błotniki omega a

Wszystko co dotyczy nadwozia, konserwacja oraz szeroko pojęte prace blacharskie

błotniki omega a

Postprzez milus09 4 maja 2012, o 14:03

Witam
Mam takie pytanko. Czy jest znaczna różnica między błotnikami z przedliftowej OA i poliftowej. I czy ten http://moto.allegro.pl/opel-omega-a-blo ... 84287.html
jest przed czy po?
milus09
 
Posty: 151
Dołączył(a): 11 lip 2011, o 21:17
Twoja Omega: 1999 Sedan 2.6 V6

Re: błotniki omega a

Postprzez sudi 4 maja 2012, o 19:38

roznica jest w wycieciu na kierunkowskaz
nawet jak jest przed lift to mozesz se sam gumowka podciac na kierunek do po lift :-P
Avatar użytkownika
sudi
 
Posty: 765
Dołączył(a): 1 gru 2007, o 12:16
Lokalizacja: Wrocław / Jawor
Twoja Omega: 1991r 2.0 sedan

Re: błotniki omega a

Postprzez milus09 5 maja 2012, o 12:00

No to spoko. To jeszcze czy ten z aukcji jest przed czy poliftowy?
milus09
 
Posty: 151
Dołączył(a): 11 lip 2011, o 21:17
Twoja Omega: 1999 Sedan 2.6 V6

Re: błotniki omega a

Postprzez VeRay 5 maja 2012, o 14:30

Przedliftowy raczej. :-P
Avatar użytkownika
VeRay
 
Posty: 778
Dołączył(a): 21 mar 2009, o 20:31
Lokalizacja: KaLIfornia
Twoja Omega: Mercedes W202

Re: błotniki omega a

Postprzez milus09 6 maja 2012, o 16:18

Oki
Dzięki za pomoc, już wiem wszystko co chciałem ;)
milus09
 
Posty: 151
Dołączył(a): 11 lip 2011, o 21:17
Twoja Omega: 1999 Sedan 2.6 V6

Re: błotniki omega a

Postprzez Szkopek 19 maja 2012, o 23:06

Jest przedliftowy i jjak zadzwonisz do typa to zaproponuj mu 50 pln mi za tyle sprzedal, aco do tego podcinania to lekkie przegiecie.
Avatar użytkownika
Szkopek
 
Posty: 105
Dołączył(a): 10 sie 2009, o 22:49
Twoja Omega: omega 3000, commodore c 30se

Re: błotniki omega a

Postprzez dedan2412 22 lut 2015, o 10:43

Odgrzeję.
Albo mnie jeszcze trzyma od wczoraj albo już brak.
Poszukuje błotnika tył lewa strona.
Kupię to u nas czy tylko zachodni sąsiedzi albo wycinka z innego pacha?
Obrazek
V6 czy R6,nic to,ważne że 6 garów
Byłe omegi:
A 3000 12v, A 3000 24v, A 3.0 24v diamant, B 2.0 16v Caravan
Avatar użytkownika
dedan2412
 
Posty: 966
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 18:04
Lokalizacja: Winkle Opolskie
Twoja Omega: OA 2.0/OA projekt /OA 24V cara


Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników