Problemy z gazem...

Tu zamieszczamy problemy oraz pytania dotyczące instalcji gazowych

Postprzez wolf 11 paź 2007, o 18:32

JEMI napisał(a):nie sugeruje tylko przewiduje jezeli na lpg pali dziwnie malo za malo to znaczy gaz skrecony zbyt mocno czyli zbyt uboga mieszanka wyzsza temperatura spalanie dosyc duzo wyzsza czyli przepalona glowica czyli powypalane zawory dokladniej ot i cala filozofia

:prosze: :spoko:
wolf
 

Gaz

Postprzez PiTeR1975 31 paź 2007, o 18:56

Witam ja zalozylem sekewencje zatankowalem do pelna przejechalem 100 km po miescie i znowu zatankowalem do pelna po czym doznalem wielkiego zdziwienia jak na dystrybutorze pokazalo sie 20 litrow :shock: Do tej pory na paliwie palil mi w granicach 11 - 12 litrow po zalozeniu instalacji chodzil i mial osiagi porownywalne z etylina tylko te spalanie cos nie tak. Bycmoze tera sprobuje zatankowac jeszcze raz na tej samej stacji bo bycmorze poprzedni dystrybutor mial slabe cisnienie i niedotankowal do pelna. Jesli to sie okaze prawde to moze nalezaloby zmienic dysze od gazu na mniejsze.
PiTeR1975
 

Postprzez zlotko5 10 lis 2007, o 14:23

PITeR co ty piszesz jakie ciśnienie przeciesz masz zawór który w momencie zatankowania do pełna zaczyna klekotać a jak jest miejsze ciśnienie podawania poprostu będzie szło dłużej ale litry sa litry gaz latem sie rozszeża a zima kurczy tak po lucku mówiąć więc latem możesz tankowac np 45 litrów do pełna a zima 46 litrów wszystko jest u zaleznione od temperatury powietrza !!!!!!!!!!
Wiem bo robotałem przy tym !!!!!!!!
A tak nawiasem zam zauwaz że butle gazu muszą byc pod daszkiem że by chociaż by się nie nagrzewały
Jak załozyłes nową instalke to pojeżdzij troszkę niech membrany sie dopasują itd jak to nie pomoże to spowrotem do serwisu na regulacje
I o to cała filozofia :!: :!: :!: :!:
I został się tylko jeden Opel :-)
I znowu tylko Opel :-(
Avatar użytkownika
zlotko5
 
Posty: 178
Dołączył(a): 28 wrz 2007, o 15:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Twoja Omega: Była 1995 3.0 MV6 GAZ KOMBI

Postprzez PiTeR1975 11 lis 2007, o 23:16

Faktycznie chyba masz racje bycmoze tamkowanie odbywalo sie w roznych temperaturach i stad ta sugesja z mojej strony. Za drugim razem wyszlo mi 16 litrow ale to mozliwe z mojego stylu jazdy chociasz na paliwie jak chasalem to wciagal mi tak do 11 litrow mimo ze komputer pokazywal srednie spalanie w granicach 14 litrow i teraz tez tak pokazuje. Nie wiem wlasnie czy te wskazania komputera podczas jazdy sa mniej wiecej realne czy wskazuja zanizone lub zawyzone wartosci.
PiTeR1975
 

Postprzez PAPAS 3 gru 2007, o 19:49

Witam!!!!
Beton może Ty coś pomożesz kilka słów o instalacji:
parownik/regulator ciśnienia KME zawór odcinający Valtek,elektroniczna jednostka sterujaca KME, zawór zespolony TOMASETTO,urządzenie wtrysku gazu Valtek ,czujnik ciśnienia lub temperatury KME instalacja założona w lipcu tego roku przy stanie licznika 150tys. obecnie 157tys świece mam ngk nowe filtry powietrza przewody MN nowe wymieniłem ostatnio w aso przewód wolnych obrotów oraz uszczelke w kolektorze ssącym

problem mój polega na tym że auto ciężko pali na zimnym silniku trzeba kręcić około 5-6 sek.ale jak juz zapali i zaraz go zgasze(nadal zimny silnik) i za chwile znów odpalam jest ok obojętnie czi jest +5 czy -5 dodatkowo faluje obroty. zawsze gasze na gazie ale ostatnio zgasiłem na benzynie na drugi dzien rano strzał i chodzi oczywiście na beznynie czyściłem też krokowca ale nic to nie dało obroty falują na benzynie i na gazie był podpięty pod techa w aso (nie wiem czy tech wyłapie krokowca)gazownik z aso powiedział że lpg zakłóca elektronicznie silnik wydałem 650 stówki w aso i nic nadal to samo gaz jest na gwarancji w czwartek jade go gazownika może bedziesz mógł mi pomóc z góry dziękuje

auto nie traci na mocy spalanie ok
aha wcześniej miałem taki przypadek że jadąc na gazie sam sie przełączał na benzyne musiałem sie zatrzymać zgasić go i znów zalalić 2tys obr. żeby sie przełączył na gaz i tak było kilka razy teraz od około miesiąca jest ok podobno cewka dostawała zwarcia ale co by sie samo naprawiło :-o


Wysłany: Dzisiaj 19:51


cała ta sprawa dotyczy omegi mv6 x30xe automat z "98
Ostatnio edytowano 3 gru 2007, o 20:00 przez PAPAS, łącznie edytowano 1 raz
PAPAS
 

Postprzez Paweł69 30 gru 2007, o 11:06

od 2 miesięcey jestem posiadaczem opla omegi B 2,5l. z instlacja gazową niesekwencyjna a zwykłą pomimo tego że wymieniłem przewody auto po zdjęciu nogi z gazu gaśnie a przy raptownym dodaniu gazu czasami strzela w kolektor opel to automat. Proszę o pomoc
Paweł69
 

Postprzez siwy 30 gru 2007, o 15:21

Witam mam problem ze spalaniem. Instalacja to bingo s4 reduktor lovato, instalacja ma 3 lata i jet na niej zrobione 70 tysięcy. W tamtym roku wymieniłem membrany i filtr, filtr powierza wymieniałem 4 miesiące temu. Byłem u gazownika ale powiedział że jest wszystko dobrze. Moje spalanie to 20 litrów (nie wg komputera tylko ilości przejechanych kilometrów na pełnej butli) po mieście przy normalnej jeździe, a po wymianie membran dochodziło góra do 15 litrów. Co może być tego przyczyną ? Proszę o pomoc. Dodam że to jest 2.0 16V na automacie
siwy
 

Postprzez mgyz 30 gru 2007, o 15:28

siwy, czy po wymianie membran bylo regulowane cisnienie wyjsciowe z parownika. Ja mialem za duze i podobnie spalanie dochodzilo do 20L. Druga rzecz to silnik krokowy gazu. Podlacz komputer do BINGO i zobacz jak on pracuje (tam sie to nazywa attenuator czy jakos tak). Poza tym ten krokowiec moze byc brudny i ciezko chodzic. Mozez jeszcze przeprowadzic adaptacje gazu (w programie jest przycisk) i zwiekszyc szybkosc zamykania krokowca oraz aktywowac funkcje cut-off.

pawel69, czy masz zagieta rure dolotowa filtra do gory? poszukaj inforamcji na tem temat
_____
mgyz
Avatar użytkownika
mgyz
Administrator
 
Posty: 4052
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 09:59
Lokalizacja: Otwock
Twoja Omega: e39 M54B30 kombi '03

Postprzez Paweł69 30 gru 2007, o 21:30

rura filtra idzie w dół do kolektora
Paweł69
 

Postprzez lukasz-1988-88 11 kwi 2008, o 15:16

spuściłem dzisiaj olej z parownika
nie macie pojęcia ile się tego nazbierało :-o
lukasz-1988-88
 

Postprzez kpiasek83 15 wrz 2008, o 20:07

chlopaki ma problem posiadam omege z 96 roku 2litrowa 16v z roku96,maona w chwili obecnej 159 tys przebiegu udokumentowanego i pewnego w 100%,chce zalozyc do niej gaz poniewaz na paliwie fajnie smiga ale pali 14 litrow,podpowiedzcie jaki gaz bylby najlepszy zeby po zalozeniu nie popsul silnika prosze pomozcie bo czytam to forum coddziennie i nie wiem jaki bedzie najlepszy
kpiasek83
 

Re: Problemy z gazem...

Postprzez Div 2 cze 2009, o 12:25

stag 300
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: Problemy z gazem...

Postprzez Michal 2 cze 2009, o 19:37

Div napisał(a):stag 300

A co ty z księżyca dzisiaj spadłeś :?: :lol:
X30XE
Avatar użytkownika
Michal
 
Posty: 1450
Dołączył(a): 1 maja 2008, o 10:12
Lokalizacja: PL-Świecie, D
Twoja Omega: B X25XEI, B fl X30XE

Re: Problemy z gazem...

Postprzez Kejter 2 cze 2009, o 20:35

Div napisał(a):stag 300

ja myśle że on cie posłucha :lezy:
OFF-TOP POWER :hyhy:

Zapraszamy do nowo otwartego sklepu internetowego pod adresem:
www.eko-higiena.com
Avatar użytkownika
Kejter
 
Posty: 875
Dołączył(a): 12 lut 2008, o 20:26
Lokalizacja: Wronki / Kotlin
Twoja Omega: chwilowy brak ;)

Re: Problemy z gazem...

Postprzez lukasz123123 3 cze 2009, o 17:27

witam.mam problem.odpalam omege na benzynie i gdy tylko przełącze na gaz strzela filter powietrza. jaka może być przyczyna? proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. z góry dzięki.
lukasz123123
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników