przychodze do was z problemem ktorego ogolnie nigdzie nie znalazlem na forum, czyli padajacy dyfer w oplu rekord 2,3d 1979r, zęby na walku atakujacym sa dosc znacznie zjechane, luz miedzyzebny jest odczuwalny reka jak rusze walek szybkim szarpnieciem jest tzw jeb, jeb. nie szumi tylko boje sie ze wkoncu nie wytrzyma po tym jak zmienilem silnik na c30ne

teraz pytanie czy idzie dobrac walek atakujacy od jakies omegi? gdzies cos udalo mi sie znalesc ze niby komus kiedys udalo sie zlozyc to z lsd z omegi 3.0 tzn walek i cala reszta z niej..
o ile dobrze kojarze na ta chwile mam most/dyfer 3,88 i nie powiem potrzebowal bym nieco szybszy, skrzynia o oznaczeniu r25 ,silnik c30ne predkosc max jaka osiaglem to 180 i raczej wiecej nie pojdzie choc niby gazu troche bylo.
najbardziej mi zalezy aby miec pewny most bo jezdze autem na codzien