Jaki parownik (reduktor) do omegi b 2.5 v6

Tu zamieszczamy problemy oraz pytania dotyczące instalcji gazowych

Jaki parownik (reduktor) do omegi b 2.5 v6

Postprzez petrachaj 17 lut 2008, o 17:24

Czesc posiadam omege b z silnikiem 2.5 v6 i mam niestety gaz II generacji i mam problem bo poprzedni wlasciciel zalozyl za maly parownik i na gazie kreci mi tylko do 5 tys i chce go wymienic na lepszy jaki polecacie? Znajomy gazownik polecil mi taki reduktor do silnikow v6 z dwoma wyjsciami http://www.allegro.pl/ite..._5l_250_km.html co o tym myslicie? Wiem ze nie powinno sie zakladam gazu II generacji do tych silnikow ale jak jest to jest trudno, za pare miesiecy bede chcial kupic do tego blos ale najpierw musze wymienic ten parownik na wiekszy, za odp z gory dzieki i pozdrawiam
petrachaj
 

Postprzez MORFEUSZ 17 lut 2008, o 18:20

Ja bym polecał oczywiście lovato najlepsze i kazdy to powie no ale musisz kupic takiego do 150KW nie wiem ile to koni ale 85 kw to jest 115KM

P.S. tylko chociaz tomasetto nie zakladajbo to sie = shit
MORFEUSZ
 

Postprzez petrachaj 3 mar 2008, o 07:25

a moze lepiej zostawic ten parownik co mam i dokupic drugi mniejszy i podlaczyc wszystko na 2 parowniki? Tylko ciezko to bedzie wszystko ustawic co? Pali mi 18.5 l gazu w automacie tryb mieszany to chyba troche za duzo? Czy po prostu jest zle ustawiony gaz? Jak wcisne mocno gaz to nie raz czuc ze sie mocno przydusi az musze puscic gaz dopiero w tedy zaczyna ciagnac za odp z gory dzieki
petrachaj
 

Postprzez woj4 3 mar 2008, o 09:21

A jaki to parownik,że mówisz,że zbyt mały?To,że kręci tylko do 5 tys oraz to,że się dławi to może oznaczać,że jest mocno skręcony.Najpierw jedz na regulację.Analizator+komputer+gazownik znający się na rzeczy.

Morfeusz 150 kW = 204 KM :-)
woj4
 
Posty: 85
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 07:07
Lokalizacja: lubelskie
Twoja Omega: omega carawan 2,4 CNE 1991r

Postprzez MORFEUSZ 3 mar 2008, o 11:08

Kolego jak chcesz podłączyc 2 parowniki no chyba coś cie w łeb jebło tak sie nieda oj wsómie by moze i sie dało ale to by był kompletny niewypał wiec nie kombinuj i zmien parownika ale jak kolega mówił najpierw skocz do gaziarza który wie co i jak nie wykluczone ze masz za małą ilosc na parowniku wzgledem do twoich kucy
MORFEUSZ
 

Postprzez Brayan 3 mar 2008, o 11:17

MORFEUSZ napisał(a):Kolego jak chcesz podłączyc 2 parowniki no chyba coś cie w łeb jebło tak sie nieda

hehehe
Pie..sz !!!
Ja tak mam i co teraz panie ??
MORFEUSZ napisał(a):oj wsómie by moze i sie dało ale to by był kompletny niewypał

To sobie wywróżyłeś czy jak?
Bo u mnie normalnie chodzi... Ciekawe skad braliby parowniki do takich fur jak audi s8 itp.
Łączy sie ze soba normalnie, przez filtr (który działa jak zdbiornik wyrównywania cisneinia)
Sa filtry:
2 wejscia 1 wyjscie
2 wejscia 2 wyjscia.
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6782
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Postprzez MORFEUSZ 3 mar 2008, o 11:20

:oops: :oops:
Ale to co masz rozdzielacz i do kazdego parownika wchodzi gaz?? i wychodzi??na kolektor???
czy parowniki są jeszcze smostkowane??? a co z regulacja nie ma problemu???
MORFEUSZ
 

Postprzez Brayan 3 mar 2008, o 11:27

Gaz wchodzi na obydwa parowniki wychodzi z dwóch i jest podłącziony do filtra fazy lotnej (2 wejscia 2 wyjscia). Każde wyjscie zasila 1 listwe wtyskiwaczy (3szt).
Dla wyrównania cisnienai na listwach tył listew jest połaczony pętla.
MORFEUSZ napisał(a): co z regulacja nie ma problemu

Ciśnienai na dóch parownikach nei da sie ustawić idealnie, dlatego jest filtr 2 wejscia i tam sie wyrównuje cisnienie dla dwóch listew (no i pętla zamykajaca całość) powoduje wyrónanie cisneinia w całym układzie.Żadna filozofia. schemat podłączenai mozna ściagnac sobei z intercars.Są instrukcje
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6782
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Postprzez MORFEUSZ 3 mar 2008, o 11:36

No dobra działa w przypadku sekwencji ale jak bys tak chcial podłączyc zwykłłą instalke to chyba by były schody :?:
MORFEUSZ
 

Postprzez Brayan 3 mar 2008, o 11:43

MORFEUSZ napisał(a):No dobra działa w przypadku sekwencji ale jak bys tak chcial podłączyc zwykłłą instalke to chyba by były schody

a niby dlaczego skoro i tak masz wyrównanie cisnienia??
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6782
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Postprzez MORFEUSZ 3 mar 2008, o 11:46

no tak faktycznie no to nie wiedziałem do dziś ze sie da podłączyc 2 parowniki hehehehe dziekówa za uswiadomienie Brayan :beer:
MORFEUSZ
 

Postprzez petrachaj 4 mar 2008, o 07:32

Brayan wiec co mi radzisz zrobic? Czemu wkreca mi sie tylko do 5 tys na gazie za maly parownik czy zle ustawiona miszanka? Wogole na gazie jest strasznie zamulony...
petrachaj
 

Postprzez Brayan 4 mar 2008, o 08:17

Masz gaz II generacji wiec nie za bardzo sie znam.
Napisałeś ze kreci co 5 tyś obrotów na gazie, ale to na luzie czy podczas jazdy ?
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6782
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Postprzez petrachaj 4 mar 2008, o 09:01

podczas jazdy, na biegu jalowym jest wszystko ok
petrachaj
 

Postprzez Brayan 4 mar 2008, o 09:13

Ok..skoro masz za mały parownik to musisz kupić wiekszy. Nie oszukuj sie ze parownik kupuje sie na styk. Musisz kupić parownik przynajmniej 30% wieksza wydajnościa zeby sie nie martwić.

Przyklad, który widziałem ...s8 jakies 360KM dostało parownik jakiś KME do 450 KM. Parownik w górnym zakresie obrotów nie dał rady. Wiec kupywanie parownika 204 do 170 KM to dla mnie za mało. Mocniej obciazone membrany , czrestrza regulacja i mniejsz ażywotność.No takie moje zdanie choc specjalista nie jestem.
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6782
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Następna strona

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników