Kupno pierwszej Omegi B FL (benzyna)

W tym dziale zadawaj pytania dotyczące kupna omegi, na co zwracać uwagę, różnice rocznikowe itp.

Kupno pierwszej Omegi B FL (benzyna)

Postprzez xxxoxygen 31 sie 2015, o 17:23

Na początku chciałbym bardzo serdecznie wszystkich przywitać, więc:

Witam!

Drodzy koledzy, zastanawiam się nad kupnem swojej pierwszej Omegi i tutaj mam do Was kilka pytań, w szególności zależy mi na:

Musi mieć kontrolę trakcji...

1. Niska awaryjność
2. Koszty ewentualnych napraw
.... (długo długo nic)
3. Ekonomia jazdy (preferował bym LPG a to nie wymóg)
4. Osiągi
5. Rocznik (ważne żeby była po lifcie)

Budżet: ok. 7 000 PLN

Jaki silnik i skrzynie w tym układzie polecicice? Będę wiedział za czym się rozglądać.
Czy Waszym zdaniem za tą kwotę można kupić sensowną Omegę FL?

SILNIK:

Ja najchętniej kupił bym 3.0 V6 z gazem, ale nie wiem czy to najlepszy wybór?

SKRZYNIA:

Manualnych jest mało, automat mi nie przeszkadza jesli w tym aucie nie jest on awaryjny. Tu chciałbym znać waszą opinię jaka jest awaryjność tych automatów, koszty napraw i wymiany bądź remontu generalnego.
Jeżeli zależy mi na minimalizacji awaryjności to wybrać jednak manual?

Do tej pory jezdziłem BMW e39 z 2003 roku 3.0dA i bylem bardzo zadowolony z automatu, zrobiłem ponad 100 tys w 4 lata i pilnowałem tylko płynów i regularnych wmian części eksploatacyjnych. Aż, ni stąd ni z owąd padła skrzynia przy przebiegu 400 tys (wymienialem olej, nie było wcześniejszych objawów), koszt naprawy to 5 tys, czy w Omedze też jest tak wysoki?

Zanim ktoś odeśle mnie do wyszukiwarki, opierniczy, że nie chciało mi się szukać to odpowiem:

"brak konkretnych odpowiedzi na moje pytania" - nie jestem leniem, ale nie znalazłem satysfakcjonującej wyczerpującej odpowiedzi, więc zanim tracić energie na opierniczanie- odpisz na pytanie :) lub sobie odpuść.

P.S
Czy wszytkie Omegi B FL miały kontrolę trakcji? Gdzie znajduje się przycisk w wersji FL? Silniki 2.2 benz miały je standardowo? Jest to tylko TC czy razem ze stabilizacją toru jazdy jak miałem w BMW (dsc)?

Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
xxxoxygen
 
Posty: 32
Dołączył(a): 31 sie 2015, o 17:06
Lokalizacja: Wrocław
Twoja Omega: 1999r B FL X30XE sedan- Manual

Re: Kupno pierwszej Omegi B FL (benzyna)

Postprzez wojciechu1224 31 sie 2015, o 20:26

pozwolę sobie coś napisać ;)
A więc od początku...
xxxoxygen napisał(a):Na początku chciałbym bardzo serdecznie wszystkich przywitać, więc:
Witam!

od tego mamy osobny temat ;)
xxxoxygen napisał(a):1. Niska awaryjność

Takiego pojęcia ogólnie chyba nie ma w omedze. To nie Mercedesy z lat 70' 80' ;)
Zależy co kupisz, jak zadbasz tak będziesz miał :)
xxxoxygen napisał(a):2. Koszty ewentualnych napraw

pominę ten punkt ;-)
xxxoxygen napisał(a):3. Ekonomia jazdy (preferował bym LPG a to nie wymóg)

Jak preferujesz ekonomię to tylko LPG. Dla przykładu 3.0 pali średnio 15-17ltr gazu.
2.5 DTI wciagałą mi między 8 a 12ltr ropuchy.
NIektórzy twierdzą, że 2.2 16v pali 8ltr gazu w mieszanym i 10ltr po mieście :-?
xxxoxygen napisał(a):4. Osiągi

To nie je wyścigówka... Prześpieszenia od 9s do 100kmh w górę
Prędkości autostradowe osiągniesz nawet 2.0DTI 100km, ale musisz być cierpliwy :lol:
xxxoxygen napisał(a):5. Rocznik (ważne żeby była po lifcie)

teretycznie 2000-2003, ale czasem zdażają się jakieś wcześniaki z 1999r
xxxoxygen napisał(a):Budżet: ok. 7 000 PLN

Jaki silnik i skrzynie w tym układzie polecicice? Będę wiedział za czym się rozglądać.
Czy Waszym zdaniem za tą kwotę można kupić sensowną Omegę FL?

SILNIK:

Ja najchętniej kupił bym 3.0 V6 z gazem, ale nie wiem czy to najlepszy wybór?

SKRZYNIA:

Manualnych jest mało, automat mi nie przeszkadza jesli w tym aucie nie jest on awaryjny. Tu chciałbym znać waszą opinię jaka jest awaryjność tych automatów, koszty napraw i wymiany bądź remontu generalnego.
Jeżeli zależy mi na minimalizacji awaryjności to wybrać jednak manual?

Widaję mi się, że za 7tyś będzie trochę ciężko znaleść sensowną Fl'kę 3.0 ;/
A nawet jak Ci się uda to i tak dolicz ze 2 tysie na pakiet startowy
rozrząd 500, świece 150, przewody WN 150, ameliniowe dekle zaworów 500(o ile się okazja trafi), oleje, robicizna itp...

Bardziej znajdziesz 2.0/2.2DTI ale prędzej czy później zjebie się pompa wtryskowa, a 2.2 16v zacznie czy tak czy tak chlipać większe ilości oleum, przegrzewać się w lato i niedogrzewać się w zimę :lol:

Ale to tylko teroretyzowanie oparte na jakimś tam doświadczeniu i znajomości kilku przypadków ;)
Zawsze może się trafić jakaś perełka od Hansa Doctora z niemcowni.

Skrzyni automatycznej nie ma co się bać. AR35 / 4L30E, montowana też w BMW więc wiesz ile kosztują oleje i inne pierdoły.
Najważniesjsze to pilnować wycieków.
Jak się skrzynia wysra to kupujesz używkę za pare stówek albo pakujesz manuala ;-)
Po za tym, jak ja przez pótora roku i 50tyś km nie zarżnąłem skrzyni to musi być naprawdę idiotoodporna :lol:
xxxoxygen napisał(a):Czy wszytkie Omegi B FL miały kontrolę trakcji? Gdzie znajduje się przycisk w wersji FL? Silniki 2.2 benz miały je standardowo? Jest to tylko TC czy razem ze stabilizacją toru jazdy jak miałem w BMW (dsc)?

Nie wszystkie omegi miały kontrolę trakcji. Przycisk znajduje się na panelu głównym, od strony pasażera, drugi od dołu.
2.2 bym powiedział, że żadko ją miały ;) Częściej spotykana w większych pojemnościach.
Najczęściej jest pakowane TC+ czyli ograniczenie mocy plus wyhamowywanie tylnego koła.
ESP (DSC) czyli stabilizacja toru jazdy była tylko w silnikach 2.5DTI 150km (motor z BMW). (możliwe, że i w 2.6/3.2 też, ale nie dam sobie ręki uciąć)
c20ne 92' - buda nie wytrzymała
x20se 94' - silnik nie wytrzymał
x30xe 00' - 30 m-cy udręki
y25dt 02' - diesel to zło
Avatar użytkownika
wojciechu1224
 
Posty: 619
Dołączył(a): 9 lip 2011, o 20:12
Lokalizacja: Mszczonów/mazowieckie
Twoja Omega: 00'/02' Bfl x30xe sedan

Re: Kupno pierwszej Omegi B FL (benzyna)

Postprzez Div 1 wrz 2015, o 07:28

To i ja się dopnę z tą "omegą" bezawaryjnością.

To nie SC/CC, fiesta, polonez.

Przykładowo podam na sobie 2kurwa lata z tym padłem, gdzie nieraz ktoś mnie zaczepia jak mam "zajebiście" utrzymanego parcha w dupę.

Rozrząd:
580 jak pamiętam, (sam napinacz koszt 380zł! sic!) Wymiana, od 500+
Pompa wody od 180zł - wymiana przy rozrządzie bo łatwiej.
Termostat 15zł.
Uszczelnienie pokryw bo debil mietek dojebał śruby na maxa i lało jak z kaczej dupy. jak pamiętam ze 150 mnie to kosztowało. (cena zawieta dekla. reinz, uszczelki)
Simmering przód wału 25zł, uszczelniacze wału po 15-20zł x4 + robota za uj nie pamiętam.
Opornik dmuchawy 135zł
Oleum valvo 5w30 - 180zł po zniżkach + filtr 12zł?
filtry wszelakie 50zł.
Tarcze klacki ATE - ponad 500zostawione - Sam przód.
Wąs układu kierowniczego 40zł, końcówki chuje muje jak pamiętam to kolejne 400pękło.
2x sprężyna przód bo jedna "jebła se zwoja" a ja szukałem jak pojebany co stuka. 120zł x2 robota nie wiem, ale nie mniej jak 100 nie wezmą za MCpersona. + łoże góra z łożyskiem chyba na strone 75zł
Regeneracja altka 150zł.
Lampy przód bo wpierdolone już. po 256zł strona (xenon depo bez tjuningów) + d2s po 60zł x2
Opon to nawet nie licze.
Bicia klimy tyż.


A DALEJ MNIE WKURWIA.
Gdzie poprzednik wjebał remont silnika (udokumentowany) sprężarki klimy i uj by pamiętał co jeszcze...


Tak więc, kup se astre. będzie tanio.


PS: Kurwa, świece 60zł, kable ponad 200 kurwienia cały dzień!
A i zawór trójdrożny chyba 50zł.
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: Kupno pierwszej Omegi B FL (benzyna)

Postprzez xxxoxygen 1 wrz 2015, o 08:16

Dzięki koledzy za odpowiedzi, z tego co widzę to nie jest tak kolorowo jak myślałem... kosztem jednostkowym napraw się nie zaskoczyłem (w porównaniu do BMW :D) ale za to ich ilością i sumą.... MASAKRYCZNIE.

Przez 4 lata w BMW władowałem 4 254 zł a auto nigdy mnie nie zawiodło,ceny części były wysokie ale rzadko coś się działo, a już nigdy tak żeby unieruchomić mi auto...
Szkoda bo chciałem spróbować z OMEGĄ, auto bardzo mi się podoba i ma rozsądne ceny,jednak nastraszyliście mnie trochę.

Co do kosztów utrzymania nie miałem tu na myśli kosztów rzędu CC czy Poldka bo to nie ta klasa, pytałem po prostu czy nie jest nad wyraz awaryjne i czy ceny części nie są z kosmosu.

Wiem, że mogę kupić Astrę, Fiestę, Pastucha B5 czy inny paździerz... ale myślałem o Omce bo chcę z przyjemnością wsiadać do auta a nie rzygać na sam jego widok.

Co myślicie o 2,5 v6?
Jakie są w ogóle newralgiczne punkty Omegi, które trzeba sprawdzić przed zakupem?
Czy to prawda, że mimo ocynku korozja i tak je bierze?
Czy silnik 2.2 16v dobrze znosi gaz?

Pozdrawiam
xxxoxygen
 
Posty: 32
Dołączył(a): 31 sie 2015, o 17:06
Lokalizacja: Wrocław
Twoja Omega: 1999r B FL X30XE sedan- Manual

Re: Kupno pierwszej Omegi B FL (benzyna)

Postprzez wojciechu1224 1 wrz 2015, o 09:47

xxxoxygen napisał(a):jednak nastraszyliście mnie trochę.

Może nie tyle straszymy co ostrzegamy ;) żeby nie było płaczu że straszny parch i trzeba non stop kasę pakować :-)
Omega ma swoje fochy, ale z większością usterek, dolegliwości jesteś w stanie sam sobie poradzić ;) A nawet jakby były problemy to mamy obszerny dział techniczny ;)
Są i tacy, nawet tu na forum, co w serwis wkładają mniejsze pieniądze niż to co napisaliśmy i cały czas samochody służą.
Na pewno nie napalaj się na jedną sztukę. Jeździj, oglądaj, narzekaj, wklejaj linki na forum.

Ja nie będę mówił ile kasy wsadziłem w omegę, bo mam wyjątkowy egzemplarz :-P Unikatowy kolekcjonerski :lol:

xxxoxygen napisał(a):Co myślicie o 2,5 v6?

Jak o każdej V'ce w omedze. Prędzej czy później będą ciekły dekle zaworów, walnie uszczelka pod głowicą czy obróci panewkę ;-)
Chyba, że znajdziesz już egzemplarz, który ma już to po sobie to nacieszysz się jazdą.
Ja już raz motor 3.0 wymieniałem przez panewkę, teraz czekam na uszczelkę :lol:

xxxoxygen napisał(a):Jakie są w ogóle newralgiczne punkty Omegi, które trzeba sprawdzić przed zakupem?

Wycieki! Silnik i skrzynia muszą być suche. Jak coś będzie się pocić to czy tak tak się wysra...
Rzucaj się pod auto i paczaj z przodu na podłużnice.

xxxoxygen napisał(a):Czy to prawda, że mimo ocynku korozja i tak je bierze?

korozja jest na wyposażeniu standardowym tego auta, bo nie ma ocynku... Chyba, że ktoś ją spawał z przystanku autobusowego to wtedy tak.

xxxoxygen napisał(a):Czy silnik 2.2 16v dobrze znosi gaz?

Czy V6 czy R4 to tylko gaz sekwencja.
c20ne 92' - buda nie wytrzymała
x20se 94' - silnik nie wytrzymał
x30xe 00' - 30 m-cy udręki
y25dt 02' - diesel to zło
Avatar użytkownika
wojciechu1224
 
Posty: 619
Dołączył(a): 9 lip 2011, o 20:12
Lokalizacja: Mszczonów/mazowieckie
Twoja Omega: 00'/02' Bfl x30xe sedan

Re: Kupno pierwszej Omegi B FL (benzyna)

Postprzez xxxoxygen 1 wrz 2015, o 09:58

Dzięki kolego za konkretną odpowiedź;).

Wnioskuje po przeczytanych tematach, że w tym aucie nie ma co się bać automatu bo w najgorszym wypadku 1000 zł i mam drugi z przekładką... A, że automaty lubię to chyba się skuszę, sprawdzę tylko wycieki.

Czyli reasumując v6 jest mniej bezpiecznym wyborem od 2.2 16v?

Tak naprawdę 2,5 v6 nie ma jakichś powalajacych osiągów w stosunku do 2.2 16v, dopiero pomiędzy 3.0 a 2.2 czuć wyraźną różnice. Jestem przyzwyczajony do e39 (193 km) i boje się, że jak zacznę jeździć 2.2 16v w tak ciężkim aucie to się pochlastam... dlatego też myślałem, że granica przyzwoitości to 2,5 V6.

Czy Vectra B 1.6 będzie dużo bardziej bezpiecznym wyborem? Mniej awaryjna i znacząco tańsze części?
Nie wiem tylko czy przeżyję Vectre... Kuszą mnie te Omegi cholernie. Wiem, że wszytko zalezy od stanu itp. ale chcę znaleźć najbezpieczniejsze wyjście bo nie mogę sobie pozwolić na unieruchomione auto, zwłaszcza kiedy coś mi je unieruchomi w trasie (raz na 2 msc jeżdzę 600 km w jedną stronę na weekend, w mieście raczej krótkie podjazdki).

Pozdrawiam
xxxoxygen
 
Posty: 32
Dołączył(a): 31 sie 2015, o 17:06
Lokalizacja: Wrocław
Twoja Omega: 1999r B FL X30XE sedan- Manual

Re: Kupno pierwszej Omegi B FL (benzyna)

Postprzez wojciechu1224 1 wrz 2015, o 10:33

Ja pomimo tylu narzekań marudzeń itp na V'ki nie skusiłbym się na 2.2 :-)
Jeżdżąc teraz 193km, przesiadając się w R4 144km to zaraz będziesz myślał o swap'ie na coś mocniejszego.

Jak już szukać V'ki to tylko 3.0 (na 3.2 budżetu nie wystarczy) nie ma co się rozdrabiać ;-)

Vectra 1.6 nie będzie miała takiego wyposażania jak omega na pewno, a o mocy już nie wspominając :)
Chwilę jeździłęm VB 1.8 i mimo wszystko brałbym omegę. Komfort jazdy przede wszystkim.

Ja kupując omegę najbardziej obawiałem sie zimy, bo to tył napęd, automat, tyle mocy. Ale jazda bezproblemowa. Automat się dobrze spisuje, tryb zimowy, TC, szpera :-)

To, że ją rozbiłem dwa razy to inna bajka :lol:
c20ne 92' - buda nie wytrzymała
x20se 94' - silnik nie wytrzymał
x30xe 00' - 30 m-cy udręki
y25dt 02' - diesel to zło
Avatar użytkownika
wojciechu1224
 
Posty: 619
Dołączył(a): 9 lip 2011, o 20:12
Lokalizacja: Mszczonów/mazowieckie
Twoja Omega: 00'/02' Bfl x30xe sedan

Re: Kupno pierwszej Omegi B FL (benzyna)

Postprzez xxxoxygen 1 wrz 2015, o 11:00

Ja rozbiłem BMW dwa razy, e34 540i- drzewo zaliczone tyłem (uprzednio przodem do kierunku jazdy :) )
i zaspa w e39 pierwszym bo wyłączyłem kontrole trakcji i na hopce próbowałem swoich "umiejętności"...
Drugie e39 530d na szczęscie nigdy nie dało mi zrobić sobie bubu przez DSC, mogłem wcisnąć w zimie gaz do końca a tyłek i tak mi pięknie prostowało... Kiedyś myślałem, że DSC ma sens tylko przy małych prędkościach do czasu kiedy na A4 nie zajechał mi drogi Pastuch B5 i gwałtownie zmieniłem pas przy 140 - 160 (było bardzo mokro), myślałem że będą barierki ale kontrola trakcji tylko zamigała na desce i ja już byłem na prostej- od tamtej pory uważam, że jest to rewelacyjny system. Myślę, że Omega TC+ zachowałaby się tak samo.

NIe boje się zimy, jestem przyzwyczajony do tylnego napędu ale... kontrola trakcji jest podstawą, zawsze można się zagapić czy wjechać w coś co może wprowadzić pozornie nieświadomie w poślizg,

Zdecyduje się na tą Omegę, teraz tylko kwestia znaleźć ładny egzemplarz, najlepiej w manualu i z gazem- jednak jesli będzie automacik w fajnym wyposażeniu to też się skuszę ;).
Będę tu wrzucał swoje propozycje mam nadzieje, że pomożecie. A może ktoś z forumowiczów chce sprzedać :)?
xxxoxygen
 
Posty: 32
Dołączył(a): 31 sie 2015, o 17:06
Lokalizacja: Wrocław
Twoja Omega: 1999r B FL X30XE sedan- Manual

Re: Kupno pierwszej Omegi B FL (benzyna)

Postprzez xxxoxygen 1 wrz 2015, o 11:18

Co sądzicie o tych egzemplarzach:

1. http://olx.pl/oferta/opel-omega-okazja- ... 0c434ed362

nie podoba mi się to, że jest trochę dłubany... siedzenia przełożone, silnik przełożony i od razu do sprzedania. Dziwne, ale na zdjęciach wygląda ładnie

2. http://otomoto.pl/oferta/opel-omega-2-5 ... y9Kfr.html

Mój faworyt, ładna opcja, nie widzę nic rażącego poza tym, że auto on HANDLARZA

3. http://otomoto.pl/oferta/opel-omega-ope ... yaayT.html

Wygląda ładnie, 3.0 V6 + manual i LPG, zastanawia mnie tylko atrapa Vauxhalla... ale mam do obejrzenia w mojej miejscowości. Opcja słaba.

4. http://otomoto.pl/oferta/opel-omega-sli ... y9Km9.html

Biedna ale ładna ;)

5. http://otomoto.pl/oferta/opel-omega-ome ... y4fQf.html

Wygląda trochę na ulepka, w dodatku nieładne siedzenia no i... kombi


Co o nich myślicie?
xxxoxygen
 
Posty: 32
Dołączył(a): 31 sie 2015, o 17:06
Lokalizacja: Wrocław
Twoja Omega: 1999r B FL X30XE sedan- Manual

Re: Kupno pierwszej Omegi B FL (benzyna)

Postprzez wojciechu1224 1 wrz 2015, o 11:23

Niestety omegowe TC+ już nie jest takie skuteczne.
W momencie poślizgu żaden system tutaj nie pomoże.
Jedynie zdławi Ci silnik, ale to w momencie nie kontrolowanego poślizgu i tak odruchowo odpuszczasz pedał gazu więc nic nie ratuje poza ABSem i umiejętnościami kierowcy.
TC+ tak naprawdę tylko pomaga ruszać, poprzez właśnie zdławienie silnika i delikatne przyhamowanie koła napędzającego, które ma uślizg.

ESP (czyli DCS w BMW) montowali o wiele rzadziej. W żadnym 3.0 V6, 2.5 V6 czy R4 go nie ma. Tylko Diesel 2.5DTI.
Miałem w swojej ten system i naprawdę jest kolosalna różnica między TC+ a właśnie ESP ;-)


Linki śmiało wrzucaj, lubimy sobie poszydzić z ewenementów :lol:
c20ne 92' - buda nie wytrzymała
x20se 94' - silnik nie wytrzymał
x30xe 00' - 30 m-cy udręki
y25dt 02' - diesel to zło
Avatar użytkownika
wojciechu1224
 
Posty: 619
Dołączył(a): 9 lip 2011, o 20:12
Lokalizacja: Mszczonów/mazowieckie
Twoja Omega: 00'/02' Bfl x30xe sedan

Re: Kupno pierwszej Omegi B FL (benzyna)

Postprzez xxxoxygen 1 wrz 2015, o 11:30

Linki już powyżej ;). No to lipa trochę z tą "kontrolą trakcji" w takim razie... strach autostradą jechać w zimie 140 km/h ;).

DSC to petarda, idiotoodporna.... można żonie w zimie m5 dać :D z tym systemem. Powiem szczerze, że nie jechałem stabilniejszym autem i dającym wieksze uczucie kontroli i bezpieczeństwa, niż auto tylno napędowe z DSC... nawet Audi Quattro nie daje mi osobiście takiego wrażenia kontorli z tego względu, że w początkowej fazie daje mi silne wrażenie podsterowności- wynosi mi przód na zewnątrz- i nie czuję się z tym dobrze :). Później się prostuje, ale nieprzyjemne uczucie zostaje :)- oczywiście to moje subiektywne odczucia
xxxoxygen
 
Posty: 32
Dołączył(a): 31 sie 2015, o 17:06
Lokalizacja: Wrocław
Twoja Omega: 1999r B FL X30XE sedan- Manual

Re: Kupno pierwszej Omegi B FL (benzyna)

Postprzez ryba-c30se 1 wrz 2015, o 12:28

Bo to quatro, to już nie takie quatro jak kiedyś, teraz walą napędy dołączane pewnie z uwagi na ekonomię... auto ze stałym napędem 4x4 dużo więcej pali i pewnie ma mniejszą prędkość maksymalną ale za to jest bardziej przewidywalne w prowadzeniu...
ryba-c30se
 
Posty: 276
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 07:38
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Twoja Omega: Omega A 3.0 24v 1993

Re: Kupno pierwszej Omegi B FL (benzyna)

Postprzez xxxoxygen 1 wrz 2015, o 12:36

Żeby nie robić off topa wrzucam jeszcze tylko jeden ciekawy film:

https://www.youtube.com/watch?v=f3zLpNxHris

Proponuję obejrzeć.

Uważam, ze Quattro jest przereklamowane i to bardzo, jedyne auto które perfekcyjnie prowadziło się w moich rękach poza RWD z DSC to subaru impreza 4x4- koniec off topu :).
Filmik pokazuje jak wyglądają inne napędy w konfrontacji :).

A co myślicie o autach z linku?
xxxoxygen
 
Posty: 32
Dołączył(a): 31 sie 2015, o 17:06
Lokalizacja: Wrocław
Twoja Omega: 1999r B FL X30XE sedan- Manual

Re: Kupno pierwszej Omegi B FL (benzyna)

Postprzez wojciechu1224 1 wrz 2015, o 13:12

co do linków...
nr 1 tak jak piszesz, czemu ktoś kto wrzuca drugi silnik, nowe części, oleje itp sprzedaje od razu auto :-|
nr 2 wydaje się najsensowniejsza. Trzeba jeszcze dodać, że ma tempomat, którego nie wymienił ;)
nr 3 bym odrzucił. Straszny paździerz, malowany i podejrzana atrapa oraz śliczne nówki lampy rodem z chińskiego allegro :lol:
nr 4 nie ma kontroli trakcji - brak przełącznika
c20ne 92' - buda nie wytrzymała
x20se 94' - silnik nie wytrzymał
x30xe 00' - 30 m-cy udręki
y25dt 02' - diesel to zło
Avatar użytkownika
wojciechu1224
 
Posty: 619
Dołączył(a): 9 lip 2011, o 20:12
Lokalizacja: Mszczonów/mazowieckie
Twoja Omega: 00'/02' Bfl x30xe sedan

Re: Kupno pierwszej Omegi B FL (benzyna)

Postprzez xxxoxygen 1 wrz 2015, o 13:33

Dokładnie tak jak piszesz, z Wrocławia mam kawałek do Stalowej, może jest jakiś pomocny kolega z forum, który lubi whiskey ;)?

Obejrzał by to auto w Stalowej Woli dla mnie.

P.S
Gdzie wersja poliftowa ma na panelu przycisk kontroli trakcji (czy to TC czy TC+) można jakoś sprawdzić czy ma TC czy TC+?
xxxoxygen
 
Posty: 32
Dołączył(a): 31 sie 2015, o 17:06
Lokalizacja: Wrocław
Twoja Omega: 1999r B FL X30XE sedan- Manual

Następna strona

Powrót do Kupuję Omege

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron