Urządzenia ułatwiające rozruch, podłączenie i ich jakość

Tematy tylko i wyłącznie związane z silnikiem diesla, zasilanie paliwem itp.

Postprzez CODY 15 cze 2008, o 19:10

podobno sprawdził się sposób podłączenia drugiego czujnika temperatury ( chyba w okolicy chłodnicy) na przewodach tego " seryjnego " i komputer włączał swiece na ciepłym silniku
Avatar użytkownika
CODY
 
Posty: 380
Dołączył(a): 30 sie 2007, o 15:21
Lokalizacja: BARTOSZYCE
Twoja Omega: SEDAN 97 2.5DT AUTOMAT

Postprzez Brayan 15 cze 2008, o 20:07

Pewnie ze sie sprawdzi ale co ze spalaniem skoro komputer dostaje ciagle zaniżona temperature ?
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6782
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Postprzez Macek. 19 cze 2008, o 16:21

Komputer nie dostaje cięgle zaniżonej temperatury, to "ustrojstwo" działa tylko przez około 30 sek po przekręceniu zapłonu.
Avatar użytkownika
Macek.
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 12:13
Twoja Omega: Łomega 3,0 MV6

Postprzez THIN 19 cze 2008, o 16:28

To ja mam prośbę - z okazji tego że na dniach planuję zakupić takowe urządzenie proszę was - użytkowników i/lub posiadaczy takich urządzeń ułatwiających rozruch w TD o podanie wg was dobrych i/lub sprawdzonych urządzeń najlepiej popartych linkami z allegro bądź innych stron producentów (a zakładam że z tym ciężko będzie :)) zajmujących się sprzedażą urządzeń przez was polecanych. :)


Z góry dzięki za zainteresowanie :)
Avatar użytkownika
THIN
 
Posty: 176
Dołączył(a): 11 lip 2007, o 13:40
Lokalizacja: Konstancin
Twoja Omega: 3,0V6 + Podtlenek LPG '98

Postprzez Brayan 19 cze 2008, o 17:14

Macek. napisał(a):Komputer nie dostaje cięgle zaniżonej temperatury, to "ustrojstwo" działa tylko przez około 30 sek po przekręceniu zapłonu.

Pisałem o tym sposobie:
CODY napisał(a):podobno sprawdził się sposób podłączenia drugiego czujnika temperatury ( chyba w okolicy chłodnicy) na przewodach tego " seryjnego " i komputer włączał swiece na ciepłym silniku
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6782
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Postprzez Macek. 19 cze 2008, o 17:35

http://www.allegro.pl/item350525195_zle ... fvat_.html


To sprawdza sie u mnie bardzo dobrze, łatwy montaż szybka dostawa.
Ostatnio edytowano 19 cze 2008, o 21:13 przez Macek., łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Macek.
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 12:13
Twoja Omega: Łomega 3,0 MV6

Postprzez PWS 19 cze 2008, o 18:19

W tej ofercie napisali, że pasuje do Frontery TD* (wymoderowano automatycznie: w omegach nie ma TDS).
Frontera nie miała tego TD* (wymoderowano automatycznie: w omegach nie ma TDS)'a :-| Mieli tylko nazwę TD* (wymoderowano automatycznie: w omegach nie ma TDS), ale on miał 116 KM :-| No chyba, że on też się z tym borykał :-/
PWS
 

Postprzez kris87 19 cze 2008, o 18:27

Macek., a w którym miejscu wpiąłeś to "ustrojstwo" :?:
kris87
 

Postprzez Macek. 19 cze 2008, o 21:11

Wpinasz się w przewody które idą do komputera, instrukcja jest bardzo dobrze napisana czas montażu około 15 min.
Avatar użytkownika
Macek.
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 12:13
Twoja Omega: Łomega 3,0 MV6

Postprzez THIN 19 cze 2008, o 21:25

Macek. napisał(a):Wpinasz się w przewody które idą do komputera, instrukcja jest bardzo dobrze napisana czas montażu około 15 min.


Jakbyś któregoś dnia dał radę to zrób i wrzuć foto jak to wygląda zamontowane i gdzie jest zamontowane... U mnie jest jeszcze ten problem że poprzedni właściciel próbował coś właśnie podobnego zrobić i powlutowywał przekaźniki opóźniające światełko we wnętrzu auta w przewody między komputerem a przekaźnikiem świec. Są 3 kostki za dużo i kilka kabli. W środę jadę do znajomego mechanika który będzie walczył żeby to zrobić jak fabryka nakazała. Następnie ja kupię to urządzenie i planuję je wmontować więc za foto będę wdzięczny...
Avatar użytkownika
THIN
 
Posty: 176
Dołączył(a): 11 lip 2007, o 13:40
Lokalizacja: Konstancin
Twoja Omega: 3,0V6 + Podtlenek LPG '98

Postprzez Macek. 19 cze 2008, o 21:36

Na zdjęciach nic nie będzie widać trzy przewody i puszka przewody wpięte w tą grubą wiązkę, przepiszę Ci instrukcję i po kolorach kabli szybciej dojdziesz.
(jak dam rade to wstawię zdjęcie).
Avatar użytkownika
Macek.
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 12:13
Twoja Omega: Łomega 3,0 MV6

Postprzez THIN 19 cze 2008, o 23:26

Wielkie dzięki :)
Avatar użytkownika
THIN
 
Posty: 176
Dołączył(a): 11 lip 2007, o 13:40
Lokalizacja: Konstancin
Twoja Omega: 3,0V6 + Podtlenek LPG '98

Postprzez Macek. 20 cze 2008, o 19:23

THIN, na pw wysłałem Ci cała instrukcję montażu.
Avatar użytkownika
Macek.
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 12:13
Twoja Omega: Łomega 3,0 MV6

Postprzez THIN 20 cze 2008, o 21:50

Macek. napisał(a):THIN, na pw wysłałem Ci cała instrukcję montażu.


Faktycznie wygląda to banalnie, ale.... :) Nie kapuję troszkę jednej rzeczy:

wiązce przewodów które idą do komputera należy znaleźć przewód szary z niebieskim paskiem, przeciąć go i podłączyć do niego dwa czarne przewody wychodzące z urządzenia(nie ma różnicy który koniec do którego kabla)


Chodzi mi o pogrubiony tekst - znajdujemy kabel w wiązce do kompa, usówamy kawałek pancerza z TEGO JEDNEGO KABLA i podłączamy do niego dwa czarne kabelki wychodzące z magicznego urządzenia tak?? Czyli możemy zrobić tak że te dwa czarne kabelki połączymy ze sobą a następnie jako jeden (dwa końce czarnych splecione ze sobą) wlutujemy w kabel prowadzący do kompa??

Może jestem zmęczony i dlatego nie kapuję, ale nie kapuję :)
Avatar użytkownika
THIN
 
Posty: 176
Dołączył(a): 11 lip 2007, o 13:40
Lokalizacja: Konstancin
Twoja Omega: 3,0V6 + Podtlenek LPG '98

Postprzez Macek. 20 cze 2008, o 22:44

Stary nie kombinuj, przecinasz kabelek szary z niebieskim paskiem , z urządzenia wychodzą dwa czarne, -jeden do jednego końca szaro-niebieskiego drugi do drugiego końca szaro-niebieskiego .
Jak kupisz urządzenie będziesz miał instrukcję musisz ją przeczytać bo gościu zmieni kolor kabelków w urządzenie i co ... uwierz mi ten montaż jest prosty.
Avatar użytkownika
Macek.
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 12:13
Twoja Omega: Łomega 3,0 MV6

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Dział DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników