Zniszczone przyciski, podrapane boczki

Tu zadajesz pytania oraz udzielasz rad dotyczących wentylacji kabiny, tapicerki i wnętrza, jego demontażu oraz pielęgnacji

Re: Zniszczone przyciski, podrapane boczki

Postprzez xxxoxygen 21 kwi 2016, o 10:42

'gówno prawda 8-)'

Jaggi, jakoś Mercedesy E z tamtych lat (już nie wspomnę o japońcach) lepiej trzymają cenę od Omegi, mimo tego, że rudy jest śmiem twierdzić większy niż w Omedze. Można, tu odbic piłeczkę i powiedzieć, ze to "magia" marki ale markę się na czyms buduje, a jesli trzeba poprawiać "fabrykę" to widamo, że marce to nie pomaga.


Tandetę może i mozna poprawić, ale nie po to ktoś kupuje samochód żeby poprawiać fabryke więc nie powiesz mi, ze to nie wpływa na cenę na rynku wtórnym auta.

Oczywiście jest mnóstwo innych czynników wpływających na tą cenę od istotnych (błędny konstrukcyjne jednostek napędowych np. Audi 2.0 TD* (wymoderowano automatycznie: w omegach nie ma TDI), 2.5 TD* (wymoderowano automatycznie: w omegach nie ma TDI) etc.) po z pozoru banalne (np. auto się po protu nie podoba wizulanie klientom), ale nie zgodze się że tandetne wykonanie nie ma wpływu na cenę auta na rynku wtórnym, powiedziałbym ,ze nawet ZWŁASZCZA. Bo samochody, w których wtedy używano lepszych materiałów lepiej trzymają cenę (Audi A6 C5, BMW e39, Lexus GS) jakość jest kluczowa na rynku wtórnym.

Z reszta temat rzeka- nie istotny w wątku.
xxxoxygen
 
Posty: 32
Dołączył(a): 31 sie 2015, o 17:06
Lokalizacja: Wrocław
Twoja Omega: 1999r B FL X30XE sedan- Manual

Re: Zniszczone przyciski, podrapane boczki

Postprzez grzes80808 22 kwi 2016, o 05:15

a wiesz dlaczego opel przegrał właśnie batalię z
xxxoxygen napisał(a):Audi A6 C5, BMW e39, Lexus GS

xxxoxygen napisał(a): Mercedesy E z tamtych lat



bo wszystkie te modele miały w ofercie V8 o mocach zbliżonych do 300KM a opel odpuścił projekt, przez co nie dotarł do tej najbardziej wymagającej klienteli, i tym samym stał się autem takim " trochę gorszym "
było
2x omega a 2.0 jedna w automacie druga manualna
2x senator b 2.6 automat jeden jeszcze w stodole
1x omega B 3.0 automat
1x 2.2 dti 2003 rok
Avatar użytkownika
grzes80808
Morderator
 
Posty: 1649
Dołączył(a): 22 lis 2011, o 19:33
Lokalizacja: Trzebnica
Twoja Omega: x30xe 2000 rok sedan

Re: Zniszczone przyciski, podrapane boczki

Postprzez Maro 25 kwi 2016, o 05:06

grzes80808 napisał(a):i tym samym stał się autem takim " trochę gorszym "

Tzn. gorszego sortu :DD
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6791
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Re: Zniszczone przyciski, podrapane boczki

Postprzez xxxoxygen 25 kwi 2016, o 22:01

Nie mówię, że nie :)
xxxoxygen
 
Posty: 32
Dołączył(a): 31 sie 2015, o 17:06
Lokalizacja: Wrocław
Twoja Omega: 1999r B FL X30XE sedan- Manual

Re: Zniszczone przyciski, podrapane boczki

Postprzez jaggi 26 kwi 2016, o 00:23

xxxoxygen napisał(a): nie zgodze się że tandetne wykonanie nie ma wpływu na cenę auta na rynku wtórnym

xxxoxygen napisał(a): Bo samochody, w których wtedy używano lepszych materiałów lepiej trzymają cenę (Audi A6 C5

szczególnie, że audi ma ten sam złażący materiał z boczków co omega fl :lol:
ale ma ocynk i tyle w temacie. 8-)
odnośnie mercedesa to fakt, rudzieje jak omega ale lexusa już bym nie przyrównywał bo jeśli chodzi o środek to nie ma porównania.
nie na darmo wygrywał ze wszystkim jeśli chodzi o spasowanie i wygląd środka. 8-)

porównujesz też mietka E klasę a to miał być topowy model więc raczej S by tu pasowało :roll:
a do S klasy to sorry, nie ma porównania.
więc o czym tu dyskutować ??
jest jeszcze Volvo T6 biturbo 272KM też chcesz porównać ??
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3438
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: Zniszczone przyciski, podrapane boczki

Postprzez xxxoxygen 26 kwi 2016, o 12:28

Jaggi ale zaczynasz pieprzyć za przeproszeniem.

"Topowy model"- porównuje się auta klasami, a nie tym czy któryś jest "topowy" dla firmy czy nie. Skoro Omega i E klasa to ten sam segment to jak można porównywać Omege do S- klasy przestań głupoty pisać bo widzę, że odpowiadasz tylko po to żeby coś napisać.

Ty chyba w a6 c5 nigdy nie siedziałeś skoro uważasz, że to te same materiały na boczkach co w Omedze. Byłem nieszczęśliwym właścicielem A6 C5 2.5 TD* (wymoderowano automatycznie: w omegach nie ma TDI) z 1999 roku, jeździłem nią niecały rok- akurat miałem wersję ze skórą ale w żadnej a6 c5 nie było takich materiałów jak w Omedze na boczkach drzwi więc nie opowiadaj durnot. Owszem były elementy gumowane, ale to tylko drobne fragmenty jak rączki przy drzwiach etc. i jakoś tak zajechane jak widziałem w Omegach nie były.
Owszem podrapane widywałem, ale nigdy nie widziałem "klejących" się gum tapicerki w a6 a w Omedze niestety tak.
Dlatego uważam, ze jest to jeden z powodów ceny na rynku wtórnym.

Co do Lexusa się zgadzam i zobacz ile kosztują GSy II gen. (1997-2005), to również segment E (jak Omega)
wiec dlaczego mam ich nie prównywać?

I jak najbardziej s80 też można porównać bo to ten sam segment i też słabo trzyma cenę, z kilku powodów. Między innymi wnętrza- zwłaszcza skórzane miały tam małą wytrzymałosć.
xxxoxygen
 
Posty: 32
Dołączył(a): 31 sie 2015, o 17:06
Lokalizacja: Wrocław
Twoja Omega: 1999r B FL X30XE sedan- Manual

Poprzednia strona

Powrót do Wnętrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników