Omega i Zima

Wszystko pobieżnie o Opel Omega, motoryzacji, spraw bieżących, zmian w przepisach dotyczących kierowców itp.

Re: Omega i Zima

Postprzez KAFARMAN 5 lut 2010, o 00:12

pawel39106 edytuj posty
Może się nie zdążyłeś zapoznać ;-)
http://opelomegaforum.pl/viewtopic.php?f=1&t=21
Pierwszy Diesel
Jedno piwo to nie piwo, dwa piwa to pół piwa, dopiero cztery piwa to piwo. A na jedno się nie chodzi...
Avatar użytkownika
KAFARMAN
Morderator
 
Posty: 5341
Dołączył(a): 14 cze 2009, o 12:49
Lokalizacja: Paryż - Pabianice
Twoja Omega: 2001 2.2DTI Kombi 1998 3.0 MV6

Re: Omega i Zima

Postprzez JOFFA 5 lut 2010, o 00:28

Tak jest Kafar trzymaj ład na forum :lol:
wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami
Avatar użytkownika
JOFFA
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 17 sty 2008, o 16:02
Lokalizacja: Bydgoszcz
Twoja Omega: X20XEV 98r. TRUMNOWÓZ

Re: Omega i Zima

Postprzez KAFARMAN 5 lut 2010, o 00:30

JOFFA napisał(a):Tak jest Kafar trzymaj ład na forum :lol:

no co :?: :oops:
Pierwszy Diesel
Jedno piwo to nie piwo, dwa piwa to pół piwa, dopiero cztery piwa to piwo. A na jedno się nie chodzi...
Avatar użytkownika
KAFARMAN
Morderator
 
Posty: 5341
Dołączył(a): 14 cze 2009, o 12:49
Lokalizacja: Paryż - Pabianice
Twoja Omega: 2001 2.2DTI Kombi 1998 3.0 MV6

Re: Omega i Zima

Postprzez JOFFA 5 lut 2010, o 00:33

jak nie słuchają to każ kucac :lol:
wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami
Avatar użytkownika
JOFFA
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 17 sty 2008, o 16:02
Lokalizacja: Bydgoszcz
Twoja Omega: X20XEV 98r. TRUMNOWÓZ

Re: Omega i Zima

Postprzez KAFARMAN 5 lut 2010, o 01:01

JOFFA napisał(a):jak nie słuchają to każ kucac :lol:

Obrazek
Kucajcie do miecza :lol:
Pierwszy Diesel
Jedno piwo to nie piwo, dwa piwa to pół piwa, dopiero cztery piwa to piwo. A na jedno się nie chodzi...
Avatar użytkownika
KAFARMAN
Morderator
 
Posty: 5341
Dołączył(a): 14 cze 2009, o 12:49
Lokalizacja: Paryż - Pabianice
Twoja Omega: 2001 2.2DTI Kombi 1998 3.0 MV6

Re: Omega i Zima

Postprzez pawel39106 5 lut 2010, o 10:04

KAFARMAN napisał(a):pawel39106 edytuj posty
Może się nie zdążyłeś zapoznać ;-)
http://opelomegaforum.pl/viewtopic.php?f=1&t=21



Zapoznałem się z tym na samym początku :DD Ale jakoś mi to edytowanie umknęło :oops: wybacz :peace: :-)
Jak uzbieram na czołg to macie PRZEJEBANE!
Avatar użytkownika
pawel39106
 
Posty: 581
Dołączył(a): 1 lut 2010, o 16:29
Lokalizacja: Broniszów (podkarpackie)
Twoja Omega: [*] / Volvo s80

Re: Omega i Zima

Postprzez Pink_floyd91 7 lut 2010, o 12:34

bynek1978 napisał(a):
Pink_floyd91 napisał(a):Mam omege z gazem ,i co mnie zdziwło przez cały czas można jeździć na tym paliwie ,wgl nie tankuje benzyny i codziennie bezproblemowo odpala za pierwszym razem . No oczywiście oponki zimowe ,a co do odśnieżania to problemu nie ma bo autko stoi w garażu :-P

a benzyne masz w baku czy poprostu odpalasz na gazie? :-|


mam omege jakieś trzy tygodnie ,poprzedni właściciel był troche nie ogarnięty i nie był w stanie odpowiedzieć czy auto pojedzie na benzynie ,także jeźdze na gazie przez cały czas,nie chce teraz próbować lać benzyny ,bo jak coś się nie uda to za zimno jest żeby się bawić w naprawianie :-P
Pink_floyd91
 

Re: Omega i Zima

Postprzez neket 7 lut 2010, o 12:40

:-| :-?
LPG: SEKWENCJA BRC; KOMP SEQUENT 24;

http://www.ulgawcierpieniu.pl -> sprawdź może będziesz mógł pomoc :)
Avatar użytkownika
neket
 
Posty: 2011
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 10:03
Lokalizacja: STA
Twoja Omega: B kombi 99' 2.0 16V

Re: Omega i Zima

Postprzez smilu 7 lut 2010, o 14:25

Omega w zime potrzebuje zimowych butow inaczej sa male problemy ,ciezka jest do opanowania gdy zima jest tylko z tyłu ,przod auta jest ciezki i wypycha go na letnich jak chce i gdzie chce .wiec komplecik dobrych opon to podstawa .
samochod musi byc przygotowany do zimy w przypadku diesla to podstawa filtr paliwa i swieczki .oczywiste jest ze kompresja tez jest potrzebna ;-) akumulatorek tez by sie przydal dosc dobry ja posiadam 100 i mam czym krecic .
mozna jezdzic na samym rozruszniku :-D
smilu
 
Posty: 27
Dołączył(a): 28 sty 2010, o 17:01
Twoja Omega: 96' 2.016v Kombi Automat

Re: Omega i Zima

Postprzez bynek1978 7 lut 2010, o 17:00

smilu napisał(a):mozna jezdzic na samym rozruszniku

w automacie na pewno :lol:
bynek1978
 

Re: Omega i Zima

Postprzez smilu 7 lut 2010, o 19:24

No wlasnie to jest lipka ze automat to taki feler co odpali jak wszystko sprawne jest ,pociagnac tez sie klamota nie da.
A czasami az sie prosi zeby w ten sposob go odpalic .czy wam tez ,pytam automatycznych :-D tak licho sie jezdzi na sniezynce?czy to tylko mnie wkurza ze nie czuje auta na tym bajerze,auto bardzo slabo reaguje na gaz ,wiem ze tak ma byc ale strzasznie sie jezdzi ,nie czuc auta ....
smilu
 
Posty: 27
Dołączył(a): 28 sty 2010, o 17:01
Twoja Omega: 96' 2.016v Kombi Automat

Re: Omega i Zima

Postprzez Długi63 7 lut 2010, o 20:07

Jak chcesz poczuć auto to wrzuć eskę :-P :mrgreen:
BO SĄ KIEROWCY, I SĄ LUDZIE CO MAJĄ PRAWO JAZDY
Avatar użytkownika
Długi63
 
Posty: 923
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 19:54
Lokalizacja: Poznań
Twoja Omega: m51 sedan'96; 3d sedan`89

Re: Omega i Zima

Postprzez JOFFA 7 lut 2010, o 20:19

smilu napisał(a):tylko mnie wkurza ze nie czuje auta na tym bajerze,auto bardzo slabo reaguje na gaz ,wiem ze tak ma byc ale strzasznie sie jezdzi ,nie czuc auta ....

po to to jest rusza z 3 biegu, co by koła nie mieliły
wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami
Avatar użytkownika
JOFFA
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 17 sty 2008, o 16:02
Lokalizacja: Bydgoszcz
Twoja Omega: X20XEV 98r. TRUMNOWÓZ

Re: Omega i Zima

Postprzez smilu 7 lut 2010, o 20:49

Długi63 napisał(a):Jak chcesz poczuć auto to wrzuć eskę :-P :mrgreen:

wrzucam wrzucam i to tak czesto ze "s"- ki juz nie widac .Starła sie :-P
smilu
 
Posty: 27
Dołączył(a): 28 sty 2010, o 17:01
Twoja Omega: 96' 2.016v Kombi Automat

Re: Omega i Zima

Postprzez zupper 8 lut 2010, o 16:08

Grzeje tyłek w podziemnym garażu, więc odśnieżać nie muszę. Za to przez notorycznie niedogrzany silnik robi mi się masło pod korkiem. Po za tym da się jeździć. Pozdro
zupper
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników