Oleje

Wszystko pobieżnie o Opel Omega, motoryzacji, spraw bieżących, zmian w przepisach dotyczących kierowców itp.

Postprzez trzepak 3 maja 2008, o 17:25

Popychacze moga stukac chwile na zimnym to norma.
trzepak
 

Postprzez Nico 4 maja 2008, o 19:47

Jaki olej do diesla (2.5) i czy należy zmieniać co 7500 jak instr. podaje czy pobór 1,5 l na 1000 km to normalne zjawisko?
Avatar użytkownika
Nico
 
Posty: 298
Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 16:20
Lokalizacja: Czeladź
Twoja Omega: 1996 TD kombi "Megi"

Postprzez MV6 4 maja 2008, o 19:52

Nico napisał(a):1,5 l na 1000 km to normalne zjawisko?


:shock: :shock: :shock: :shock: o kurwa... to chyba oczyswiste ze nie :-|
MV6
 

Postprzez trzepak 4 maja 2008, o 21:47

1,5L przy 6 cylindrach to nie tragedia,i lepiej zmieniaj wczesniej niz pozniej.
trzepak
 

Postprzez Brayan 4 maja 2008, o 21:52

trzepak napisał(a):,5L przy 6 cylindrach to nie tragedia,i lepiej zmieniaj wczesniej niz pozniej


:lezy: a u mnie od zmiany do zmiany (10 -12 tyś km) jakies 0,5-1 l ...CUD !!
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6803
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Postprzez PWS 4 maja 2008, o 21:54

Nico uzupełnij profil, instrukcja chyba tyle dopuszcza, ale nie znam ani przebiegu ani roku auta więc wypowiedzieć się nie mogę. 7500 km to jest chyba do 97', potem do 2001' co 10 000 km, a do końca już to co 15 000 km. U mnie turbina ma najechane 330 000 km a silnik 220 000 km i brał 100 ml na 7500km, teraz po remoncie nie wiem, bo tylko 1 000 minął. Teraz mam Castrola, ale GM jest też bardzo dobry.
PWS
 

Postprzez Nico 5 maja 2008, o 07:49

nrg007mv6 napisał(a)::shock: :shock: :shock: :shock: o kurwa... to chyba oczyswiste ze nie :-|


tak podaje instrukcja że to normalne

PWS napisał(a):Nico uzupełnij profil


niestety nie mogę uzupełnić na razie szukam :-) ps. jakieś dokładniejsze namiary na ten olej GM (cena,symbol)

Brayan napisał(a)::lezy: a u mnie od zmiany do zmiany (10 -12 tyś km) jakies 0,5-1 l ...CUD !!


u Mnie w Clio od wymiany do wymiany nic nie ubywa to dopiero cud :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
Nico
 
Posty: 298
Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 16:20
Lokalizacja: Czeladź
Twoja Omega: 1996 TD kombi "Megi"

Postprzez pheonix 5 maja 2008, o 08:07

u Mnie w Clio od wymiany do wymiany nic nie ubywa to dopiero cud


rozruszniki i kosiarki tak maja :]
Mercedes-Benz S-klasse
Avatar użytkownika
pheonix
WisioR BOSS
 
Posty: 5354
Dołączył(a): 30 mar 2007, o 12:39
Lokalizacja: Bydgoszcz
Twoja Omega: czarna Suka, Vectra C fl

Postprzez PWS 5 maja 2008, o 08:13

Podaj przebieg, bo nie wiem, czy musisz zalać syntetyk, półsyntetyk lub minerał :?:

http://www.opel-shop.pl/product_info.ph ... b4f8828f95
Tutaj masz olej, potrzeba ok. 6.5 litra, więc chyba lepiej Ci wziąć 2 x 5 litrów i będzie taniej i będziesz miał na dolewki ;-)



PS. a dlaczego nie możesz uzupełnić profilu ?? Na stronie głównej na samej górze zakładka profil ;-)


Czyli nie mam silnika z kosiarki w skuterze :lol: :lol: :lol: :lol:
PWS
 

Postprzez Nico 5 maja 2008, o 08:56

PWS napisał(a):PS. a dlaczego nie możesz uzupełnić profilu

bo jeszcze szukam właściwego autka :-)

Dzięki za pomoc PWS

pheonix napisał(a):i kosiarki tak maja :]
może masz dwusuwa :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
Nico
 
Posty: 298
Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 16:20
Lokalizacja: Czeladź
Twoja Omega: 1996 TD kombi "Megi"

Postprzez pheonix 5 maja 2008, o 10:22

taa... Dwa o lacznej pojemnosci 5 litrow :]
Mercedes-Benz S-klasse
Avatar użytkownika
pheonix
WisioR BOSS
 
Posty: 5354
Dołączył(a): 30 mar 2007, o 12:39
Lokalizacja: Bydgoszcz
Twoja Omega: czarna Suka, Vectra C fl

Postprzez MV6 5 maja 2008, o 11:58

pobór 1,5 l na 1000 km


mam rozumiec ze od wymiany do wymiany dolewasz 15litrow oleju :-|

i to podaje instrukja ?? spoko
MV6
 

Postprzez PWS 5 maja 2008, o 14:11

Instrukcja dokładnie podaje 0,15l / 100 km, ale to przeginka na maxa jest :-/
PWS
 

Postprzez MV6 5 maja 2008, o 17:05

masakra
MV6
 

Postprzez PWS 5 maja 2008, o 17:22

większość nowoczesnych dieslów z turbiną ma niby zużycie oleju ok. 1 litra na 1000 km
PWS
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron