Hydrauliczny reczny

Pytania bądź prezentacja zmian mechanicznych Twojej Omegi

Re: Hydrauliczny reczny

Postprzez Brayan 10 lip 2010, o 03:37

Wszystkie te zaciski Audi/VW z ręcznym wysuwającym tłoczek to zmora. Strasznie się zapiekają, mechanizm ręcznego się zapieka a potem po każdym użyciu ręcznego, jebie tarcze i klocki. Najczęściej kończy się to wymianą klocków + tarcza + zacisk co 20 tyś jak się za późno człowiek kapnie ze coś nie tak.
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6785
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Re: Hydrauliczny reczny

Postprzez Michal 11 lip 2010, o 17:44

Brayan co mi powiesz o wpięciu się w układ dodatkową pompką?.Po mojemu to chyba najprostrze rozwiązanie :-|
X30XE
Avatar użytkownika
Michal
 
Posty: 1450
Dołączył(a): 1 maja 2008, o 10:12
Lokalizacja: PL-Świecie, D
Twoja Omega: B X25XEI, B fl X30XE

Re: Hydrauliczny reczny

Postprzez Brayan 11 lip 2010, o 21:06

Pogadałem z mądrzejszymi ode mnie i to jest zupełnie inaczej niż ja myślałem..
Pompka od ręcznego jest wpięta w ori układ hamulcowy..tzn od pompy głównej idą przewody do pompki ręcznego i stamtąd do kół tylnych.
Kiedy nie urzywa się ręcznego pompka po prostu puszcza płyn do hamulców w przypadku gdy ciągnie się za ręczny to wykorzystuje się płyn będący już w układzie - przewodach i pompce ręcznego.
Nie wiem czy ta pompka jest jakiejś szczególnej konstrukcji ,raczej tak bo powinna mieć wyjecie- wejście.
No i to by tyle było.
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6785
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Re: Hydrauliczny reczny

Postprzez Michal 11 lip 2010, o 21:16

Brayan napisał(a):Kiedy nie urzywa się ręcznego pompka po prostu puszcza płyn do hamulców w przypadku gdy ciągnie się za ręczny to wykorzystuje się płyn będący już w układzie - przewodach i pompce ręcznego.

Ja właśnie nie myślałem o dodatkowym zbiorniczku,tylko przewód (przewody) co idą na tył puścić najpierw przez pompkę a potem na zaciski.Pytanie tylko co za pomkę wyrwać :-o
X30XE
Avatar użytkownika
Michal
 
Posty: 1450
Dołączył(a): 1 maja 2008, o 10:12
Lokalizacja: PL-Świecie, D
Twoja Omega: B X25XEI, B fl X30XE

Re: Hydrauliczny reczny

Postprzez qubuś 12 lip 2010, o 08:28

Brayan napisał(a):Nie wiem czy ta pompka jest jakiejś szczególnej konstrukcji ,raczej tak bo powinna mieć wyjecie- wejście.


No właśnie jest inna i napewno droższa kiedyś temat był przerabiany na racingforum i tam opisywali tą metodę połączenia czytałem to jakiś czas temu ale pompka jest przepuszczajaca cały czas tylko w momencie zaciągniecia blokuje dopływ na przedni układ i pcha do tyłu i jeszcze ktoś mądry sie wypowiadał ze jakieś seryjne auto miało takie pompki tylko nie pamietam które chyba jakiś vw z lat 60-70.
OMEGA Bfl X30XE Kombi 01
OMEGA B X25XE Sedan 95
qubuś
 
Posty: 147
Dołączył(a): 4 mar 2008, o 08:43
Lokalizacja: chojnice
Twoja Omega: x25xe SEDAN 95

Re: Hydrauliczny reczny

Postprzez Brayan 12 lip 2010, o 08:42

qubuś napisał(a):ale pompka jest przepuszczajaca cały czas tylko w momencie zaciągniecia blokuje dopływ na przedni układ i pcha do tyłu

No dokładnie tak mi to Ilku wytłumaczył.
qubuś napisał(a):jeszcze ktoś mądry sie wypowiadał ze jakieś seryjne auto miało takie pompki tylko nie pamietam które chyba jakiś vw z lat 60-70.

No jak ktoś odnajdzie to niech poda model będzie jak znalazł.
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6785
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Re: Hydrauliczny reczny

Postprzez qubuś 15 lip 2010, o 07:08

OMEGA Bfl X30XE Kombi 01
OMEGA B X25XE Sedan 95
qubuś
 
Posty: 147
Dołączył(a): 4 mar 2008, o 08:43
Lokalizacja: chojnice
Twoja Omega: x25xe SEDAN 95

Re: Hydrauliczny reczny

Postprzez diobol 23 lip 2010, o 07:57

A gdyby tak :
zapodać zwykła pompe hamulcową z malacza jest co prawda dwusekcyjna , ale gdyby zaslepic te jedno wyjście zwykła śrubą , podobnie z jednym wejsciem , może poprzez dotoczenie jakieś redukcji bądź zaspawanie , ale nie wiem czy to nie jest żeliwo ( można poszukać pompy jakieś stalowej o ile istnieje , bo nie wiem nie znam się ) poprostu zrezygnować z jednej sekcji a do drugiej normalnie na wejście podpiąc przewód z płynem z głównej pompy i wychodzimy dwoma przewodami na każde koło mniej wiecej coś takiego
Obrazek

lub pompe sprzegłową jednosekcyjną ale one wszystkie maja tak jakby tylko jeden przewód i chyba odpowietrznik , ale przegladajac allegro np. volvo ma jakby dwa przewody tylko nie wiem czy na zasadzie wejście / wyjście
wiec słucham madre głowy co wy na to ??
Obrazek
...razem idziemy,razem giniemy.
Avatar użytkownika
diobol
 
Posty: 422
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 10:06
Lokalizacja: Bytom

Re: Hydrauliczny reczny

Postprzez bohseonkelz 12 kwi 2011, o 22:20

A ja powiem ci tak...wypierdol wszytko z tyłu i wsadź zaciski z Golfa III lub IV czy tam audi. Tam jest mechanizm na linkę ale powodujący wysuniecie się tłoka.


ate zaciski z vw lub audi pasują na otwory z omegi????
Avatar użytkownika
bohseonkelz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:11
Twoja Omega: 1989 2,0 sedan

Re: Hydrauliczny reczny

Postprzez Brayan 13 kwi 2011, o 06:24

bohseonkelz napisał(a):ate zaciski z vw lub audi pasują na otwory z omegi????

Nie, trzeba by dorabiać jarzma.
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6785
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Re: Hydrauliczny reczny

Postprzez Herbi 18 wrz 2016, o 10:07

Sorry za odgrzanie kotleta.
Ktoś ma rysunek techniczny adaptera pod dodatkowy zacisk?
Będę modzil w B hydro łapę na dodatkowym układzie z dzwonią odkrecana ukryta w podlokietniku.
Nie chce mi się tego wymiarowac, lepszy był by gotowiec.
OB MV6 caravan -daily
Scirocco 53B N/A+ -fun
Golf MKI Cabrio -fun
http://www.rc-motorsport.com
Avatar użytkownika
Herbi
 
Posty: 23
Dołączył(a): 8 paź 2012, o 13:59
Lokalizacja: Przemyśl
Twoja Omega: B X30XE Caravan

Re: Hydrauliczny reczny

Postprzez antek013 18 wrz 2016, o 21:03

zrobił może ktoś ??
Bóg lubi ateistów - oni Go nigdy nie zadręczają swoimi problemami.
Avatar użytkownika
antek013
 
Posty: 139
Dołączył(a): 1 sty 2012, o 21:07
Lokalizacja: Długie woj Lubuskie
Twoja Omega: X25DT ASB kombi 00'

Poprzednia strona

Powrót do Tuning mechaniczny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron