Problemy z gazem...

Tu zamieszczamy problemy oraz pytania dotyczące instalcji gazowych

Problemy z gazem...

Postprzez Beton 15 paź 2006, o 09:41

Jeżeli macie jakikolwiek problem z instalacjami gazowymi, prosił bym byście pisali dokładnie co to za instalacja:
- jaka elektronika
- jaki reduktor lub parownik
- ile ma latków instalka
- jaki jest zrobiony na niej przebieg
- i oczywiście jak najdokładniejsze opisanie co się dzieje z instalacją.

Wtedy bedzie dużo łatwiej zidentyfikować usterkę i wtedy może uda się rozwiązać problem bez
wizyt w warsztatach.

|Serdecznie pozdrawiam wszystkich jeżdżącyn na podtlenku LPG :mrgreen: i nie tylko...
Beton
 

Landi renzo

Postprzez jafoart 19 paź 2006, o 21:11

Witam,

mam instalacje Landi Omegas w V6 i szczerze mowiac jestem rozczarowany.
Mozliwe ze z powodu montazu ale nie tylko.
Strasznie duzo pali na tej instalacji zdarza sie 16 litrow na trasie ( srdnia 140-150km/h ).
Glosne s atez wtryskiwacze, chodza jak diesel. Ci orawda w srodku za bardzo nei slychac ale jak podniesiesz maske to diesel.

W Omedze 2,2 mialem BRC Sequent 24 i to bylo cos. Przejechalem na niej 35 tys w 5 miesiecy i nawet nie wiedzialem ze jestgaz. Zero problemow, polecam.
jafoart
 

Re: Problemy z gazem...

Postprzez michał 27 gru 2006, o 22:21

omega 2.0 1993 spala 16l lpg prz 90km na godzine i niepali na 4 cylindrze na lpg
michał
 

Re: Problemy z gazem...

Postprzez Beton 29 gru 2006, o 09:35

Jaka to instalacja, ile było przejechane na instalacji,jaki parownik/reduktor???
Beton
 

Re: Problemy z gazem...

Postprzez michał 10 sty 2007, o 23:43

michał mam omege opla 2.0i problem zlpg pali 16l na 100km przy średniej 90km na godz instalacja ma 5lat landi renzo parownik se81 na benzynie chodzi spoko na lpg niepali na 4 cylindrze świece iprzewody mają3miesiące
michał
 

Re: Problemy z gazem...

Postprzez theduck 11 sty 2007, o 17:42

No panie masz chyba spaloną cewkę zapłonową, na LPG to podobno normalka, że po pewnym czasie się przepala właśnie na 4 garze i trza wymienić, bo zaczyna strzelać i można spalić przepływomierz, a to już koszta. Sama cewka jakieś 180 zł + wymiana.
theduck
 

Re: Problemy z gazem...

Postprzez Jihad 11 sty 2007, o 18:49

theduck napisał(a):No panie masz chyba spaloną cewkę zapłonową, na LPG to podobno normalka, że po pewnym czasie się przepala właśnie na 4 garze i trza wymienić

BeZeDURA! :-o

Co ma cewka do gara tego czy innego? Cewka działa albo nie działa, czasem nie działa po nagrzaniu, a tak w ogóle cewki w C20NE są praktycznie niezniszczalne. Co tam ma się zepsuć?
Zdarzały sie awarie cewek w X30XE.

A poza tym jak to niby gaz ujemnie wpływa na cewkę? :shock:
Jihad
 

Re: Problemy z gazem...

Postprzez theduck 12 sty 2007, o 17:38

Chciałem tylko powiedzieć, że cewka przepala się w 99% na 4 garze, czemu nie wiem.
A kiedy się już przepali to na gazie silniczek nie ma już mocy, natomiast po przełączeniu na benzynkę autko idzie jak marzenie, wiem gdyż niedawno to samo mi się przytrafiło :-)
theduck
 

Re: Problemy z gazem...

Postprzez SENATOR 12 sty 2007, o 18:00

:-o Glupoty pleciesz ze az sie czytac niechce.Wytlumacz mi tak na chlopski rozum Jak moze sie przepalac cewka na 4 cylindrze w silniku wyposazonym w 1 cewke zaplonowa i rozdzielacz zaplonu na walku rozrzadu Cewka niema zielonego pojecia jaki gar teraz bedzie palony a ty wyjezdzasz z tekstem na 4 cylindrze.Zastanow sie 2 razy nim walniesz taka glupote bo potem wstyd wiekszy jak Kaczor mowiacy Irasiad
Unikatowy SENATOR DEEP BLUE
Avatar użytkownika
SENATOR
 
Posty: 1988
Dołączył(a): 7 paź 2006, o 15:33
Lokalizacja: Gdansk
Twoja Omega: 3rok renowacji Senator B C40XE

Re: Problemy z gazem...

Postprzez theduck 12 sty 2007, o 18:39

A zatem czemu 4 gar nie pali ?
theduck
 

Re: Problemy z gazem...

Postprzez theduck 12 sty 2007, o 19:23

We współczesnych systemach zapłonowych każdy cylinder ma swoją własną cewkę zapłonową. Świece są połączone bezpośrednio z odpowiednią cewką, co umożliwia uniknięcie strat powstających w czasie rozdzielania wysokiego napięcia
theduck
 

Re: Problemy z gazem...

Postprzez Jihad 12 sty 2007, o 22:09

theduck napisał(a):We współczesnych systemach zapłonowych każdy cylinder ma swoją własną cewkę zapłonową.

Ale my nie piszemy o współczesnych systemach tylko o C20NE z lat 87-93!

omega 2.0 1993 spala 16l lpg prz 90km na godzine i niepali na 4 cylindrze na lpg
Jihad
 

Re: Problemy z gazem...

Postprzez michał 12 sty 2007, o 23:27

michał. więc co jest przyczyno jak nie cefka.czy może by uszczelka pod kolektorem sącym?
może mębrany w parowniku
michał
 

Re: Problemy z gazem...

Postprzez SENATOR 12 sty 2007, o 23:38

Sprawdz kompresje.To ci powie sporo.Jednak zycze ci abys mial duperele a nie wielki klopot bo mi niepalil na wolnych i lekko podwyzszonych na 1 gar.Czego ja sie nienawymienialem czego nienaszukalem czego nienasprawdzalem ba cisnienie na wszystkich bylo po 11 wiec mysle ze poprostu jetem tepak i joz.No ale 220 na niemieckiej autobanie po odcinku 10 km szybko znalazlo usterke.Wypalila sie taka sliczna dziora w tloku wlasnie na 1 garku.A kompresja byla taka jak na reszcie.Do dzis dnia niewiem dlaczego pomiary byly dobre a jednak 1 polecial.Wiem jedno uboga mieszanka u poprzedniego wlasciciela zrobila swoje i niebylo ratunku.
Unikatowy SENATOR DEEP BLUE
Avatar użytkownika
SENATOR
 
Posty: 1988
Dołączył(a): 7 paź 2006, o 15:33
Lokalizacja: Gdansk
Twoja Omega: 3rok renowacji Senator B C40XE

Re: Problemy z gazem...

Postprzez michał 13 sty 2007, o 00:07

kichną i rzucił palenie na jednym cylindrze. mimo to na gazie leprze ma kopyto niż na bęzynie
michał
 

Następna strona

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników