zabezpieczenie po blacharce

Wszystko co dotyczy nadwozia, konserwacja oraz szeroko pojęte prace blacharskie

zabezpieczenie po blacharce

Postprzez andy_c 19 sie 2012, o 17:22

WItam.

Niebawem zaczynam remont blacharki i juz od dluzszego czasu mysle i czytam jak najlepiej to pozniej zabezpieczyc.
Ostatnio natknalem sie na cos takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=4xfmsXHYtrg
A to ich strona glowna:
http://plasma-nowa.pl/
Co o tym sądzicie>>??
Wiem ze to tylko na powierzchniach dostepnych, czyli progi, podluznice w srodku i tak odpadaja...
Musze sie jeszcze dowiedziec ile za cos takiego sobie zyczą... aha, piaskowanie tez maja w ofercie.... takze zaraz po piachu prosto to jest nakladane.... a pozniej chyba podklad??
Aha, przed tym wszyskim chyba dam go osobno do piaskowania zeby wszyskie ubytki znalezc, pozniej blacharka.... no i kolejne pytanie... czy spawy i miejsca narazone bardziej na korozje warto cynowac?? i czy przy powtornym piaskowaniu przed malowaniem ta cyna nie odejdzie?
Avatar użytkownika
andy_c
 
Posty: 40
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 22:38
Lokalizacja: opole
Twoja Omega: Senator '92 C30NE

Re: zabezpieczenie po blacharce

Postprzez grzes80808 20 sie 2012, o 07:10

cynkowanie ogniowe to to lipa szkoda kasy jak juz chcesz sie bawic w ocynk to poszukaj jakiejs firmy ktora bedzie miala na tyle duza wanne do cynkowania zeby cala karoserie zanurzyc i z takiego cynkowania to cos tam bedzie oczywiscie karoseria musi byc dobrze wypiaskowana ale to juz ci powie firma ktora sie czyms takim zajmuje
było
2x omega a 2.0 jedna w automacie druga manualna
2x senator b 2.6 automat jeden jeszcze w stodole
1x omega B 3.0 automat
1x 2.2 dti 2003 rok
Avatar użytkownika
grzes80808
Morderator
 
Posty: 1649
Dołączył(a): 22 lis 2011, o 19:33
Lokalizacja: Trzebnica
Twoja Omega: x30xe 2000 rok sedan

Re: zabezpieczenie po blacharce

Postprzez dedan2412 20 sie 2012, o 09:36

Jedyne wyjście to kataforeza.Jest zakład,nie pamiętam ale chyba w Lublinie który ma zajebistą wannę.Rozmawiałem kiedyś z ich technologiem i operacja jest do wykonania.
Wytrzmałość to ponoć 800h w komorze solnej.
V6 czy R6,nic to,ważne że 6 garów
Byłe omegi:
A 3000 12v, A 3000 24v, A 3.0 24v diamant, B 2.0 16v Caravan
Avatar użytkownika
dedan2412
 
Posty: 964
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 18:04
Lokalizacja: Winkle Opolskie
Twoja Omega: OA 2.0/OA projekt /OA 24V cara

Re: zabezpieczenie po blacharce

Postprzez andy_c 20 sie 2012, o 17:34

grzes80808 napisał(a):cynkowanie ogniowe to to lipa szkoda kasy jak juz chcesz sie bawic w ocynk to poszukaj jakiejs firmy ktora bedzie miala na tyle duza wanne do cynkowania zeby cala karoserie zanurzyc i z takiego cynkowania to cos tam bedzie oczywiscie karoseria musi byc dobrze wypiaskowana ale to juz ci powie firma ktora sie czyms takim zajmuje


Mowisz zeby cale auto do wanny wrzucic?? Przeciez wszystko sie od gorąca powygina... to jest dobre gdyby cale auto z blachy 6 zrobione bylo :-D
dedan2412 napisał(a):Jedyne wyjście to kataforeza.Jest zakład,nie pamiętam ale chyba w Lublinie który ma zajebistą wannę.Rozmawiałem kiedyś z ich technologiem i operacja jest do wykonania.
Wytrzmałość to ponoć 800h w komorze solnej.


Wiem ze to najlepsza opcja.... a masz jakies namiary na ten zadlad?? wtedy odpada tez piaskowanie przed tym.
Chociaz jak mam jechac do Lublina.... to szybciej i blizej bedzie to gdzies do niemiec zawiezc :-P tylko pewnie by to wiecej kosztowalo...
W jednym watku na forum jest odnosnik do forum capri... tam jechali z fordem do anglii na kataforeze... dobrze by bylo szukac blizej....
Avatar użytkownika
andy_c
 
Posty: 40
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 22:38
Lokalizacja: opole
Twoja Omega: Senator '92 C30NE

Re: zabezpieczenie po blacharce

Postprzez grzes80808 20 sie 2012, o 21:20

jest podobno jakis zalkad w dobroszycach kolo olesnicy co jest w stanie to zrobic jak zdobede numer to Ci zapodam
było
2x omega a 2.0 jedna w automacie druga manualna
2x senator b 2.6 automat jeden jeszcze w stodole
1x omega B 3.0 automat
1x 2.2 dti 2003 rok
Avatar użytkownika
grzes80808
Morderator
 
Posty: 1649
Dołączył(a): 22 lis 2011, o 19:33
Lokalizacja: Trzebnica
Twoja Omega: x30xe 2000 rok sedan

Re: zabezpieczenie po blacharce

Postprzez Div 20 sie 2012, o 22:07

Wybacz, ale pierdolenie o szopenie. Obawiam się że nie będzie Cię stać na taki remont. Znam tylko jednego na tyle stukniętego z tego forum co tak robi i to od wielu lat.

Zabezpieczasz zasadą od środka cornizol i środki tzw. pełznące, co penetrują. z zew możesz walić o ile wypiaskujesz, podkład reaktywny, epoksyd, akryl i np baranek.

PS: Blacha ma to do siebie że gnije. Unikaj soli (czyli zimy) a się nacieszysz ; )
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: zabezpieczenie po blacharce

Postprzez SENATOR 20 sie 2012, o 22:45

Div napisał(a):Obawiam się że nie będzie Cię stać na taki remont. Znam tylko jednego na tyle stukniętego z tego forum co tak robi i to od wielu lat.



o kim prawisz ??
Unikatowy SENATOR DEEP BLUE
Avatar użytkownika
SENATOR
 
Posty: 1988
Dołączył(a): 7 paź 2006, o 15:33
Lokalizacja: Gdansk
Twoja Omega: 3rok renowacji Senator B C40XE

Re: zabezpieczenie po blacharce

Postprzez dedan2412 21 sie 2012, o 07:36

andy_c napisał(a):Wiem ze to najlepsza opcja.... a masz jakies namiary na ten zadlad?? wtedy odpada tez piaskowanie przed tym.
Chociaz jak mam jechac do Lublina.... to szybciej i blizej bedzie to gdzies do niemiec zawiezc :-P tylko pewnie by to wiecej kosztowalo...

Buda musi być oczyszczona z lakieru przed wjazdem do zakładu kataforezy.Ich linie przygotowane są pod nowe blachy :roll:
Najlepsze wyjście to:
piach,spawanie kąpiel trawiąca gdzieś w ocynkowni,płukanie,kataforeza
Div napisał(a):Wybacz, ale pierdolenie o szopenie. Obawiam się że nie będzie Cię stać na taki remont.

Mnie wyliczyli za przejazd omegą, przez cały proces jakieś 2 lata temu na 1400zł,nie wiem jak teraz ale zastanawiam się czy nie podjąć tematu na nowo :DD
V6 czy R6,nic to,ważne że 6 garów
Byłe omegi:
A 3000 12v, A 3000 24v, A 3.0 24v diamant, B 2.0 16v Caravan
Avatar użytkownika
dedan2412
 
Posty: 964
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 18:04
Lokalizacja: Winkle Opolskie
Twoja Omega: OA 2.0/OA projekt /OA 24V cara

Re: zabezpieczenie po blacharce

Postprzez diobol 21 sie 2012, o 11:54

Do firmy w katowicach dzwoniłem i chwyciłem sie za głowe jak mi powiedziali cene takiego zabiegu cynowania
Tak jak dedan powiedział
Najlepsze wyjście to:
piach,spawanie kąpiel trawiąca gdzieś w ocynkowni,płukanie,kataforeza

JUż kiedys o tym gadaliśmy , i ja sie podejme tego tzn wycieczki do lublina ale to już przy pracach nad Syreną
...razem idziemy,razem giniemy.
Avatar użytkownika
diobol
 
Posty: 422
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 10:06
Lokalizacja: Bytom

Re: zabezpieczenie po blacharce

Postprzez Robo 21 sie 2012, o 12:12

1400... myślałem że może być dwa razy tyle.
Nawet jeśli twierdzisz że twoja omega jest niezawodna, doskonała i cudowna to wiedz że tutaj nikogo nie oszukasz.
MASZ OPLA - NAUCZ SIĘ Z TYM ŻYĆ
Avatar użytkownika
Robo
Morderator
 
Posty: 2226
Dołączył(a): 11 paź 2006, o 08:20
Lokalizacja: Radom
Twoja Omega: Była B 94 x20xev

Re: zabezpieczenie po blacharce

Postprzez andy_c 21 sie 2012, o 17:48

dedan2412 napisał(a):Mnie wyliczyli za przejazd omegą, przez cały proces jakieś 2 lata temu na 1400zł,nie wiem jak teraz ale zastanawiam się czy nie podjąć tematu na nowo :DD

To calkiem malo jak na takie zabezpieczenie..... wychodzi na to ze trzeba szukac kapieli gdzies w poblizu, zeby przez pol polski golej blacy nie targac...
Avatar użytkownika
andy_c
 
Posty: 40
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 22:38
Lokalizacja: opole
Twoja Omega: Senator '92 C30NE

Re: zabezpieczenie po blacharce

Postprzez dedan2412 21 sie 2012, o 18:34

andy_c napisał(a):To calkiem malo jak na takie zabezpieczenie..... wychodzi na to ze trzeba szukac kapieli gdzies w poblizu, zeby przez pol polski golej blacy nie targac...

:lol: :lol:
Bliżej to możesz rower sobie pomalować.
Chłopie zrozum że niewiele firm dysponuje taką wanną,a jak już mają, to nie uśmiecha im się pierdolić z pojedyńczymi parchami i wciskać w zakładowy proces technologiczny.
V6 czy R6,nic to,ważne że 6 garów
Byłe omegi:
A 3000 12v, A 3000 24v, A 3.0 24v diamant, B 2.0 16v Caravan
Avatar użytkownika
dedan2412
 
Posty: 964
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 18:04
Lokalizacja: Winkle Opolskie
Twoja Omega: OA 2.0/OA projekt /OA 24V cara

Re: zabezpieczenie po blacharce

Postprzez andy_c 21 sie 2012, o 18:59

dedan2412 napisał(a): :lol: :lol:
Bliżej to możesz rower sobie pomalować.

Codziło mi o to, że kąpiel trawiąca musiała by być gdzieś w okolicach tej lakierni w Lublinie, żeby z gołą blachą przez Polske nie jechac....
Avatar użytkownika
andy_c
 
Posty: 40
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 22:38
Lokalizacja: opole
Twoja Omega: Senator '92 C30NE

Re: zabezpieczenie po blacharce

Postprzez zygi 22 sie 2012, o 12:12

dedan2412 napisał(a):Jest zakład,nie pamiętam ale chyba w Lublinie który ma zajebistą wannę.

taką? http://www.youtube.com/watch?v=WorU1jD2q1Q&feature=player_detailpage#t=730s
oglądać od 12:10

takie spa (po staremu sanatorium uzdrowiskowe) dla omegi :lol:
zygi
 
Posty: 601
Dołączył(a): 9 kwi 2010, o 01:04
Twoja Omega: nie mam omegi :(

Re: zabezpieczenie po blacharce

Postprzez Robo 22 sie 2012, o 13:11

widziałem to na polskim national-u, fakt od razu pomyślałem o omedze :lol: :lol: :lol: :lol:
Nawet jeśli twierdzisz że twoja omega jest niezawodna, doskonała i cudowna to wiedz że tutaj nikogo nie oszukasz.
MASZ OPLA - NAUCZ SIĘ Z TYM ŻYĆ
Avatar użytkownika
Robo
Morderator
 
Posty: 2226
Dołączył(a): 11 paź 2006, o 08:20
Lokalizacja: Radom
Twoja Omega: Była B 94 x20xev

Następna strona

Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników