[B] Błotniki

Dział dla entuzjastów staroci ze stajni Opla

[B] Błotniki

Postprzez marekk 10 paź 2007, o 14:41

No i jak z tymi błotnikami do Monzy pasują od rekorda 83-86 czy nie bardzo?
Ostatnio edytowano 10 paź 2007, o 18:48 przez marekk, łącznie edytowano 1 raz
marekk
 

Postprzez milou 10 paź 2007, o 18:57

A zatem: błotniki z Rekorda E2 83-86 powinny pasować do Monzy A2
jest tam mały dynks do przerobienia... nie pamiętam jakiś drobiazg .... i dasz radę
Avatar użytkownika
milou
 
Posty: 562
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 17:53
Lokalizacja: Piaseczno
Twoja Omega: MONZA A2 30SE

Postprzez marekk 14 paź 2007, o 13:08

spoko dzięki za adpowedz
marekk
 

Postprzez marekk 14 paź 2007, o 13:10

spokko :lol:
marekk
 

Zabieram się powoli

Postprzez marekk 14 paź 2007, o 13:11

Zabieram sie powoli jadę do blacharza na wycenę lakieru i na wycene podłogi zobaczymy ile mnie policzy?
pozdrawiam
marekk
 

Re: Zabieram się powoli

Postprzez ralph 15 paź 2007, o 08:11

marekk napisał(a):Zabieram sie powoli jadę do blacharza na wycenę lakieru i na wycene podłogi zobaczymy ile mnie policzy?
pozdrawiam


no i jak ci powiedzial? :)
ralph
 

Postprzez marekk 19 paź 2007, o 16:24

a jeszcze nie byłem :-/
marekk
 

Postprzez milou 21 paź 2007, o 14:37

Jak robisz blachę to zrób to naprawdę dobrze. Jest kilka szczególnie ważnych miejsc w konstrukcji i od nich zacznij, a pokolorowanie samochodu jest naprawdę najmniej ważne.
Mam na myśli miejsca, w których "zakręcają" podłużnice, górne mocowania przednich amortyzatorów (kielichy, obowiązkowa poprzeczka pomiędzy nimi), progi. Tam wszędzie dobrze sobie popukaj... To są miejsca, gdzie łatwo stracić dobry nastrój...
Ja już wiem, że jak się nie przypilnuje łachów, to Ci pierdną jakąś blaszkę na odwal się, a potem się dziwne rzeczy dzieją.... Dobrze obmyśl się z tym malowaniem...
Avatar użytkownika
milou
 
Posty: 562
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 17:53
Lokalizacja: Piaseczno
Twoja Omega: MONZA A2 30SE

pewnie

Postprzez marekk 22 paź 2007, o 19:00

witam
Pewnie ze nie na odwal się bo puzniej tylko bede zły :twisted:
marekk
 

Postprzez apado 7 lis 2007, o 08:11

Czesc, pare latek jeździłem Monzą i popieram radę milou. Przyjżyj się dokładnie kielichom, zwłaszcza przy nasadzie. Tu się konstruktorzy z Opla nie przyłożyli. Szczególnie wrażliwe miejsca są od strony błotników. A tak poza tym to kochane autko. Mam wiele miłych wspomnień ... ale to już zostawię sobie ;-)
apado
 

Postprzez milou 26 sty 2008, o 11:42

bardzo ważne jest dbać o odpływy z podszybia. Po otwarciu maski, przy błotnikach od strony wycieraczek szyby są otwory odpływowe. Tam się zbierają liście, piach itp. Po roku rudy wkracza...
Trzeba to niestety odtykać samemu, bo otwory są dużo mniejsze niż w Ω A, gdzie zresztą jeszcze dodatkowo jest sitko.
... czy potrzebne mi są trzy samochody? Nie. Dlatego mam jeden jeżdżący i kawałek takiego, co już nie pobryka.
Avatar użytkownika
milou
 
Posty: 562
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 17:53
Lokalizacja: Piaseczno
Twoja Omega: MONZA A2 30SE

Postprzez ShogunGda 1 paź 2008, o 06:22

Witam

Ja nie mam tego problemu buda zrobiona, a posiadaczom ciężkich motorów w starych opelkach radzę ściągnąć orginalny wymiar między kielichami i zainstalować rozpórkę. Radzę zrobić to przed jakimkolwiek spawaniem przodu......

Pozdrawiam.
ShogunGda
 

Postprzez k4414 1 paź 2008, o 15:05

"złapanie" fabrycznego rozmiaru między mcpersonami, to podstawa
unika się potem wielu niespodzianek

Obrazek
Ostatnio edytowano 3 lis 2008, o 10:54 przez k4414, łącznie edytowano 2 razy
I killed a man 'cause he killed my goat!
Avatar użytkownika
k4414
 
Posty: 975
Dołączył(a): 19 wrz 2008, o 21:43
Lokalizacja: Łódź
Twoja Omega: nie mam

Postprzez milou 3 lis 2008, o 10:51

ShogunGda napisał(a):Ja nie mam tego problemu buda zrobiona, a posiadaczom ciężkich motorów w starych opelkach radzę ściągnąć orginalny wymiar między kielichami i zainstalować rozpórkę. Radzę zrobić to przed jakimkolwiek spawaniem przodu......

podziel się z nami jakimiś liczbami... Jest to ogólnie znany problem, a może masz jakieś dane... Śmiało.
... czy potrzebne mi są trzy samochody? Nie. Dlatego mam jeden jeżdżący i kawałek takiego, co już nie pobryka.
Avatar użytkownika
milou
 
Posty: 562
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 17:53
Lokalizacja: Piaseczno
Twoja Omega: MONZA A2 30SE


Powrót do Monza, Senator A, Rekord, Kadett

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników