2.0 8V kontra 2.0 16V

W tym dziale zadawaj pytania dotyczące kupna omegi, na co zwracać uwagę, różnice rocznikowe itp.

Postprzez PKC 8 lut 2009, o 14:51

I to jest najsłuszniejszy wybór jeśli chcemy się zderzac pomiędzy ekonomicznym użytkowaniem a umiarkowanym przyśpieszeniem. Mówię przyśpieszeniem bo elastycznośc ten silnik ma bardzo dobrą a ponadto jest wieczny i bezkolizyjny rozrządowo :)
PKC
 

Postprzez Makaveli 8 lut 2009, o 20:30

PKC napisał(a):I to jest najsłuszniejszy wybór jeśli chcemy się zderzac pomiędzy ekonomicznym użytkowaniem a umiarkowanym przyśpieszeniem. Mówię przyśpieszeniem bo elastycznośc ten silnik ma bardzo dobrą a ponadto jest wieczny i bezkolizyjny rozrządowo
.

To on w ogule przyspiesza??
.LUBLIN.
..::..::..::..::..::..::..
Avatar użytkownika
Makaveli
 
Posty: 410
Dołączył(a): 1 sie 2008, o 17:11
Lokalizacja: Lublin
Twoja Omega: Omega B sedan 95r. 2.0 16V

Postprzez spiochu 8 lut 2009, o 22:19

Makaveli napisał(a):To on w ogule przyspiesza??

A co Ty sobie myślisz! Biorę każdy rower a i traktor się zdarza wyprzedzić :-P
spiochu
 

Postprzez Makaveli 8 lut 2009, o 22:26

xD
.LUBLIN.
..::..::..::..::..::..::..
Avatar użytkownika
Makaveli
 
Posty: 410
Dołączył(a): 1 sie 2008, o 17:11
Lokalizacja: Lublin
Twoja Omega: Omega B sedan 95r. 2.0 16V

Postprzez PKC 8 lut 2009, o 22:56

Sam sobie odpowiedz na to pytanie :d
W każym bądź razie ja w życiu bym nie zamienił tego silnika na x20XEV!
PKC
 

Postprzez Makaveli 8 lut 2009, o 23:24

Dlatego dalej tluczesz sie parchem A z 8V...
poza tym coz poradze, puki co mam 16V ale mam nadzieje ze pojdzie do zyda i kupie 3.0 xd
.LUBLIN.
..::..::..::..::..::..::..
Avatar użytkownika
Makaveli
 
Posty: 410
Dołączył(a): 1 sie 2008, o 17:11
Lokalizacja: Lublin
Twoja Omega: Omega B sedan 95r. 2.0 16V

Postprzez PKC 9 lut 2009, o 00:13

:-|
Tak. Właśnie dlatego "tłukę się tym parchem" :lol:
PKC
 

Postprzez bc30se 9 lut 2009, o 01:21

spiochu napisał(a):A co Ty sobie myślisz! Biorę każdy rower a i traktor się zdarza wyprzedzić :-P


:-D
bc30se
 

Postprzez pheonix 9 lut 2009, o 07:44

Dlatego dalej tluczesz sie parchem A z 8V...


nie no Ty masz wypas gablote ze mozesz w ten sposob okreslac inne samochody :-|

- masz 3 lata mlodsze auto :lol:
- masz 122 KM :lol: w silniku w ktorym siadzie wszytsko co mozliwe a C20NE dalej bedzie smigac


:spoko:
Mercedes-Benz S-klasse
Avatar użytkownika
pheonix
WisioR BOSS
 
Posty: 5354
Dołączył(a): 30 mar 2007, o 12:39
Lokalizacja: Bydgoszcz
Twoja Omega: czarna Suka, Vectra C fl

Postprzez Makaveli 9 lut 2009, o 14:10

pheonix napisał(a):- masz 3 lata mlodsze auto
- masz 122 KM w silniku w ktorym siadzie wszytsko co mozliwe a C20NE dalej bedzie smigac

136KM a nie 122, to po 1, a po 2 jakos mi wszystko nie siadlo, i moze ten 8V jest mniej awaryjny, ale mul...

pheonix napisał(a):nie no Ty masz wypas gablote ze mozesz w ten sposob okreslac inne samochody


Jak mialbym wybierac miedzy swoim a Twoim, to jednak wolalbym swoj... :roll:
.LUBLIN.
..::..::..::..::..::..::..
Avatar użytkownika
Makaveli
 
Posty: 410
Dołączył(a): 1 sie 2008, o 17:11
Lokalizacja: Lublin
Twoja Omega: Omega B sedan 95r. 2.0 16V

Postprzez jarciu11 9 lut 2009, o 15:23

nie mozna tak patrzeć wszystko co nowsze to gorsze jedni mają A i sobie chwalą inni B i tez chwalą normalne ze starsze były lepiej zrobione . tylko jak by kazdy patrzył na niezawodnosć to pawnie wszyscy jezdzili by jakimiś starymi toyotami w dieslu.
Makaveli napisał(a):moze ten 8V jest mniej awaryjny, ale mul...
oba sa po jednych piniądzach i to opel i to opel :-)
jarciu11
 

Postprzez pheonix 9 lut 2009, o 16:14

Makaveli napisał(a):136KM


sry moj blad

Makaveli napisał(a):Jak mialbym wybierac miedzy swoim a Twoim, to jednak wolalbym swoj...


no tak nie kazdy moze ogarnac Zapierdalacza :D
Dalej zbieraj znaczki ;)

Makaveli napisał(a):i moze ten 8V jest mniej awaryjny, ale mul...


tyle ze jak siedzi tam gdzie powinien czyli w Omie A to sobie z nia dobrze radzi 8-)
Mercedes-Benz S-klasse
Avatar użytkownika
pheonix
WisioR BOSS
 
Posty: 5354
Dołączył(a): 30 mar 2007, o 12:39
Lokalizacja: Bydgoszcz
Twoja Omega: czarna Suka, Vectra C fl

Postprzez zetes66 9 lut 2009, o 17:07

Makaveli napisał(a):
PKC napisał(a):I to jest najsłuszniejszy wybór jeśli chcemy się zderzac pomiędzy ekonomicznym użytkowaniem a umiarkowanym przyśpieszeniem. Mówię przyśpieszeniem bo elastycznośc ten silnik ma bardzo dobrą a ponadto jest wieczny i bezkolizyjny rozrządowo
.

To on w ogule przyspiesza??

Smigałem omką A z tym silnikiem przez 11 lat, i myślę że omka B z 16 by wysiadła, a na pewno nie została w tyle(waga auta), autobana w niemczech max 220km/h ,11lat i zero problemu, każda śrubka w silniku jak ją Helmud w fabryce przykręcił tak była nie tknięta :]
zetes66
 

Postprzez Makaveli 9 lut 2009, o 17:17

pheonix napisał(a):no tak nie kazdy moze ogarnac Zapierdalacza
Dalej zbieraj znaczki


No i masz te 3.0 w omie i dobrze, tylko jakby to byla B, to sie masz czym chwalic,
ale masz A, ktorych wiecej jest na szrocie niz na ulicy 8-)
.LUBLIN.
..::..::..::..::..::..::..
Avatar użytkownika
Makaveli
 
Posty: 410
Dołączył(a): 1 sie 2008, o 17:11
Lokalizacja: Lublin
Twoja Omega: Omega B sedan 95r. 2.0 16V

Postprzez PKC 9 lut 2009, o 18:04

Nigdy by mi nie przeszło przez gardło słowo "parchło" jakikolwiek by to był samochód.
16stka ma wiekszy moment obrotowy o całe 18Nm :mrgreen: kosztem przesunięcia ich maximum w górę obrotów a co za tym idzie "utwardzeniem silnika" a ten parametr w charakterystyce silnika cenię sobie najbardziej.
Jakbym kupował B to tylko z 8V. O silnikach wyższych litrażowo w zasadzie nic nie wiem konkretnego.
Można się sprzeczac ,każdy chwali swoje, ale jestem pewien co do jednego X20XEV nie wykręci tylu bezawaryjnie przejechanych tysięcy kilometrów co C20NE
Z ciekawostek: w swojej starej Megi mam aktualnie 380tysięcy :-D
PKC
 

Następna strona

Powrót do Kupuję Omege

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników