Witam Chciabzm kupic senatora

W tym dziale zadawaj pytania dotyczące kupna omegi, na co zwracać uwagę, różnice rocznikowe itp.

Witam Chciabzm kupic senatora

Postprzez LiwiaBobek 8 wrz 2011, o 20:25

tak jak w temacie chciabzm kupić Opla Senatora z 3,0 litorwym 24 zaworowym silnikiem, najlepiej z gazem. Interesują mnie pojazdy z podkarpacia lub okolic :) z góry dziękuje
LiwiaBobek
 

Re: Witam Chciabzm kupic senatora

Postprzez Maro 8 wrz 2011, o 21:31

Na bank będzie wysyp ofert :lol:
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6792
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Re: Witam Chciabzm kupic senatora

Postprzez digidigi 9 wrz 2011, o 08:33

podaj tylko kolor nadwozia i tapicerki,bo nie wiem z ktorego garażu wyprowadzic omege ,zrobic zdjecia i dac ogłoszenie.
w wersji ''lotus'' jest mały wybór,ale z 20szt. zostało
pozdrawiam
najlepiej powoli bo inaczej sie p.....
digidigi
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 sie 2010, o 08:55
Twoja Omega: 2.0 xev steinmetz

Re: Witam Chciabzm kupic senatora

Postprzez dedan2412 9 wrz 2011, o 12:59

digidigi napisał(a):podaj tylko kolor nadwozia i tapicerki,bo nie wiem z ktorego garażu wyprowadzic omege ,zrobic zdjecia i dac ogłoszenie.
w wersji ''lotus'' jest mały wybór,ale z 20szt. zostało
pozdrawiam

Kłania się czytanie ze zrozumieniem :lol: kolega szuka senatora.
Jeśli chodzi o zakup w miarę utrzymanego senia to u nas w kraju będzie ciężko, a jak już się trafi to właściciele cenią sobie takie sztuki :)
Najlepszym wyjściem jest zakup u naszych zachodnich sąsiadów.
V6 czy R6,nic to,ważne że 6 garów
Byłe omegi:
A 3000 12v, A 3000 24v, A 3.0 24v diamant, B 2.0 16v Caravan
Avatar użytkownika
dedan2412
 
Posty: 967
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 18:04
Lokalizacja: Winkle Opolskie
Twoja Omega: OA 2.0/OA projekt /OA 24V cara

Re: Witam Chciabzm kupic senatora

Postprzez Div 9 wrz 2011, o 13:10

Zaraz będzie: Bo ja myślałem że do 3tyś to kupiii...
No i pod dom zawiozą z pocałowaniem rączki.
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: Witam Chciabzm kupic senatora

Postprzez LiwiaBobek 9 wrz 2011, o 21:52

dziękuje Ci dedanie 2412 za odpowiedz, fakt chłopaki maja male problemy z czytaniem ale co zrobisz jak pewnie nie pokończyli podstawówki :)
LiwiaBobek
 

Re: Witam Chciabzm kupic senatora

Postprzez k4414 9 wrz 2011, o 22:10

LiwiaBobek napisał(a):co zrobisz jak pewnie nie pokończyli podstawówki

Wiesz, my są chamy i prostaki. Gdzie nam do Ciebie.
Obrazek

dedan2412 napisał(a):(...) kolega szuka senatora (...)

Pomóżcie szukać. Foto "kolegi" :mrgreen: na zachętę.
Obrazek
I killed a man 'cause he killed my goat!
Avatar użytkownika
k4414
 
Posty: 975
Dołączył(a): 19 wrz 2008, o 21:43
Lokalizacja: Łódź
Twoja Omega: nie mam

Re: Witam Chciabzm kupic senatora

Postprzez Div 10 wrz 2011, o 01:58

Facepalm.

Pod domem sie nie znajdzie raczej.
http://moto.allegro.pl/ladny-senator-pi ... 59830.html Ten gruz był wart uwagi, możliwe że facet ma go dalej, polecam zadzwonić i sprawdzić.
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: Witam Chciabzm kupic senatora

Postprzez Maro 10 wrz 2011, o 19:37

LiwiaBobek napisał(a):dziękuje Ci dedanie 2412 za odpowiedz, fakt chłopaki maja male problemy z czytaniem ale co zrobisz jak pewnie nie pokończyli podstawówki :)

Może i tak ale Ty tego nie wiesz. Ale widać za to, że Ty masz problemy z pisaniem ;)

Zobacz ile jest Senatorów w całej Polsce do sprzedaży na dzień dzisiejszy a Ty jeszcze zawężasz poszukiwania do jednego województwa. Ogarnij się chłopie... bo nie wyjdziesz z tej podstawówki ;)
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6792
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Re: Witam Chciabzm kupic senatora

Postprzez Div 10 wrz 2011, o 20:14

Maro, ogarnij sie sam, kobieta szuka, trzeba zrozumieć tok rozumowania wykształconej KOBIETY ;)
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: Witam Chciabzm kupic senatora

Postprzez Maro 11 wrz 2011, o 07:59

A to przepraszam :oops:
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6792
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Re: Witam Chciabzm kupic senatora

Postprzez jasieczek 23 lis 2011, o 16:07

Jesli jeszcze szukasz/szukacie to pod koniec roku sprzedaje mojego 3.0 24v skora, klima, elektryka tyl przod, grzanie foteli i kanapy, digital, szyber w pradzie, nowe kable, swiece, kopulka, palec. Gaz holender Koltec - jezdzi bez problemu. Skrzynia jak i silnik w bdb stanie. Dorzucam tulejki, sworznie, koncowki drazkow, lozysko podpory walu i cos tam jeszcze. Sprzedaje bo kupilem Jeepa. Wiecej info na PRIV.
jasieczek
 
Posty: 24
Dołączył(a): 3 wrz 2011, o 20:57
Lokalizacja: Katowice
Twoja Omega: Senator B 3.0 24v

Re: Witam Chciabzm kupic senatora

Postprzez Wicek 24 lis 2011, o 23:06

Rzuć ceną Janie. Gazu nie ma co? Jak z gazem, to rezerwuję.
Avatar użytkownika
Wicek
 
Posty: 256
Dołączył(a): 26 gru 2009, o 12:54
Lokalizacja: Nowe Miasto nad Wartą
Twoja Omega: 2.5 TD aut.

Re: Witam Chciabzm kupic senatora

Postprzez Brayan 25 lis 2011, o 08:10

Wicek napisał(a):Gazu nie ma co? Jak z gazem, to rezerwuję.


jasieczek napisał(a):Gaz holender Koltec - jezdzi bez problemu.
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6782
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Re: Witam Chciabzm kupic senatora

Postprzez Wicek 25 lis 2011, o 16:29

Pominąłem, dzięki Brayan, postanawiam poprawę.
Avatar użytkownika
Wicek
 
Posty: 256
Dołączył(a): 26 gru 2009, o 12:54
Lokalizacja: Nowe Miasto nad Wartą
Twoja Omega: 2.5 TD aut.

Następna strona

Powrót do Kupuję Omege

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników