Regulacja Xenonów

Wszystko co dotyczy nadwozia, konserwacja oraz szeroko pojęte prace blacharskie

Regulacja Xenonów

Postprzez omegowicz 9 cze 2008, o 09:37

Witam mam problem z regulacją l;amp xenonowych. klosz jest nowy kupiony, silniczek założony, ale światło świeci za nisko.. Próbowałem przekręcić tylmi śróbkomi z przodu(imbus) ale światło się nie przestawia... więc moje pytanie: Jak ustawić światło??
Zgóry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
omegowicz

 

Postprzez bc30se 9 cze 2008, o 12:44

musi pójść do góry, źle jest złożony
bc30se

 

Postprzez omegowicz 9 cze 2008, o 12:51

bc30se napisał(a):musi pójść do góry, źle jest złożony

ale co masz na myśli? chodzi ci o źle założony silniczek czy co?
omegowicz

 

Postprzez mgyz 9 cze 2008, o 15:51

odblysnik wyskoczyl z zaczepow
_____
mgyz
Avatar użytkownika
mgyz
Administrator
 
Posty: 4052
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 08:59
Lokalizacja: Otwock

Postprzez ŁYSY 9 cze 2008, o 16:10

Najlepiej napisz co robiles od poczatku z tymi lampami, jesli wymieniales klosz to prawdopodobnie wypiety masz zatrzask. lub jest ulamany, mogles zle wpiac silniczek ale wtdy swiecic powinna wysoko, regulacje nachylenia robisz zewnetrzna sruba, wewnetrzna ustawiasz zbieznosc lamp i tego lepiej bym nie dotykal jak nie masz pojecia bo bedziesz swiecil po bokach a nie na droge..
To punish and enslave...
ŁYSY
Administrator systemowy
 
Posty: 2254
Dołączył(a): 3 gru 2006, o 12:22
Lokalizacja: Lublin

Postprzez omegowicz 9 cze 2008, o 17:52

no więc tak: kupiłem nowy reflektor przełożyłem do niego żarówki i przetwornice. założyłem stary silniczek od regulacji wysokości. wszystko poskładałem, założyłem do samochodu odpalam lampy no i ta lampa którą zakładałem nową świeci kompletnie w ziemię. kiedy kręciłem tym imbusem kompletnie nic się nie zmieniało
omegowicz

 

Postprzez ŁYSY 9 cze 2008, o 18:33

Czyli prawdopodobnie jest wypiety zatrzask, mozesz to sprawdzic na zlozonym reflektorze z zamontowanym silniczkiem wkladajac reke przez otwor wymiany zarowki swiatel drogowych (dlugich) jesli bedziesz w stanie poruszac wnetrzem gora dol w duzym zakresie to masz wypiete wnetrze z zatrzaskow (jesli reflektor jest fabrycznie nowy) jesli to uzywka to jeszcze pozostaje polamany uchwyt, a lamac sie potrafia nawet jak wpadniesz w duza dziure przy znacznej predkosci.

Obrazek
To punish and enslave...
ŁYSY
Administrator systemowy
 
Posty: 2254
Dołączył(a): 3 gru 2006, o 12:22
Lokalizacja: Lublin

Postprzez omegowicz 10 cze 2008, o 15:45

no więc tak: zdjąłem tą gumę ale lampa nie lata mocno, najwyżej wychylenie dochodzi do 2 lub 3 mm więc prawie wogóle. kręcąc imbusem czuć delikatny opór w obie strony ale wysokość się nie zmienia ani w jedną ani w drugą stronę...
omegowicz

 

Postprzez Brayan 10 cze 2008, o 18:10

omegowicz napisał(a):najwyżej wychylenie dochodzi do 2 lub 3 mm więc prawie wogóle.

Odbłyśnik z zamontowanym silniczkiem nie ma prawa miec luzu !!

2-3 mm to nie jest
omegowicz napisał(a): prawie wogóle.
Avatar użytkownika
Brayan

 
Posty: 6755
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 10:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno

Postprzez omegowicz 10 cze 2008, o 19:24

więc jaka jest diagnoza?? co możecie poradzić??
omegowicz

 

Następna strona

Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość