MANTA B "STEPPAN" by Dioboł

Dział dla entuzjastów staroci ze stajni Opla

Re: MANTA B "STEPPAN" by Dioboł

Postprzez diobol 12 sie 2009, o 11:42

lekki postęp w pracach
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
...razem idziemy,razem giniemy.
Avatar użytkownika
diobol

 
Posty: 422
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 09:06
Lokalizacja: Bytom

Re: MANTA B "STEPPAN" by Dioboł

Postprzez milou 14 sie 2009, o 18:42

Człowieku....
Nie wiem, od czego zacząć....
Nie żałuj pieniędzy na wydech. Jeśli mogę zasugerować.
Uważaj na miskę olejową - nisko wychodzi i potem jest płacz.
Pomyśl nad regeneracją pompy oleju, bo niestety klawiatura lubi klekotać nawet na 15W40. I wkurwia toto. I koniecznie chłodnica oleju.
Nie zapomnij za chuja o rozpórce kielichów przód.
Sprawdź czy łożysko wewnątrz wału korbowego od strony skrzyni zapodaje, jak należy.
Pedalioza z hydrauliką od sprzęgła potrafi się uprzykrzać.
Koniecznie pomyśl o osłonach termicznych nad wydechem. Szczególnie przy skrzyni. Całe ciepło z rur na postoju zapierdala przez mieszek na wajsze od biegów...
Bez szpery w moście będziesz płakał - o to też zadbaj. Przełożenie 3,45 jest mulaste, 3,70 już jeździ.
I co Ci będę jeszcze marudził.....
Mam nadzieje, że chociaż jedno Ci się przyda z ww.

A bez ZAJEBISTYCH hebli nie wyjeżdżaj z garażu. ;-)

Ogólnie wypas.
... czy potrzebne mi są trzy samochody? Nie. Dlatego mam jeden jeżdżący i kawałek takiego, co już nie pobryka.
milou

 
Posty: 562
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 16:53
Lokalizacja: Piaseczno

Re: MANTA B "STEPPAN" by Dioboł

Postprzez bc30se 17 sie 2009, o 08:43

to wszystko co tam pospwałeś to masz rudzielca za 1,5 roku z powrotem, a po 3 latach dziury..
bc30se

 

Re: MANTA B "STEPPAN" by Dioboł

Postprzez milou 17 sie 2009, o 09:23

bc30se napisał(a):to wszystko co tam pospwałeś to masz rudzielca za 1,5 roku z powrotem, a po 3 latach dziury..
no toś Chłopaka pocieszył...
... czy potrzebne mi są trzy samochody? Nie. Dlatego mam jeden jeżdżący i kawałek takiego, co już nie pobryka.
milou

 
Posty: 562
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 16:53
Lokalizacja: Piaseczno

Re: MANTA B "STEPPAN" by Dioboł

Postprzez diobol 17 sie 2009, o 12:38

milou napisał(a):Pomyśl nad regeneracją pompy oleju, bo niestety klawiatura lubi klekotać nawet na 15W40. I wkurwia toto. I koniecznie chłodnica oleju...Bez szpery w moście będziesz płakał - o to też zadbaj. Przełożenie 3,45 jest mulaste, 3,70 już jeździ.

OKi cos juz mi sie obiło o uszy na ten temat , zwróce na to uwage bo szkoda by było remontu silniczka ;) chłodnica oleju bedzie z omegi, szpera podobnie oczywiscie bez przeróbek sie nie obejdzie
milou napisał(a):Mam nadzieje, że chociaż jedno Ci się przyda z ww.

napewno bo chociaż o wydechu myślałem to o osłonach juz nie za bardzo
milou napisał(a):A bez ZAJEBISTYCH hebli nie wyjeżdżaj z garażu

zaciski (również na tył bo z bębnów rezygnuje ) były pokazane wczesniej , moze sie nie wyswietliły a to reszta do nich

Obrazek
Obrazek
oczywiscie zasiski beda po piaskowaniu i wymianie wszystkich gumek , i w zwiazku z tym pytanie do tych bardziej znajacych sie w temacie :
1. mam oddać zacisk do piaskowania i malowania ( nie jestem pewien czy nie proszkowo to bedzie robione ) w taki stanie jak jest tz, z wciśnietym tłoczkiem , i starymi gumami po których raczej nic nie zostanie po wygrzaniu farby w piecu czyli raczej odpada .
2 czy wyciagnac tłoczki i gumki dokładnie obkleić i wtedy piaskowac majac nadzieje ze nie zostanie uszkodzona powierzchnia po której wędruje tłoczek
jesli opcja nr 2, to czy trzeba na cos szczególnego zwrócic uwage przy rozbieraniu zasisków ?? nie robiłem tego jeszcze wiec pytam i prosze o porade

bc30se napisał(a):to wszystko co tam pospwałeś to masz rudzielca za 1,5 roku z powrotem, a po 3 latach dziury..

narazie robota nie jest skończona , pozatym przed malowaniem moze uzbiera sie troche kasy na powtórne opiaskowanie, zobaczy sie ,czas pokarze
...razem idziemy,razem giniemy.
Avatar użytkownika
diobol

 
Posty: 422
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 09:06
Lokalizacja: Bytom

Re: MANTA B "STEPPAN" by Dioboł

Postprzez milou 18 sie 2009, o 18:23

diobol napisał(a): moze uzbiera sie troche kasy na powtórne opiaskowanie

to jakaś tajemnica kto, gdzie i za ile?
... czy potrzebne mi są trzy samochody? Nie. Dlatego mam jeden jeżdżący i kawałek takiego, co już nie pobryka.
milou

 
Posty: 562
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 16:53
Lokalizacja: Piaseczno

Re: MANTA B "STEPPAN" by Dioboł

Postprzez diobol 19 sie 2009, o 10:37

milou napisał(a):to jakaś tajemnica kto, gdzie i za ile?

Nie żadna tajemnica ," Huta cynku " Miasteczko Śląskie cena 90 netto/za 1 roboczo godzine , ile spedzą przy Monzie lub omedze tego nie wiem trzeba sie indywidualnie dogadywac na miejscu bo musza to zobaczyc , u mnie troszke im zeszło bo podwozie było "zabezpieczone " :-| dodatkowo włóknem szklanym i żywica
...razem idziemy,razem giniemy.
Avatar użytkownika
diobol

 
Posty: 422
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 09:06
Lokalizacja: Bytom

Re: MANTA B "STEPPAN" by Dioboł

Postprzez bc30se 20 sie 2009, o 06:25

diobol piaskowanie nic nie da, przegrzana jest blacha migomatem, spawy są na zakładkę w większości, jak ty chcesz dojść podkładem albo środkiem antykorozyjnym w miejsce "na zakładkę"??

zrozumta, że tego się fizycznie nie da zrobić. Profilu też nie zabezpieczysz bo jedyne co możesz zrobić to wjebać tam pistolet z wężykiem, ale nie łudź się że pokryjesz dokładnie całą powierzchnie od wewnątrz. Jeśli nie wierzysz to kup 2 metry na próbę profilu kwadratowego, zrób w nim od spodu dziurki co 2 metry i spróbuj go pomalować od wewnątrz, a następnie rozetnij i zobacz jak dokładnie Ci sie udało.. życzę powodzenia - nie mówiąc już że w autach czasami profile są dzielone na pół i potrafią być też spawane w połowie na zakładke i inne duperszmity.

1,5 roku i rdza, jeśli nie ocynkujesz to robota i blachara jest na darmo. Już nie raz pisałem, wszystko pięknie ładnie ale szkoda kasy - no chyba że tylko auto od niedzieli to wtedy wytrzyma to dłużej. Zresztą adam już pisał, że na samochodzie Omenatora pojawiły się po półtora roku małe rudzielce... a auto było piaskowane, podkładowane itp.... i gówno to dało.
bc30se

 

Re: MANTA B "STEPPAN" by Dioboł

Postprzez Dafit 21 sie 2009, o 01:54

kolego z noxudola dostaniesz taką konserwację do powierzchni zamkniętych.dokładniej-pełzająca konserwacja do profili zamkniętych.do tego trzeba kupić pistolet i wężyk który na końcu ma metalową końcówkę z dziurkami.ta konserwacja jest bezbarwna.nie jest tania bo jedna puszka kosztuje coś 30 zł (np z bolla kosztuje 15zł) ale warto.

http://allegro.pl/item714787757_profesj ... 0_1_l.html
Lepiej stracić sekundę w życiu niż życie w ciągu sekundy...
Dafit

 
Posty: 142
Dołączył(a): 27 sty 2009, o 19:23
Lokalizacja: Śląsk

Re: MANTA B "STEPPAN" by Dioboł

Postprzez diobol 21 sie 2009, o 12:48

Dafit napisał(a):kolego z [b]noxudola...

Dzwoniłem do gościa od tej aukcji i jak zwykle poleca , oczywiscie profesjonalny środek itp. itd. , chciałem zapytac czy sam masz jakieś doswaidczenia z tym środkiem , czy rzeczywiście jest on taki skuteczny , jakiej długości jest taki wężyk do natrysku , chodzi mi co ile by trzeba było zrobic otwory w podłużnicy żeby wmiare wszedzie dojść i gdzie sie je robi tz , od wewnątrz od kabiny , czy w któreś z bocznych scianek podłużnicy i potem sie zaślepai te otwory jakos , jeśli bedzie króciutki to bedzie to wygladało jak ser szwajcarski .
cytat z aukcji
"...ŚRODEK ANTYKOROZYJNY ŁĄCZĄCY SIĘ ,Z RDZĄ ZATRZYMUJĄCY KOROZJĘ..."

Jest to wogóle możliwe miał ktoś doczynienia z tym , lub podobnymi środkami do konserwacji ??
...razem idziemy,razem giniemy.
Avatar użytkownika
diobol

 
Posty: 422
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 09:06
Lokalizacja: Bytom

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Monza, Senator A, Rekord, Kadett

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość