PRINS - problem

Tu zamieszczamy problemy oraz pytania dotyczące instalcji gazowych

PRINS - problem

Postprzez pichu2222 2 lis 2012, o 23:59

Witam.
Mam problem z instalacją PRINS - mianowicie, kiedy używam agresywniej pedału gazu i kickdowna jadąc na gazie, to czasami samochód automatycznie przełącza na benzynę i nie idzie wrócić jakiś czas na gaz.
Dodam, że miałem problem z układem chłodzenia i uciekał mi płyn, bo miałem zatkany odpowietrznik w korku od zbiorniczka wyrównawczego, a po jego wymianie, płyn już nie ucieka i jest w normie cały czas, a objawy z wyłączeniem gazu przy agresywnej jeździe zmalały, a właściwie nie doskwierały, aż do dzisiaj - raz mi się tak zdażyło jak pogoniłem Omcię na maksa na autostradzie - czy powodem tego może być "byle jaki" płyn chłodniczy?
Dodam, że jeśli chodzi o reduktor, który w tej instalacji lubi być regenerowany, to nie trzeba, bo jest szczelny i nie puszcza wody przez kolanka, a i membramy są ok i nie puszczają gazu.
I jeszcze jedno pytanko - zna ktoś może fachowca od gazu instalacji PRINS w województwie lubuskim? Tylko proszę Was bardzo nie piszcie o "fachowcu" w Kostrzynie n/Odrą, bo ja szukam porządnego ;)
pichu2222
 
Posty: 12
Dołączył(a): 10 lip 2012, o 19:54
Twoja Omega: 1998, X30XE, Sedan

Re: PRINS - problem

Postprzez neket 3 lis 2012, o 05:42

wyglada to na zamarzajacy parownik (moze byc zapowietrzony, za malo plynu itp pierdoly)
najlepiej w zaleznosci od lokalizacji jak bedzie taki problem jak opisujesz to go pomacaj jesli sie da, ewentualnie podepnij kompa i zobacz jaka temp widzi sterownik lpg
LPG: SEKWENCJA BRC; KOMP SEQUENT 24;

http://www.ulgawcierpieniu.pl -> sprawdź może będziesz mógł pomoc :)
Avatar użytkownika
neket
 
Posty: 2002
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 10:03
Lokalizacja: STA
Twoja Omega: B kombi 99' 2.0 16V

Re: PRINS - problem

Postprzez JEMI 3 lis 2012, o 18:09

mialem tak z elpigazem
pomogla wymiana dysz na wieksze
i wcale nie zaczol wiecej palic przez to
nie puszczone bąki unoszą się do mózgu stąd biorą sie posrane pomysły
Avatar użytkownika
JEMI
JeremiasZ
 
Posty: 2459
Dołączył(a): 4 lis 2006, o 09:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Twoja Omega: ASTERKA Gx2 Z18XE i X18XE1

Re: PRINS - problem

Postprzez neket 3 lis 2012, o 22:08

moze byc tez zasyfiony na maksa filtr fazy lotnej, wtedy spadek cisnienia na listwie/rozdzielaczu powoduje przejscie na PB

do Prinsa o ile sie nie myle montowali MEDy wiec o ile smam racje to prolem z dyszami odpada (wtryski w zaleznosci od wydajnosci maja rozne kolory) ...
LPG: SEKWENCJA BRC; KOMP SEQUENT 24;

http://www.ulgawcierpieniu.pl -> sprawdź może będziesz mógł pomoc :)
Avatar użytkownika
neket
 
Posty: 2002
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 10:03
Lokalizacja: STA
Twoja Omega: B kombi 99' 2.0 16V

Re: PRINS - problem

Postprzez Lucek 7 lis 2012, o 18:12

pichu2222- najlepiej podłącz pod kompa bo powinno zapisać w pamięci centralki jaki był błąd skoro przerzuciło na PB , i wtedy masz z grubsza odpowiedź co się dzieje z instalacją , inaczej to można sobie tak gdybać
Avatar użytkownika
Lucek
 
Posty: 52
Dołączył(a): 19 gru 2011, o 11:33
Lokalizacja: Okolice Zamościa
Twoja Omega: Omega Bfl 00', sedan, 3.0 v6

Re: PRINS - problem

Postprzez ROMAN-R87 15 lis 2012, o 08:51

ja mialem to samo i powodem okazal sie czujnik polozenia walkow rozrzadu,po wymianie jak reka odjal
pozdrawiam
ROMAN-R87
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2 sty 2011, o 18:49
Twoja Omega: va c18nz,z22xe fl

Re: PRINS - problem

Postprzez Lucek 15 lis 2012, o 12:28

ROMAN-R87 napisał(a):ja mialem to samo i powodem okazal sie czujnik polozenia walkow rozrzadu

trafiony zatopiony :lol:
Avatar użytkownika
Lucek
 
Posty: 52
Dołączył(a): 19 gru 2011, o 11:33
Lokalizacja: Okolice Zamościa
Twoja Omega: Omega Bfl 00', sedan, 3.0 v6

Re: PRINS - problem

Postprzez JOFFA 16 lis 2012, o 22:08

JEMI napisał(a):mialem tak z elpigazem
pomogla wymiana dysz na wieksze
i wcale nie zaczol wiecej palic przez to


Ciekawe ,mi pali 19 a gaziarz mnie się pyta czy ten silnik ma 250-300 koni.Takie dysze wjebali. :-|
wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami
Avatar użytkownika
JOFFA
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 17 sty 2008, o 16:02
Lokalizacja: Bydgoszcz
Twoja Omega: X20XEV 98r. TRUMNOWÓZ

Re: PRINS - problem

Postprzez pichu2222 18 mar 2013, o 17:33

Już znam przyczynę.
Nie uwierzycie... :)
Nie chodziło o gaz, tylko korek od zbiorniczka wyrównawczego od płynu chłodzenia - jest w nim odpowietrznik jak dobrze pewnie wiecie - lecz był zatkany i zasyfiony, przez co nie odpowietrzał się układ, po wyłączeniu silnika tworzyła się więc poduszka powietrzna w zbiorniczku, która "wypychała płyn do góry a on uciekał przez rowki w korku.
Następnie jak powoli płyn ubywał, to nie trzymał odpowiedniej temperatury w reduktorze gazu, komputer widział więc za zimną temperaturę gazu w reduktorze i przerzucał na benzynę.
Koszt naprawy - nowy korek od zbiorniczka wyrównawczego - 7 ZŁ!!!.
pichu2222
 
Posty: 12
Dołączył(a): 10 lip 2012, o 19:54
Twoja Omega: 1998, X30XE, Sedan

Re: PRINS - problem

Postprzez Maro 18 mar 2013, o 17:49

Szybko się z tym uporałeś ;)

To nie wiedziałeś, że płyn Ci spierdala? :-|
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6791
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Re: PRINS - problem

Postprzez neket 18 mar 2013, o 20:20

pichu2222 napisał(a):Nie uwierzycie... :)



neket napisał(a):wyglada to na zamarzajacy parownik (moze byc zapowietrzony, za malo plynu itp pierdoly)


wierze
LPG: SEKWENCJA BRC; KOMP SEQUENT 24;

http://www.ulgawcierpieniu.pl -> sprawdź może będziesz mógł pomoc :)
Avatar użytkownika
neket
 
Posty: 2002
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 10:03
Lokalizacja: STA
Twoja Omega: B kombi 99' 2.0 16V


Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników