Omega 3.0 V6 czy raczej 2,5 ?

W tym dziale zadawaj pytania dotyczące kupna omegi, na co zwracać uwagę, różnice rocznikowe itp.

Re: Omega 3.0 V6 czy raczej 2,5 ?

Postprzez gross57 8 wrz 2010, o 19:35

tylko z tym VINem dzwon chyba najlepiej do centrali opla w polsce. Cos mi sie kojarzy, gdzies czytalem czy slyszalem, ze jakis koles chcial sprawdzic auto po nr VIN w ASO mu powiedzieli ze takiej mozliwosci nie ma, a jak zadzwonil do centrali to dostal wszystkie informacje jakie chcial. Kojarzy mi sie to jak przez mgle, jednak warto sprawdzic ;-)
Obecnie w Brnie
areua jaiba
Avatar użytkownika
gross57
 
Posty: 1021
Dołączył(a): 21 mar 2008, o 17:31
Lokalizacja: Poznań
Twoja Omega: jakies A w dalekich planach

Re: Omega 3.0 V6 czy raczej 2,5 ?

Postprzez powolniak83 8 wrz 2010, o 21:38

Dzwoniłem do ASO w Rzeszowie- Auto Watkem- pani powiedziała mi, że nie ma takiej możliwości, a wiem, że ktoś wcześniej sprawdzał historię pojazdy po numerze VIN i to właśnie w OPLU. ;/
Jutro podzwonię i popytam. Dzięki.
A jeżeli już jestem na linii to zapytam: jaka instalacja do tego motoru. Myślałem nad BRC albo Staag- różne są opinię, nawet tu na forum jest masa opinii na ten temat- możesz coś polecić?
Zdrówko ;-)
Jest C20ne- trwają poszukiwania OMEGI

"Nie będą mnie mleczarze redukowali do zapiski na kartce! "
Avatar użytkownika
powolniak83
 
Posty: 49
Dołączył(a): 8 wrz 2010, o 15:00
Lokalizacja: Rzeszów
Twoja Omega: Vectra A 2.0 8V

Re: Omega 3.0 V6 czy raczej 2,5 ?

Postprzez gross57 8 wrz 2010, o 21:45

powolniak83 napisał(a):możesz coś polecić?

Ja? nie :-P mam gazior pierwszej generacji,zakladany przez poprzedniego wlasciciela, ktory sie absolutnie nie psuje i napisane ma na parowniku lovato. to wszysto co wiem na temat gazu u mnie :lol: wiec na temat gazu do Vki sie nie bede wypowiadal ;-)
Obecnie w Brnie
areua jaiba
Avatar użytkownika
gross57
 
Posty: 1021
Dołączył(a): 21 mar 2008, o 17:31
Lokalizacja: Poznań
Twoja Omega: jakies A w dalekich planach

Re: Omega 3.0 V6 czy raczej 2,5 ?

Postprzez puku 8 wrz 2010, o 21:48

Ja w 300M (3.5 V6 254KM) mam Stag 300 i wtryski żółte Valteki - na chwile obecną nie wiem jaki reduktor ale mogę obczaić.
Cały zestaw chodzi zajebiście. Nie mam żadnych problemów z nim, nie ma różnic w mocy w stosunku do jazdy na benzynie.
Pozdrawliaju :)
puku
 
Posty: 1471
Dołączył(a): 24 lis 2006, o 10:46
Lokalizacja: Oleśnica
Twoja Omega: Brak Omegi

Re: Omega 3.0 V6 czy raczej 2,5 ?

Postprzez powolniak83 8 wrz 2010, o 21:50

16 litrów na setkę? więcej?
Jest C20ne- trwają poszukiwania OMEGI

"Nie będą mnie mleczarze redukowali do zapiski na kartce! "
Avatar użytkownika
powolniak83
 
Posty: 49
Dołączył(a): 8 wrz 2010, o 15:00
Lokalizacja: Rzeszów
Twoja Omega: Vectra A 2.0 8V

Re: Omega 3.0 V6 czy raczej 2,5 ?

Postprzez puku 8 wrz 2010, o 21:54

A nawet dokładnie nie wiem. Raz chyba litrażowałem to auto i w mieście wyszło mi chyba 14,5 czy 15 litrów gazu z tego co pamiętam.
Było to zaraz po zakupie czyli zimą.
Pozdrawliaju :)
puku
 
Posty: 1471
Dołączył(a): 24 lis 2006, o 10:46
Lokalizacja: Oleśnica
Twoja Omega: Brak Omegi

Re: Omega 3.0 V6 czy raczej 2,5 ?

Postprzez powolniak83 8 wrz 2010, o 21:58

To przyzwoity wynika jak na 254 konną limuzynę, i po co kupować 100 konne TD* (wymoderowano automatycznie: w omegach nie ma TDI) które w mieście spala paliwa za taką samą kwotę :mrgreen: ??
Jest C20ne- trwają poszukiwania OMEGI

"Nie będą mnie mleczarze redukowali do zapiski na kartce! "
Avatar użytkownika
powolniak83
 
Posty: 49
Dołączył(a): 8 wrz 2010, o 15:00
Lokalizacja: Rzeszów
Twoja Omega: Vectra A 2.0 8V

Re: Omega 3.0 V6 czy raczej 2,5 ?

Postprzez puku 8 wrz 2010, o 22:01

Ale statystycznemu polakowi nie wytłumaczysz że 5l na 100 km w 110/130 konnym dieslu to tylko na ulotce istnieje :D

Sąsiad ma Passata T D I to ja też kupie :D - takie jest myślenie :lol:


Ostatnio gdzieś pisałem, że sąsiad posiadający Focusa z silnikiem TDDi przylazł do mnie pogadać o 300M i jak mu powiedziałem ile gazu pali, to zobaczyłem trwoge na jego twarzy :lol:
Pozdrawliaju :)
puku
 
Posty: 1471
Dołączył(a): 24 lis 2006, o 10:46
Lokalizacja: Oleśnica
Twoja Omega: Brak Omegi

Re: Omega 3.0 V6 czy raczej 2,5 ?

Postprzez powolniak83 8 wrz 2010, o 22:04

Jeździłem Passatem z tym właśnie popularnym w PL silnikiem napędzanym olejem napędowym- żadnej rewelacji to nie ma, komfort niczym nie zachwyca, osiągi też bez rewelacji. Po pierwsze- drogie w zakupie, po drugie- chyba nikt obiektywnie nie powie, że spalanie wynosi 6 litrów- nigdy w to nie uwierzę.
Jest C20ne- trwają poszukiwania OMEGI

"Nie będą mnie mleczarze redukowali do zapiski na kartce! "
Avatar użytkownika
powolniak83
 
Posty: 49
Dołączył(a): 8 wrz 2010, o 15:00
Lokalizacja: Rzeszów
Twoja Omega: Vectra A 2.0 8V

Re: Omega 3.0 V6 czy raczej 2,5 ?

Postprzez puku 8 wrz 2010, o 22:08

A jak się pompowtryski albo turbo wyjebią to portfel zasysa do środka :lol:

Przykład z życia :D Znajomy w diesla swojego i żony (A6 T D I R5 i V40 TD) wpakował łącznie ponad 2,5 tyś zł w ciągu 1,5 miesiąca :D

V40 już idzie do żyda :D i na jego miejsce weszła Corolla z benzyną i sekwencją :D
A6 ma u nich dożywocie więc zostaje do następnego wysypania :D

Ale powiedział, że diesel powyżej 5 lat dla niego już nie istnieje.

I ja uważam tak samo. Diesel niezły jest jeśli jest nowy :-)
Pozdrawliaju :)
puku
 
Posty: 1471
Dołączył(a): 24 lis 2006, o 10:46
Lokalizacja: Oleśnica
Twoja Omega: Brak Omegi

Re: Omega 3.0 V6 czy raczej 2,5 ?

Postprzez powolniak83 8 wrz 2010, o 22:12

puku napisał(a):A jak się pompowtryski albo turbo wyjebią to portfel zasysa do środka :lol:

Znam podobny przypadek- tylko tutaj wchodziła w grę regeneracja turbiny- koszt około 1000 pln, a auto miało mieć niby 120 000 przejechane :) Nie wiem jakimi kalkulatorami oni obliczają ta opłacalność diesla.
Jest C20ne- trwają poszukiwania OMEGI

"Nie będą mnie mleczarze redukowali do zapiski na kartce! "
Avatar użytkownika
powolniak83
 
Posty: 49
Dołączył(a): 8 wrz 2010, o 15:00
Lokalizacja: Rzeszów
Twoja Omega: Vectra A 2.0 8V

Re: Omega 3.0 V6 czy raczej 2,5 ?

Postprzez puku 8 wrz 2010, o 22:19

Tym właśnie co mówiłem - 5litrów na 100km ;D
Fakt, sam osiągałem takie spalanie dieslem. Ale to była nowa Octavia 110 KM i w trasie do 140 km/h.
A policz miasto. Pieprzenie z zagrzaniem turbiny. Krótkie odcinki itp.
Aż się odechciewa.

Kolejny przypadek z życia wzięty z mojej rodziny.
Wujas miał Astre II Kombi 2.0 DTI - wycackana na sicher, pompa po regeneracji (worek pieniędzy), wszystko działające itd.
Kiedyś na jakiejś rodzinnej imprezie wspomniałem, że kumpel z klubu Voyagerów ma swojego do sprzedania - nietuzinkowy egzemplarz 3.3 z sekwencją. 3 lata starszy od Astry.

Na drugi dzień mam telefon, że trzeba Astre wystawić na allegro i umawiamy się na oględziny Voytka.

Do dzisiaj nie słyszałem żeby żałował zamiany diesla na dużą benzynę z sekwencją.
Pozdrawliaju :)
puku
 
Posty: 1471
Dołączył(a): 24 lis 2006, o 10:46
Lokalizacja: Oleśnica
Twoja Omega: Brak Omegi

Re: Omega 3.0 V6 czy raczej 2,5 ?

Postprzez powolniak83 8 wrz 2010, o 22:26

Voyager to trochę wyższa półka od Omegi, na pewno jeżeli chodzi o blachę to jest zdecydowanie lepiej. Przypomina trochę Cadillaca Catera- na moje oko ładniejsze od Omegi, tyle tylko , że z częściami do Cadillaca problem. Niby to to samo, ale ten amerykański rynek ma jednak swoje fochy, choćby nawet z tym ich systemem metrycznym, szkoda. Jest Catera na allegro- oczywiście automat, a mnie jakoś automaty nie leżą :) Za mało miałem do czynienia z ASB.
Jest C20ne- trwają poszukiwania OMEGI

"Nie będą mnie mleczarze redukowali do zapiski na kartce! "
Avatar użytkownika
powolniak83
 
Posty: 49
Dołączył(a): 8 wrz 2010, o 15:00
Lokalizacja: Rzeszów
Twoja Omega: Vectra A 2.0 8V

Re: Omega 3.0 V6 czy raczej 2,5 ?

Postprzez puku 8 wrz 2010, o 22:27

No być może gdybyś pojeździł więcej to byś się przekonał.
Szczerze mówiąc u nas w domu od 2002 albo 2003 roku nie było żadnego manuala :-D
Pozdrawliaju :)
puku
 
Posty: 1471
Dołączył(a): 24 lis 2006, o 10:46
Lokalizacja: Oleśnica
Twoja Omega: Brak Omegi

Re: Omega 3.0 V6 czy raczej 2,5 ?

Postprzez powolniak83 8 wrz 2010, o 22:30

Z pewnością bym się przekonał. Kilka razy jeździłem Omega z ASB- silnik 2,5 litra diesel- niby tam nie ma za wiele mocy, ale dość przyzwoicie to jeździło. Oczywiście komfort zdecydowanie wyższy niż w manualu, ale szczerze mówiąc to uważam, że jednak manual jest tańszy w eksploatacji- mniejsze spalanie, wymiana oleju w skrzyni zdecydowanie łatwiejsza, no i w razie awarii to skrzynia ręczna kosztuje połowę tego co automat.
Jest C20ne- trwają poszukiwania OMEGI

"Nie będą mnie mleczarze redukowali do zapiski na kartce! "
Avatar użytkownika
powolniak83
 
Posty: 49
Dołączył(a): 8 wrz 2010, o 15:00
Lokalizacja: Rzeszów
Twoja Omega: Vectra A 2.0 8V

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Kupuję Omege

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron