Sprawdzenie Cadillac Catera

W tym dziale zadawaj pytania dotyczące kupna omegi, na co zwracać uwagę, różnice rocznikowe itp.

Sprawdzenie Cadillac Catera

Postprzez karolk 9 lip 2015, o 09:59

Cześć. Jako że e39 jeszcze nie naprawiona bo szarpię się z ubezpieczalnią a nadchodząca naprawa trochę zajmie bo mam zamiar poprawić więcej niż było uszkodzone to postanowiłem kupić sobie coś ciekawego. Zwracam się z prośbą by ktoś jeśli może nieco sprawdził mi auto w Kielcach.

http://otomoto.pl/oferta/opel-omega-cadillac-catera-3-0-v6-lpg-ID6y7unj.html#82aea518cf

Nie do końca jest to Opel Omega bo to samochód zza wielkiej wody, ale to raczej jego odpowiednik. Zrobiłbym dobrą flaszkę komuś kto by go trochę sprawdził bo ja ostatnio nieczasowy jestem. No i nasuwa mi się kilka pytań:
1. Czy wszystkie części mechaniczne pasują od Omegi?
2. Czy części karoserii jak zderzaki, maska, lampy i tym podobne będą pasować od Omegi?
3. Jak sprawdzić po numerze VIN historię auta z USA.
4. Na co zwrócić uwagę?

Dzwoniłem do faceta to mówił że cena do negocjacji, jest 2 właścicielem ogólnie, z tego co trzeba zrobić to powinno się wymienić rozrząd. Jest sens poważnie zainteresować się tym autem w takiej cenie? Jeżeli ktoś zna to auto albo może je sprawdzić to byłbym bardzo wdzięczny za każdą informację.
karolk
 
Posty: 5
Dołączył(a): 9 lip 2015, o 09:54
Twoja Omega: Właśnie nie ma...

Re: Sprawdzenie Cadillac Catera

Postprzez karolk 9 lip 2015, o 12:56

Ma ktoś takiego Cadillaca? Jeśli tak to prosiłbym o kontakt.
karolk
 
Posty: 5
Dołączył(a): 9 lip 2015, o 09:54
Twoja Omega: Właśnie nie ma...

Re: Sprawdzenie Cadillac Catera

Postprzez Maro 9 lip 2015, o 13:32

Ktoś tam ma :)


Co Ci mam napisać? Części na 95% te co w Omegach + wizualne różnice.


Tylko ciekawe czy tylko rozrzad do wymiany, bo już z pół roku się z nią buja ;)
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6792
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Re: Sprawdzenie Cadillac Catera

Postprzez karolk 15 lip 2015, o 19:43

Byłem, oglądałem, to i napiszę coś dla potomnych ;)
Auto wystawione za 9500, ceny nie negocjowałem bo nie chciałem nawet spoko sprzedającego obrazić proponując 5000 ;/
-Katalizatory wycięte i wstawione prawdopodobnie jakieś rurki. Coś się w nich obija, jakieś śrubki czy też kawałki rdzy. Dźwięk niespecjalny ogólnie. Wywala błąd diagnostyczny i check engine.
-Przedmuch przy kolektorze z jednej strony, chyba wypalona uszczelka. Słychać nawet siedząc w samochodzie przy zamkniętych drzwiach.
-Jedna i druga strona V się poci.
-Klima od początku nie działa i nie wiadomo dlaczego (pewnie kompresor ale i nie była ostatnimi czasy nabijana...).
-Gdy jest ciepło przez korek przy zbiorniczku wyrównawczym wychodzi woda.
-Czas na wymianę rozrządu z pompą wody.
-Zderzak przedni w bardzo złym stanie, dane sporo szpachli, mnóstwo większych pęknięć i wgnieceń. Ogólnie trochę zdeformowany. Halogen trzyma się na słowo honoru bo nie ma zaczepów.
-Zderzak tylni też szpachlowany, poobijany i poocierany.
-Jeździ na gazie od 2008 roku więc i butla niedługo wychodzi. Gaz słabo dobrany do jednostki, a i chyba trochę nieumiejętnie założony.
-Nalot rdzy na klapie z tyłu na krawędziach, po otwarciu klapy w miejscach uszczelek też trochę.
-Lewe tylne nadkole porysowane kluczem.
-Rynienki na dachu te do odprowadzania wody przy drzwiach w rudym nalocie.
-Drzwi przednie na dole mają purchle, rdza z zewnątrz i od wewnątrz.
-Jedno i drugie nadkole z przodu było naprawiane blacharsko i to dość kiepsko. Źle wszystko spasowane, jedna lampa wystaje a druga jest wklęśnięta. Stojąc z przodu i patrząc na front lewe nadkole bardziej odstaje.
-Maska słabo pomalowana, widać na pierwszy rzut oka.
-Pas przedni ruszany, szyba wymieniona w Polsce.
-Na chromowane felgi nabite od frontu odważniki! Felgi w słabym stanie, poobdzierane, chrom w niektórych miejscach odchodzi, brak na pewno jednej zaślepki, a może i dwóch - już nie pamiętam.
-Plastiki poniszczone, skóra do renowacji,reszta do prania.
-Opony nadające się do wymiany, brak zimówek.
-Plastiki przy kierownicy słabo poskładane, aż się ruszają. Tak spasowane że aż ślad od drzwi się odbił.
-Boczki przy drzwiach w złym stanie, od kierowcy tragedia.
-Palone w aucie.
-Drzwi kierowcy miały chyba jeden zaczep ten dolny spawany ale pękł i wyszła rdza. Słychać takie strzelanie przy otwieraniu i zamykaniu. Z tego pęknięcia leciała woda bo auto przed oględzinami było na myjni.

Jeszcze by się pewnie coś znalazło ale miałem dosyć. Skrzynia nawet ładnie chodziła ale tak szczerze powiedziawszy to ten Cadillac w starciu z moim e39 2.0 150km w manualu nie miałby szans. BMW ma 300 000 na liczniku, Cadillac 170 000 km zrobił a z zewnątrz i wewnątrz moje o 3 lata starsze auto jest dużo lepiej zachowane.
karolk
 
Posty: 5
Dołączył(a): 9 lip 2015, o 09:54
Twoja Omega: Właśnie nie ma...

Re: Sprawdzenie Cadillac Catera

Postprzez pancerniak 15 lip 2015, o 21:03

karolk
Cadillac 170 000 km zrobił a z zewnątrz i wewnątrz moje o 3 lata starsze auto jest dużo lepiej zachowane

bo to pewnie w milach było ;-)
karolk
ceny nie negocjowałem bo nie chciałem nawet spoko sprzedającego obrazić proponując 5000

z 5k to on by się pewnie ucieszył, jeszcze dałby kpl zimówek do golfa. Mogłeś odjąć od ceny 6-7k i wtedy mu zaproponować :lol:
A kombi c20ne-była/niema
B kombi X20se biała-dawca
B kombi X20se biała-opuściła garaż
B sedan 25td zielony potwór - odeszła i niech nie wraca
pancerniak
 
Posty: 725
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 09:05
Lokalizacja: Olsztyn
Twoja Omega: została tylko 25TD

Re: Sprawdzenie Cadillac Catera

Postprzez Maro 15 lip 2015, o 21:42

Aż mnie serce ściska, że tak dojebane to auto ;/
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6792
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Re: Sprawdzenie Cadillac Catera

Postprzez karolk 16 lip 2015, o 04:42

88 000 mil miała w 2008 roku jak przyplynela do Polski. Tak wychodzi z raportu. Teraz ma coś koło 110 000 mil wiec albo cofana albo mało jeżdżone w Polsce. No ale stan bardzo słaby. Jak tak sobie liczyłem to koło 5 000 złotych trzeba już teraz dołożyć na sam początek.

Maro co to jest taka klapka pod tylnym spojlerem? Tam się to nie do końca otwierało a na sile nie chciałem sprawdzać. Sprzedający nie wiedział co to jest.
karolk
 
Posty: 5
Dołączył(a): 9 lip 2015, o 09:54
Twoja Omega: Właśnie nie ma...

Re: Sprawdzenie Cadillac Catera

Postprzez Maro 16 lip 2015, o 14:45

Klapka? W którym dokładnie miejscu? Na klapie?
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6792
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Re: Sprawdzenie Cadillac Catera

Postprzez karolk 16 lip 2015, o 18:24

Jak jest ten spojler na klapie bagażnika to na dolnej części tego spojlera. Jakaś klapka niby na jakimś zawiasiku albo zatrzasku. Ma takie wyprofilowane miejsce żeby podłożyć palec i otworzyć.
karolk
 
Posty: 5
Dołączył(a): 9 lip 2015, o 09:54
Twoja Omega: Właśnie nie ma...

Re: Sprawdzenie Cadillac Catera

Postprzez Maro 16 lip 2015, o 22:00

Nie mam pojęcia. Ja takiego szpojlera nie mam.
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6792
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher


Powrót do Kupuję Omege

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników