Co i za ile

Wszystko pobieżnie o Opel Omega, motoryzacji, spraw bieżących, zmian w przepisach dotyczących kierowców itp.

Re: Co i za ile

Postprzez poltergejst 11 lut 2011, o 20:46

Niedawno robiłem zawieszenie przód tył + sprężyny do przody wymiana Full opcja ze sforzniami i innymi duperelkami + wymiana na skrzyni simeringu nie wiem czy dobra cześć napisałem ale ciekło ze skrzyni + wymiana oleju filtra osłona pod silnik stara pęknięta brewka pod reflektor kosz 2100 zł :-? Ale teraz autko fajnie hula :-) i służy jak narazię leje i jeżdżę
poltergejst
 

Re: Co i za ile

Postprzez jaggi 12 lut 2011, o 12:58

Kozik napisał(a):i tak jest zawsze, jakieś gówno sie wysypie, potem kolejne i przyjmuje sie kombosa na kilka stówek

poltergejst napisał(a): kosz 2100 zł

to jest dopiero kombos :shock:
poltergejst napisał(a):Ale teraz autko fajnie hula

:mrgreen:
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3465
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: Co i za ile

Postprzez Długi63 12 lut 2011, o 16:54

poltergejst napisał(a):narazię leje i jeżdżę

+ 2100 w klamoty :mrgreen:
BO SĄ KIEROWCY, I SĄ LUDZIE CO MAJĄ PRAWO JAZDY
Avatar użytkownika
Długi63
 
Posty: 923
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 19:54
Lokalizacja: Poznań
Twoja Omega: m51 sedan'96; 3d sedan`89

Re: Co i za ile

Postprzez bartekboss1983 15 lip 2011, o 18:23

Witam. Omegę kupiłem półtora roku temu za prawie 12000zł
Wydatki :
1.Na początku nowa pompa paliwa ,filtr paliwa i jakieś tam pierdoły 650zł.(nie zapalała-nie pomogło)
A potem było już z górki :DD

2.Zawór EGR 290 zł (na przerwy w mocy-nie pomogło)
3.Wymiana chłodnicy na nową,czyszczenie drugiej (zaczeła się grzać do ponad 105 stopni -pomogło)
4Wymiana bendiksa,naprawa rozrusznika i czegoś tam jeszcze 400 zł( po przekręceniu kluczyka było słychać tylko ziuuuu i cisza-pomogło)
5.Nowe świece żarowe-2 ,ustawienie zapłonu,założenie dodatkowego zaworka zwrotnego-530 zł (w końcu sukces po miesiącach męczarni z zapalaniem teraz pali na dotyk)
6.Czyszczenie nastawnika pompy wtryskowej 250zł(Przy zmianie biegów np z 2 na 3 ,czasami błyska ta lampka kontrolna silnika przez gdzieś ok sekundę zero mocy i reakcji jak naciskam na pedał gazu.Czyszczenie nic nie pomogło-problem jest nadal)
7.Od wczoraj nawet jej nie włączam .Parę dni temu zaczęła telepać się cała buda na biegu jałowym.Podnoszę maskę a tam cały silnik telepie się jak pojebany-chyba poduchy szlag trafił-w poniedziałek jadę do mechanika -tego co mi zrobił normalne uruchamianie się.Zajmie się też wtryskiem sterującym bo cieknie.
8.Aha no i na deser :
-wymieniony czujnik wstecznego 70 zł
-nowy AKU (stary zdechł) 375zł
-wymiana siłownika klapki wlewu paliwa-używka 30 zł
9.A bym zapomniał Jeszcze było nabicie ,dezynfekcja,przegląd klimy z wymianą filtra 350 zł.
Ehh co zrobić ,dobrze ,że przynajmniej znalazłem sobie już dobrego mechanika od tej Omy.
Zaciskam czasami tylko zęby ze złości ale do diabła nie ma drugiego tak stylowego samochodu jak Oma.jak widzę te wspołczesne bryły samochodów,te beczki typu bmw czy toyoty to cieszę się ,że nie jeżdżę czymś tak brzydkim.
Omega B sedan-to po prostu -dyskretny urok niemieckiej elegancji- i tyle
Pozdrawiam
Eile mit Weile
bartekboss1983
 
Posty: 34
Dołączył(a): 16 kwi 2011, o 18:59
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Twoja Omega: 1999 B sedan 2.5 TD 130 KM

Re: Co i za ile

Postprzez Michal 15 lip 2011, o 20:50

bartekboss1983 napisał(a):(nie zapalała-nie pomogło)


bartekboss1983 napisał(a):(na przerwy w mocy-nie pomogło)

bartekboss1983 napisał(a):Czyszczenie nic nie pomogło-problem jest nadal)

bartekboss1983 napisał(a):znalazłem sobie już dobrego mechanika od tej Omy.

To widać jak wyżej :lol:
X30XE
Avatar użytkownika
Michal
 
Posty: 1450
Dołączył(a): 1 maja 2008, o 10:12
Lokalizacja: PL-Świecie, D
Twoja Omega: B X25XEI, B fl X30XE

Re: Co i za ile

Postprzez jopstons 15 lip 2011, o 22:43

Michal napisał(a):To widać jak wyżej :lol:


Tylko kolega bartekboss1983 nie napisał od jakiego momentu znalazł sobie tego dobrego mechanika.

bartekboss1983 jak jakiś problem rozwiążesz (szczególnie z tym błędem podczas zmiany biegów) to daj znać.
Nowa miłość Omega BFL 2,5 TD.
Choć sentyment został do 3000 24V DUAL RAM SYSTEM.
jopstons
 
Posty: 89
Dołączył(a): 24 mar 2008, o 17:17
Lokalizacja: Tallinn
Twoja Omega: 2000r. 2,5 TD Kombi

Re: Co i za ile

Postprzez bartekboss1983 16 lip 2011, o 07:36

Z tym dobrym mechanikiem od Omeg to może napisałem na wyrost.Ale dopiero właśnie on zrobił tak,że teraz uruchamia się na dotyk.Przedtem byłem u dwóch innych,trzymali auto po parę dni i nic nie poradzili.Metodą właśnie prób i błędów teraz już wiem do których nie opłaca się jeździć.
Eile mit Weile
bartekboss1983
 
Posty: 34
Dołączył(a): 16 kwi 2011, o 18:59
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Twoja Omega: 1999 B sedan 2.5 TD 130 KM

Re: Co i za ile

Postprzez Div 16 lip 2011, o 12:35

jęczycie. przegląd nowego samochodu po 15tyś to 1,5klocka. i tak przez 3lata :lol:
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: Co i za ile

Postprzez KAFARMAN 16 lip 2011, o 12:38

a kto normalny kupuje nowego :-P :lol:
Pierwszy Diesel
Jedno piwo to nie piwo, dwa piwa to pół piwa, dopiero cztery piwa to piwo. A na jedno się nie chodzi...
Avatar użytkownika
KAFARMAN
Morderator
 
Posty: 5341
Dołączył(a): 14 cze 2009, o 12:49
Lokalizacja: Paryż - Pabianice
Twoja Omega: 2001 2.2DTI Kombi 1998 3.0 MV6

Poprzednia strona

Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron