dystanse na kola

Pytania bądź prezentacja zmian mechanicznych Twojej Omegi

Postprzez Brayan 13 lut 2008, o 12:31

weiderr napisał(a):Zaraz mi sie dostanie od Brayana

Ja juz napisałem co miałem napisać.. a wy sobie kombinujcie jak chcecie.
Najbezpieczniejszy dystans to taki jak Pisał Paweł czyli na wylot i lepiej tego sie trzymajcie.A z czego go zrobicie to juz wasza sprawa
Avatar użytkownika
Brayan

 
Posty: 6617
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Dźwierzuty
Twoja Omega: X30XE+LPG'95/C30SE'91/C30LE'87

Postprzez caravan 13 lut 2008, o 12:48

bc30se napisał(a):tak, ale ja bym się bał do aluminiowego dystansu wkręcać śruby.... jeszcze w cholere koło odleci... a wiadomo, gruby dystans ma własne otwory z gwintami...


BC no teraz to plame dałeś :shock: . Przecież dydstans to dystans-odsuwa koło a sruby są dłuższe i wchodzą w piaste normalnie. Ja miałem dystanse w Pasacie i wygląda dupcia autka superowo.
Avatar użytkownika
caravan

 
Posty: 265
Dołączył(a): 7 sie 2007, o 09:47
Lokalizacja: Łódź
Twoja Omega: Caravan 2,5 TD 11 1994

Postprzez lotus300 24V 13 lut 2008, o 12:55

Rozpisujecie sie na temat stopów alu a ja chcę sie dowiedzieć jak sie prowadzi auto,czy jest bardziej stabilne czy inaczej reaguje na kierownice ,czy w końcu ...jest lepiej czy o prócz lepszego wyglądu ,więcej z tym problemów jak pożytku.Komuś tam sie od kręciło i ułamało,pewnie za słabo do kręcone było kolo i tyle.Dystanse na allegro najczęściej są atestowane i z odpowiednich stopów sprzedawane przez firmy do wielu aut i takich nie należy sie obawiać.Sam planuje tylko po 20 mm na stronę plus śruby w chromie to jest około 300 zł.Tym zabiegiem mam zamiar polepszyć choć trochę stabilność auta bez utwardzania zawieszenia i zakładania szerokich opon.
lotus300 24V

 

Postprzez bc30se 13 lut 2008, o 13:01

caravan napisał(a):BC no teraz to plame dałeś :shock: . Przecież dydstans to dystans-odsuwa koło a sruby są dłuższe i wchodzą w piaste normalnie. Ja miałem dystanse w Pasacie i wygląda dupcia autka superowo.


caravan nie zrozumiałeś...

ja jeszcze dostałem ochrzan od senatora i tak a propo dręczyła mnie sprawa - oczywiście wszystko jest racją, ale ja podejrzewam że robią dystanse "sito" ze stali mogę zejść z kosztów i z wagi. Takich do których wkręca się śruby mi się nie potrzebne więce temat dla mnie umiera.

Waga robi swoje, ale żaden dystans nie jest wyważony. Ale przecież można wyważyć koło mając je na piaście to się to zniweluje to raz...

czy ktoś myślał o całkiem lekkich dystansach np z telfonu?

Jeśli chodzi o mnie to dla mnie rola liczy się głównie estetyczna, podejrzewam że ta zmiana dystansu zawsze wpłynie ujemnie na auto - a to co gadają sprzedawcy.. no cóż oni zawsze pierdaczą trzy po trzy...
bc30se

 

Postprzez Maro 13 lut 2008, o 14:32

Dokładnie. Głównie to jest zabieg estetyczny. Ale ja miałem 20 mm na stronę i powiem, że wyczuwalna jest różnica przy prowadzeniu, głównie w zakretach oczywiście ;)
Jak mi przejdzie złość to znowu założę :P
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6125
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Postprzez lotus300 24V 19 mar 2008, o 16:21

Mam 4 zjechane tarcze hamulcowe,odetnę na tokarce złom od mocowania do piasty i zostaną fajne darmowe dystanse 8mm.Mało? ale za darmo :-D
lotus300 24V

 

Postprzez bc30se 29 mar 2008, o 20:25

te 8 możesz do siebie zespawać i mas 16mm :-D
bc30se

 

Postprzez sebuk 1 kwi 2008, o 17:43

ta potem kupic stare tarcze i zrobic to samo i masz nawet 24 mmm :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
sebuk

 

Postprzez lotus300 24V 13 kwi 2008, o 18:59

Dystanse odzyskane ze starych tarcz hamulcowych mają dokładnie 7mm,wstawiłem to do auta,śruby pozostały te same.Auto wygląda lepiej,przy moich felgach 10mm na stronę to już max i nowe śruby konieczne by były a te 7mm darmowe jest całkiem OK,polecam :-)
lotus300 24V

 

Postprzez Maro 13 kwi 2008, o 19:22

Ja dziś powróciłem do dystansów :)
20 mm na stronę :P Only tył :)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6125
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Postprzez bc30se 14 kwi 2008, o 21:50

nie wiem czy podzielicie moje zdanie ale temu autu nie jest potrzebny żaden tłumik.


Obrazek
bc30se

 

Postprzez Maro 14 kwi 2008, o 21:55

Wiesz, też sie zastanawiałem nad taką opcją :)
Najtańsza w sumie :P

Ale środkowe chociaż se zostawię, co? ;)
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6125
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Postprzez bc30se 14 kwi 2008, o 21:58

musi być wszystko, nawet z końcowym, ale wydech zrobić nie widoczny i tyle.
bc30se

 

Postprzez Grain 14 kwi 2008, o 22:01

To może poprostu pomalować końcówke tłumika na czarno 8-)
Avatar użytkownika
Grain

 
Posty: 558
Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:26
Lokalizacja: Chojnice
Twoja Omega: X30XE 96' KOMBI

Postprzez bc30se 14 kwi 2008, o 22:04

moim zdaniem to nic nie da, tłumik po prostu psuje tył tego auta
bc30se

 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tuning mechaniczny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników