Zapowietrzenie pompy w 2,2 dti

Tematy tylko i wyłącznie związane z silnikiem diesla, zasilanie paliwem itp.

Zapowietrzenie pompy w 2,2 dti

Postprzez caravan 30 sie 2016, o 08:33

Panowie z tym silnikiem, znaleźliście jakiś sposób na ta przypadłość? Wiem ze żadne zaworki zwrotne itp nie zdają egzaminu. A może polecicie jakiegoś dobrego pompiarza w Łodzi ?
1. Caravan A 2,3 TD, 1987
2. Caravan B 2,5 TD, 1994
3. Caravan B FL 2,2 DTI, 2001
Avatar użytkownika
caravan
 
Posty: 293
Dołączył(a): 7 sie 2007, o 09:47
Lokalizacja: Łódź
Twoja Omega: Caravan 2,2 DTI 2001

Re: Zapowietrzenie pompy w 2,2 dti

Postprzez ARNWR 30 sie 2016, o 09:22

A jednorazowo Ci się zapowietrzyła ?? Wiem że do cholery długo trza kręcić, wspomóż plakiem. Ale z tego co piszesz że zaworki, to układ do uszczelnienia.
TYLKO OMEGA KOMBI
Avatar użytkownika
ARNWR
 
Posty: 1556
Dołączył(a): 10 wrz 2008, o 15:28
Lokalizacja: Wrocław
Twoja Omega: TOYOTA AVENSIS 2.0 4D4 kombi

Re: Zapowietrzenie pompy w 2,2 dti

Postprzez caravan 30 sie 2016, o 10:10

Ja mam taka pompkę na dolocie i nią nieraz się wspomagam ale to nie zawsze pomaga. Musi być z 2 litrów paliwa w zbiorniku
1. Caravan A 2,3 TD, 1987
2. Caravan B 2,5 TD, 1994
3. Caravan B FL 2,2 DTI, 2001
Avatar użytkownika
caravan
 
Posty: 293
Dołączył(a): 7 sie 2007, o 09:47
Lokalizacja: Łódź
Twoja Omega: Caravan 2,2 DTI 2001

Re: Zapowietrzenie pompy w 2,2 dti

Postprzez caravan 30 sie 2016, o 21:50

No i po zawodach, auto zapala na plak-u a potem gaśnie, macie jakieś pomysły
1. Caravan A 2,3 TD, 1987
2. Caravan B 2,5 TD, 1994
3. Caravan B FL 2,2 DTI, 2001
Avatar użytkownika
caravan
 
Posty: 293
Dołączył(a): 7 sie 2007, o 09:47
Lokalizacja: Łódź
Twoja Omega: Caravan 2,2 DTI 2001

Re: Zapowietrzenie pompy w 2,2 dti

Postprzez KAFARMAN 31 sie 2016, o 10:29

sprawdź błędy
moje pali normalnie ale jak się nagrzeje to sadzi z wydechu na czarno i wychodzą błędy wskazujące na pompę lub sterownik
taki qurwa urok klekota
Pierwszy Diesel
Jedno piwo to nie piwo, dwa piwa to pół piwa, dopiero cztery piwa to piwo. A na jedno się nie chodzi...
Avatar użytkownika
KAFARMAN
Morderator
 
Posty: 5338
Dołączył(a): 14 cze 2009, o 12:49
Lokalizacja: Paryż - Pabianice
Twoja Omega: 2001 2.2DTI Kombi 1998 3.0 MV6

Re: Zapowietrzenie pompy w 2,2 dti

Postprzez caravan 31 sie 2016, o 15:08

Błędów brak, wymieniam filtr paliwa. Zobaczymy. Przy okazji pytanie: czy jak we filtrze odkręci się ten korek na dole to powinno kapać paliwo? Bo u mnie sucho
1. Caravan A 2,3 TD, 1987
2. Caravan B 2,5 TD, 1994
3. Caravan B FL 2,2 DTI, 2001
Avatar użytkownika
caravan
 
Posty: 293
Dołączył(a): 7 sie 2007, o 09:47
Lokalizacja: Łódź
Twoja Omega: Caravan 2,2 DTI 2001

Re: Zapowietrzenie pompy w 2,2 dti

Postprzez ARNWR 31 sie 2016, o 19:53

Śwagier ma takie 2.2 Co sie kurwa nalatał, naszukał, nakombinował, w końcu gość z Trąbinka zregenerowal pompe, i lata. jest tam jakieś usrojstwo elektroniczne co klęka. A objawy miał takie że na ciepło mu nie odpaliła za skurwensyna. Ten trąbinek szukajcie nr tel, gdzieś na forum już podawałem, gość od diesla podobno ogarnięty.
TYLKO OMEGA KOMBI
Avatar użytkownika
ARNWR
 
Posty: 1556
Dołączył(a): 10 wrz 2008, o 15:28
Lokalizacja: Wrocław
Twoja Omega: TOYOTA AVENSIS 2.0 4D4 kombi

Re: Zapowietrzenie pompy w 2,2 dti

Postprzez caravan 31 sie 2016, o 21:34

Problem na razie rozwiązany, wymieniłem filtr na nowy i wywaliłem wąż łączący pompkę z odlotem do pompy, założyłem taki przeźroczysty i auto zapaliło. teraz chodzi nawet mimo nieszczelności drobnej bo cybant się zerwał i na kruccu od pompki tylko wsuniety, widać drobne pęcherzyki ale silnik pracuje równo. Ona ani nie kopci, pali na zimno i na ciepło na jeden obrót, dlatego szkoda mi było ja stracić ale na razie jest ok. Dzięki chłopaki za wsparcie !
1. Caravan A 2,3 TD, 1987
2. Caravan B 2,5 TD, 1994
3. Caravan B FL 2,2 DTI, 2001
Avatar użytkownika
caravan
 
Posty: 293
Dołączył(a): 7 sie 2007, o 09:47
Lokalizacja: Łódź
Twoja Omega: Caravan 2,2 DTI 2001

Re: Zapowietrzenie pompy w 2,2 dti

Postprzez caravan 1 wrz 2016, o 08:22

Mam jeszcze prośbę , czy ktoś mógłby napisać albo fotę wrzucić , jak wygląda przewód dolotowy do pompy u was w silniku. ja mam jakąś plastykową rurkę, to ma tak być czy powinien być wąż gumowy ?
1. Caravan A 2,3 TD, 1987
2. Caravan B 2,5 TD, 1994
3. Caravan B FL 2,2 DTI, 2001
Avatar użytkownika
caravan
 
Posty: 293
Dołączył(a): 7 sie 2007, o 09:47
Lokalizacja: Łódź
Twoja Omega: Caravan 2,2 DTI 2001

Re: Zapowietrzenie pompy w 2,2 dti

Postprzez caravan 4 wrz 2016, o 23:33

Ponawiam prośbę. mam problem, gdzieś jest nieszczelności, pompa łapie powietrze, zapala się check engine i auto nie ma przyspieszenia
1. Caravan A 2,3 TD, 1987
2. Caravan B 2,5 TD, 1994
3. Caravan B FL 2,2 DTI, 2001
Avatar użytkownika
caravan
 
Posty: 293
Dołączył(a): 7 sie 2007, o 09:47
Lokalizacja: Łódź
Twoja Omega: Caravan 2,2 DTI 2001

Re: Zapowietrzenie pompy w 2,2 dti

Postprzez KAFARMAN 5 wrz 2016, o 08:43

caravan napisał(a): zapala się check engine


KAFARMAN napisał(a):sprawdź błędy



caravan napisał(a):jak wygląda przewód dolotowy do pompy u was w silniku. ja mam jakąś plastykową rurkę, to ma tak być czy powinien być wąż gumowy ?


czarny gumowy wąż z aluminiową końcówką i wszystko owinięte aluminiową taśmą

caravan napisał(a):chodzi nawet mimo nieszczelności drobnej bo cybant się zerwał i na kruccu od pompki tylko wsuniety, widać drobne pęcherzyki ale silnik pracuje równo.


weż ogarnij by wszystko było szczelne i dopiero szukaj problemu
Pierwszy Diesel
Jedno piwo to nie piwo, dwa piwa to pół piwa, dopiero cztery piwa to piwo. A na jedno się nie chodzi...
Avatar użytkownika
KAFARMAN
Morderator
 
Posty: 5338
Dołączył(a): 14 cze 2009, o 12:49
Lokalizacja: Paryż - Pabianice
Twoja Omega: 2001 2.2DTI Kombi 1998 3.0 MV6

Re: Zapowietrzenie pompy w 2,2 dti

Postprzez caravan 6 wrz 2016, o 22:43

Byłem dzisiaj w serwisie. błąd dotyczy dopływu powietrza, jak się regeneruje przepływomierz ?
1. Caravan A 2,3 TD, 1987
2. Caravan B 2,5 TD, 1994
3. Caravan B FL 2,2 DTI, 2001
Avatar użytkownika
caravan
 
Posty: 293
Dołączył(a): 7 sie 2007, o 09:47
Lokalizacja: Łódź
Twoja Omega: Caravan 2,2 DTI 2001

Re: Zapowietrzenie pompy w 2,2 dti

Postprzez KAFARMAN 7 wrz 2016, o 08:12

caravan napisał(a): jak się regeneruje przepływomierz ?


a to się da zregenerować ?
może wyczyścić ?
Jeśli tak wszystko jest na forum

viewtopic.php?f=17&t=1674&p=20114&hilit=jak+wyczy%C5%9Bci%C4%87+przep%C5%82y%2A#postform
6. wyczyściłem przepływomierz powierza

a) rozebrałem go tam jest czujka w jednej części z kostkami wklejona na jakiś klej uszczelniający

b) delikatnie wyjąłem czujkę z obudowy przepływomierza

c) wyczyściłem takie dwie tasiemki płynem do czyszczenia optyki fotograficznej

d) na sitku w obudowie przepływomierza był syf ( olej jakieś pyły pare robali itp. )

e) wyczyściłem cały dolot powierza

ODRADZAM WSZYSTKIM GRZEBANIE PRZY PRZEPŁYWOMIERZU POWIETRZA NOWY DOBRY KOSZTUJE 350ZŁ MI SIĘ UDAŁO GO NIE USZKODZIĆ.
Pierwszy Diesel
Jedno piwo to nie piwo, dwa piwa to pół piwa, dopiero cztery piwa to piwo. A na jedno się nie chodzi...
Avatar użytkownika
KAFARMAN
Morderator
 
Posty: 5338
Dołączył(a): 14 cze 2009, o 12:49
Lokalizacja: Paryż - Pabianice
Twoja Omega: 2001 2.2DTI Kombi 1998 3.0 MV6


Powrót do Dział DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników