Opel Omega B fl 3.0 V6

W tym dziale zadawaj pytania dotyczące kupna omegi, na co zwracać uwagę, różnice rocznikowe itp.

Opel Omega B fl 3.0 V6

Postprzez Mastif 22 mar 2015, o 23:39

Witam. Chciałbym się zapytać czy warto zainteresować się tą omegą? http://otomoto.pl/opel-omega-b-fl-fl-lp ... 85128.html

Mam zamiar ją kupić, tyle że nigdy nie kupowałem auta z instalacją gazową.. O co zapytać? o wtryski, reduktor? Czy Omegi z tego rocznika mają duża podatność na rdzę? (miałem trzy Fordy i "fajnie" gniły :P) No i czy cena tego autka z tego rocznika nie jest zbyt niska?

Z góry dzięki za odpowiedzi

Pozdrawiam :)
Mastif
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22 mar 2015, o 23:34
Twoja Omega: 2000, 3.0 v6 sedan

Re: Opel Omega B fl 3.0 V6

Postprzez jaggi 23 mar 2015, o 05:42

na pierwszy rzut oka widać, że walona przodem.
wszystko zależy jak mocno...
gazem sobie dupy nie zawracaj
jak jest i działa to będzie działał.
Mastif napisał(a):Czy Omegi z tego rocznika mają duża podatność na rdzę?

wszystkie mają
a bite tym bardziej

Mastif napisał(a): No i czy cena tego autka z tego rocznika nie jest zbyt niska?

j.w


znajdź kogoś kto taką ma, przejedź się a najlepiej postaw drugą koło tej z ogłoszenia i porównaj jak wygląda;
szczególnie pod maską
jak dużo rzeźby to sobie odpuść

PS pedał sprzęgła i gała od biegów ma dużo więcej niż 200tys ale istnieje możliwość, że ktoś tylko po mieście jeździł więc chuj wie
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3475
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: Opel Omega B fl 3.0 V6

Postprzez grzes80808 23 mar 2015, o 06:02

jaggi napisał(a):PS pedał sprzęgła i gała od biegów ma dużo więcej niż 200tys ale istnieje możliwość, że ktoś tylko po mieście jeździł więc chuj wie



albo pochodzą z innego auta, bo jest duże prawdopodobieństwo że pierwotnie siedział tam automat ;-)
było
2x omega a 2.0 jedna w automacie druga manualna
2x senator b 2.6 automat jeden jeszcze w stodole
1x omega B 3.0 automat
1x 2.2 dti 2003 rok
Avatar użytkownika
grzes80808
Morderator
 
Posty: 1697
Dołączył(a): 22 lis 2011, o 19:33
Lokalizacja: Trzebnica
Twoja Omega: x30xe 2000 rok sedan

Re: Opel Omega B fl 3.0 V6

Postprzez wojciechu1224 23 mar 2015, o 09:40

jaggi napisał(a):na pierwszy rzut oka widać, że walona przodem.
wszystko zależy jak mocno...

Wydaje się jakby lawą stroną była uderzona.
Po prawej ksenon, po lewej wygląda na zwykłą soczewkę :-|
Do tego zderzak bez sprysków.
spryskiwacze do xsenonów sa schowane pod zderzakiem poniewaz był wymieniony zderzak trzeba je po prostu załozyć


co wazne samochód na GAZIE jest oszczędny max spalanie do 12l LPG

jak takie rzeczy czytam to sam już nie wiem, czy ja jeździć nie umiem czy co raz to większe bajki piszą... :wow:
c20ne 92' - buda nie wytrzymała
x20se 94' - silnik nie wytrzymał
x30xe 00' - 30 m-cy udręki
y25dt 02' - diesel to zło
Avatar użytkownika
wojciechu1224
 
Posty: 619
Dołączył(a): 9 lip 2011, o 20:12
Lokalizacja: Mszczonów/mazowieckie
Twoja Omega: 00'/02' Bfl x30xe sedan

Re: Opel Omega B fl 3.0 V6

Postprzez milus09 23 mar 2015, o 11:15

Ciekawe, że boczek od pasażera bardziej wydarty niż ten od kierowcy...
milus09
 
Posty: 151
Dołączył(a): 11 lip 2011, o 21:17
Twoja Omega: 1999 Sedan 2.6 V6

Re: Opel Omega B fl 3.0 V6

Postprzez KAFARMAN 23 mar 2015, o 11:27

milus09 napisał(a):Ciekawe, że boczek od pasażera bardziej wydarty niż ten od kierowcy...


to tak jak i u mnie
ja sie umiem w aucie zachować ale widać żona z dziećmi nie :lol:
Pierwszy Diesel
Jedno piwo to nie piwo, dwa piwa to pół piwa, dopiero cztery piwa to piwo. A na jedno się nie chodzi...
Avatar użytkownika
KAFARMAN
Morderator
 
Posty: 5341
Dołączył(a): 14 cze 2009, o 12:49
Lokalizacja: Paryż - Pabianice
Twoja Omega: 2001 2.2DTI Kombi 1998 3.0 MV6

Re: Opel Omega B fl 3.0 V6

Postprzez Mastif 23 mar 2015, o 15:28

Rozumiem. A czy ktoras z omeg ktore sa na allegro z silnikami 2.5, 3.0 jest warta uwagi? Szukam sedana w manualu. Jest tam 7 aut ceny od 3.5 tys do 10.5. Pisze z telefonu i trudno mi wkleic te 7 linkow. Moze ktos z forum ma na sprzedaz taka wlasnie omege. Wprost mowiac, znudzil mi sie juz ford i chce cos wiekszego a opel z racji tego ze brat ma zafire i dobrze mu sluzy a i czesci niedrogie.

Pozdrawiam i przepraszam za upierdliwosc :)
Mastif
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22 mar 2015, o 23:34
Twoja Omega: 2000, 3.0 v6 sedan

Re: Opel Omega B fl 3.0 V6

Postprzez grzes80808 23 mar 2015, o 20:33

wojciechu1224 napisał(a):co wazne samochód na GAZIE jest oszczędny max spalanie do 12l LPG

jak takie rzeczy czytam to sam już nie wiem, czy ja jeździć nie umiem czy co raz to większe bajki piszą...



mi też jakoś franca paliła 18 bez większego gadania :lol: wiec chyba też miałem coś popsute jak wiekszość użytkowników omeg. Ale pocieszające jest to, że był ostatnio u mnie koleś po kilka klamotów z omegi i z ciekawości zapytał ile to 3.0 pali, odpowiadam że 18 to tak na spokojnie a koleś na to. Pan chyba żartuje tyle samo to pali moje 2.0 w automacie :lol:


Mastif napisał(a): Szukam sedana w manualu. Jest tam 7 aut ceny od 3.5 tys do 10.5.

a czy manual to jest jakieś specjalne życzenie, czy boisz się kosztów związanych z automatem. Bo jeśli tak to wiedz że automaty w omegach są niemal pancerne, a nawet jeśli wykończysz tą skrzynie to używkę kupisz spokojnie za 300-400 zł.
Zresztą sam swoją sprzedawałem za 200 i jeszcze dałem gościowi pisemną gwarancje rozruchową ;-)


jak byś był zainteresowany B budą to koleś ma 3.0 w manualu, niezardzewiałe za 5 koła tyle że w kombiaku i bez gazu ;-)
było
2x omega a 2.0 jedna w automacie druga manualna
2x senator b 2.6 automat jeden jeszcze w stodole
1x omega B 3.0 automat
1x 2.2 dti 2003 rok
Avatar użytkownika
grzes80808
Morderator
 
Posty: 1697
Dołączył(a): 22 lis 2011, o 19:33
Lokalizacja: Trzebnica
Twoja Omega: x30xe 2000 rok sedan

Re: Opel Omega B fl 3.0 V6

Postprzez Mastif 23 mar 2015, o 23:58

Hmm automat mówisz? Kombiak to już za duża "szafa" jak dla mnie, głównie interesuje mnie sedan. A może coś takiego sprzed liftu http://allegro.pl/omega-mv6-irmscher-sk ... 37300.html pewnie do opłat bo z Niemiec, albo taka w manualu http://allegro.pl/opel-omega-mv6-i5201011100.html. Co o tych sądzicie?
Mastif
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22 mar 2015, o 23:34
Twoja Omega: 2000, 3.0 v6 sedan

Re: Opel Omega B fl 3.0 V6

Postprzez Maro 24 mar 2015, o 05:51

Pierwsza oczywiście do opłat u cała dupa ma jaśniejszy odcień ;)
Już wcześniej ją paczalem.

O drugiej nie wypowiem się, bo o tej porze dopiero jedno oko mam otwarte ;)
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6792
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Re: Opel Omega B fl 3.0 V6

Postprzez omega2001 24 mar 2015, o 13:36

Mastif napisał(a):Hmm automat mówisz? Kombiak to już za duża "szafa" jak dla mnie, głównie interesuje mnie sedan. A może coś takiego sprzed liftu http://allegro.pl/omega-mv6-irmscher-sk ... 37300.html pewnie do opłat bo z Niemiec, albo taka w manualu http://allegro.pl/opel-omega-mv6-i5201011100.html. Co o tych sądzicie?

ta pierwsza to mi się wydaje czy ten zderzak jest sprejem malowany? :-|
i gałka dość ściorana jak na automat :-P
Avatar użytkownika
omega2001
 
Posty: 415
Dołączył(a): 11 wrz 2013, o 17:26
Lokalizacja: Bełchatów
Twoja Omega: Omega B FL

Re: Opel Omega B fl 3.0 V6

Postprzez benji 24 mar 2015, o 16:13

I drift na placu też był :mrgreen:
Avatar użytkownika
benji
 
Posty: 735
Dołączył(a): 27 gru 2007, o 22:18
Lokalizacja: Wroclaw
Twoja Omega: nie mam omegi

Re: Opel Omega B fl 3.0 V6

Postprzez Mastif 24 mar 2015, o 19:03

A ten drugi to chyba trochę obniżony jest? Sam już nie wiem na co się zdecydować.. Nie mam też tyle wolnego w pracy, żeby jeździć sobie po Polsce i oglądać wszystkie omegi :P. Jest też jakaś wypasiona za 9 tys : http://allegro.pl/zobacz-dlaczego-tak-d ... 81942.html koleś się rozpisał jak na gwiazdkę.. Ale 150 tys też ładny wynik :P (trzymana w garażu pod kocem.)... I pewnie Niemiec płakał jak sprzedawał.. Doradźcie coś, może Wy wypatrzyliście coś fajnego z tymi silnikami. Jak tak to dawajcie linki i będziemy coś decydować, bo chcę już się pozbyć mojego trzeciego forda :P
Mastif
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22 mar 2015, o 23:34
Twoja Omega: 2000, 3.0 v6 sedan

Re: Opel Omega B fl 3.0 V6

Postprzez wojciechu1224 24 mar 2015, o 19:27

Mastif napisał(a): Jest też jakaś wypasiona za 9 tys : http://allegro.pl/zobacz-dlaczego-tak-d ... 81942.html

Do wypasienie mu daleko to raz, a dwa to 9 tysi za Beee z 97r? :-|

Rozpierdalają mnie te spryski do ryfli :lol:
a po za tym, 97rok i jeszcze nie ma sterowania radia w kierze?? :-|

Możliwe, że jest wszystko wyjaśnione w opisie, ale wybaczcie, nie chce mi się czytać :-P
c20ne 92' - buda nie wytrzymała
x20se 94' - silnik nie wytrzymał
x30xe 00' - 30 m-cy udręki
y25dt 02' - diesel to zło
Avatar użytkownika
wojciechu1224
 
Posty: 619
Dołączył(a): 9 lip 2011, o 20:12
Lokalizacja: Mszczonów/mazowieckie
Twoja Omega: 00'/02' Bfl x30xe sedan

Re: Opel Omega B fl 3.0 V6

Postprzez benji 24 mar 2015, o 19:57

wojciechu1224 napisał(a):Rozpierdalają mnie te spryski do ryfli :lol:

W Vectrach też są do zwykłej soczewki ;-)
wojciechu1224 napisał(a):a po za tym, 97rok i jeszcze nie ma sterowania radia w kierze??

Bo to tzw.przedlift,dopiero koło sierpnia 97roku dołożyli więcej,a co do tej omegi daj sobie spokój.
Avatar użytkownika
benji
 
Posty: 735
Dołączył(a): 27 gru 2007, o 22:18
Lokalizacja: Wroclaw
Twoja Omega: nie mam omegi

Następna strona

Powrót do Kupuję Omege

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników