Zakup Opla Omegi 3.2 manual

W tym dziale zadawaj pytania dotyczące kupna omegi, na co zwracać uwagę, różnice rocznikowe itp.

Re: Zakup Opla Omegi 3.2 manual

Postprzez xalbus123 11 lut 2015, o 15:48

Tak się napaliłem na to auto że masakra. Chyba zaryzykuję kupie i postaram się doprowadzić do jak najlepszego stanu
xalbus123
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10 lut 2015, o 15:09
Twoja Omega: jeszcze nie posiadam

Re: Zakup Opla Omegi 3.2 manual

Postprzez grzes80808 11 lut 2015, o 16:15

nie wiem dla czego ale jakoś już widzę ten wysyp tematów w technicznym :lol:

wszyscy Ci mówią ze to z lekka kupa a ty dalej uparty

jak by co to w niedziele będę w Jarocinie, zapodaj numer tel. na PW i mogę podskoczyć z tobą obejrzeć to cudo albo "cudaka"
było
2x omega a 2.0 jedna w automacie druga manualna
2x senator b 2.6 automat jeden jeszcze w stodole
1x omega B 3.0 automat
1x 2.2 dti 2003 rok
Avatar użytkownika
grzes80808
Morderator
 
Posty: 1675
Dołączył(a): 22 lis 2011, o 19:33
Lokalizacja: Trzebnica
Twoja Omega: x30xe 2000 rok sedan

Re: Zakup Opla Omegi 3.2 manual

Postprzez ryba-c30se 11 lut 2015, o 18:54

Wiesz co z Omegą A to bym może i zaryzykował, zresztą tak zrobiłem bo wyboru nie ma specjalnie... ale w omegach B to już coś można pooglądać. Nie napalaj się, weź kogoś ze sobą jak mówi Grześ, żebyś potem nie żałował. Pwnie ciężko pracowałeś na te pieniądze.
ryba-c30se
 
Posty: 276
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 07:38
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Twoja Omega: Omega A 3.0 24v 1993

Re: Zakup Opla Omegi 3.2 manual

Postprzez xalbus123 12 lut 2015, o 00:38

Gadałem z gościem od tej omegi i powiedział ze za 8 tyś pójdzie nawet jakbym włożył 3 tys ze wszystkim to przynajmniej miałbym pewność że jest dobrze zrobione.
xalbus123
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10 lut 2015, o 15:09
Twoja Omega: jeszcze nie posiadam

Re: Zakup Opla Omegi 3.2 manual

Postprzez Div 12 lut 2015, o 13:48

3tyś? chyba za ogarnięcie strony blacharsko/lakierniczej :lol:
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: Zakup Opla Omegi 3.2 manual

Postprzez xalbus123 12 lut 2015, o 14:32

no nie przesadzajmy z tym 3 tys za blacharke.
xalbus123
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10 lut 2015, o 15:09
Twoja Omega: jeszcze nie posiadam

Re: Zakup Opla Omegi 3.2 manual

Postprzez jaggi 12 lut 2015, o 16:35

tak szczerze to żeby całą w koło opierdolić włącznie z konserwacją to 3 tysie może być mało ale jak tylko kilka elementów to powinno styknąć.

no chyba, że w szopie u Cześka będziesz robił to jeszcze zostanie :lol:
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3441
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: Zakup Opla Omegi 3.2 manual

Postprzez omega2001 12 lut 2015, o 17:41

jaggi napisał(a):tak szczerze to żeby całą w koło opierdolić włącznie z konserwacją to 3 tysie może być mało ale jak tylko kilka elementów to powinno styknąć.

no chyba, że w szopie u Cześka będziesz robił to jeszcze zostanie :lol:


to wpadaj, od razu Twoją opędzluje :lol:
Avatar użytkownika
omega2001
 
Posty: 415
Dołączył(a): 11 wrz 2013, o 17:26
Lokalizacja: Bełchatów
Twoja Omega: Omega B FL

Re: Zakup Opla Omegi 3.2 manual

Postprzez ryba-c30se 12 lut 2015, o 19:48

Z tego co wiem to każdy szanujący się lakiernik z komorą bezpyłową i z gwarancją, że parchy Ci za pół roku nie wyjdą albo klar nie zacznie się łuszczyć bierze 5 koła za malowanie budy (za malowanie i ewentualnie drobne wstawki jak trzeba). Chyba, że ktoś ma kumpla co zajebiście maluje i jest go pewien:) ale i słyszałem propzycje pomalowania auta za 2500 tyś z tym, że opinie są słabe o tym typie:) auto się maluje 2-3 tygodnie, materiały to ponad tysiak, trzeba opłacić ludzi, kupić sprzęt, i kupę innych kosztów ogarnąć... i zarobić coś trzeba żeby parchy restaurować;)
ryba-c30se
 
Posty: 276
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 07:38
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Twoja Omega: Omega A 3.0 24v 1993

Re: Zakup Opla Omegi 3.2 manual

Postprzez piotrek920101 13 lut 2015, o 21:05

Mi tez sie nie widzi ta Oma ;/ jest tyle omeg w ogloszeniach a Ty akurat na ta sie uparles.

3.2 wychodzily w manualu tak samo jak 2.5dti, jak nie to prosze mnie poprawic :-D

lepiej poszukaj 3.2 automat i przełoz na manuala :-D przynajmniej silnik bedzie mniej zmeczony :-D
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Zakup Opla Omegi 3.2 manual

Postprzez omega2001 13 lut 2015, o 21:10

piotrek920101 napisał(a):Mi tez sie nie widzi ta Oma ;/ jest tyle omeg w ogloszeniach a Ty akurat na ta sie uparles.

3.2 wychodzily w manualu tak samo jak 2.5dti, jak nie to prosze mnie poprawic :-D

lepiej poszukaj 3.2 automat i przełoz na manuala :-D przynajmniej silnik bedzie mniej zmeczony :-D

czy dwa były tylko w automacie ;-)
to jest 3.2 na podzespołach z 3.0 w czym skrzynia również jest z 3.0 :-P
Avatar użytkownika
omega2001
 
Posty: 415
Dołączył(a): 11 wrz 2013, o 17:26
Lokalizacja: Bełchatów
Twoja Omega: Omega B FL

Re: Zakup Opla Omegi 3.2 manual

Postprzez Maro 13 lut 2015, o 22:31

omega2001 napisał(a):
piotrek920101 napisał(a):Mi tez sie nie widzi ta Oma ;/ jest tyle omeg w ogloszeniach a Ty akurat na ta sie uparles.

3.2 wychodzily w manualu tak samo jak 2.5dti, jak nie to prosze mnie poprawic :-D

lepiej poszukaj 3.2 automat i przełoz na manuala :-D przynajmniej silnik bedzie mniej zmeczony :-D

czy dwa były tylko w automacie ;-)
to jest 3.2 na podzespołach z 3.0 w czym skrzynia również jest z 3.0 :-P

Jeszcz 5 razy będzie wałkowane a niektórzy dalej swoje :roll:
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6792
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Re: Zakup Opla Omegi 3.2 manual

Postprzez omega2001 14 lut 2015, o 00:22

Maro napisał(a):Jeszcz 5 razy będzie wałkowane a niektórzy dalej swoje :roll:

co zrobisz :lol:
Avatar użytkownika
omega2001
 
Posty: 415
Dołączył(a): 11 wrz 2013, o 17:26
Lokalizacja: Bełchatów
Twoja Omega: Omega B FL

Re: Zakup Opla Omegi 3.2 manual

Postprzez grzes80808 14 lut 2015, o 08:39

piotrek920101 napisał(a):lepiej poszukaj 3.2 automat i przełoz na manuala


no to już by było barbarzyństwo
było
2x omega a 2.0 jedna w automacie druga manualna
2x senator b 2.6 automat jeden jeszcze w stodole
1x omega B 3.0 automat
1x 2.2 dti 2003 rok
Avatar użytkownika
grzes80808
Morderator
 
Posty: 1675
Dołączył(a): 22 lis 2011, o 19:33
Lokalizacja: Trzebnica
Twoja Omega: x30xe 2000 rok sedan

Re: Zakup Opla Omegi 3.2 manual

Postprzez Maro 14 lut 2015, o 09:48

Manual to dobry ale przy 700 KM a tu? Wygodniej się jeździ a nie bawić się lewarkiem. Wolę jaką małolatę smyrać po... :DD
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6792
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Kupuję Omege

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników