Elektroniczna regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu

Usterki mechaniczne w Twojej Omedze, klimatyzacja, zawieszenie, silnik, kody błędów

Elektroniczna regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu

Postprzez Daniel_257_ 17 wrz 2007, o 08:25

Szukałem wszędzie i nie znalazłem wyjaśnienia.

Nie mam pojęcia jak to działa w tym silniku.

Z tego co już się zorientowałem to za "elektroniczną regulację kąta wyprzedzenia zapłonu" w moim silniku odpowiedzialny jest komputer.
Żeby działało to prawidłowo komp bierze odczyty z czujników.

Proszę opis z których czujników bierze dane.

Na pewno z przepływomierza ( czujnik masy powietrza) i z czego jeszcze??????
Daniel_257_

 

Postprzez bc30se 17 wrz 2007, o 09:41

ze wszystkich dostęnych na silniku, usterka to cofnięcie zapłonu.
bc30se

 

Postprzez Daniel_257_ 17 wrz 2007, o 11:27

bc30se napisał(a):ze wszystkich dostęnych na silniku, usterka to cofnięcie zapłonu.


Nie wiem może źle opisałem nie wywala mi błędu.

To jest pytanie czysto retoryczne

Bo cosik się nadal dzieje z moim silnikiem i próbuje go poznać i znaleźć sprawcę.

Próbuje z każdej możliwej strony.
Daniel_257_

 

Postprzez Daniel_257_ 17 wrz 2007, o 11:31

bc30se napisał(a):usterka to cofnięcie zapłonu


Nie wiem jak to rozumieć:

jeżeli to usterka cofnięcie zapłonu to jak go przyspieszyć????? albo odkręcić????

W starszej generacji silników bardzo prosto odkręcasz śrubę przestawiasz i gotowe.

Pozdro.
Daniel_257_

 

Postprzez bc30se 17 wrz 2007, o 11:38

nie da się.
bc30se

 

Postprzez ILKU 17 wrz 2007, o 11:39

Nie wiem co ty chcesz kombinować. Jak wszystkie czujniki działają prawidłowo to zapłonem steruje ECU i tyle. Nie ma w co wnikać i czego przestawiać.
Jak masz problemy to sczytaj błędy, usuń usterki i tyle...
ILKU

 

Postprzez ŁYSY 17 wrz 2007, o 13:30

Wlasnie jak pisze ILKU sczytaj bledy, jak sie nic nie dzieje z silnikiem to daj se luz i nie kmin bo nie zmienisz tego domowym sposobem. Kat wyprzedzenia jest zpisany w ECU dokladnie w mapie zaplonu i zmieniany zaleznie od roznych czynnikow np. predkosci obrotowej silnika.
Opisz co sie dzieje z tym Twoim silnikiem.
ŁYSY
Administrator systemowy
 
Posty: 2254
Dołączył(a): 3 gru 2006, o 12:22
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Daniel_257_ 17 wrz 2007, o 22:11

ILKU napisał(a):Jak masz problemy to sczytaj błędy, usuń usterki i tyle...


Nie wywala błędów.

Czuć z wydech nieprzepalonym paliwem

I jak go coś pierdo...... to szarpie i dławi sie.
Daniel_257_

 

Postprzez Daniel_257_ 17 wrz 2007, o 22:28

ŁYSY napisał(a):Opisz co sie dzieje z tym Twoim silnikiem.


Powiem tak zrobiłem przy nim parę rzeczy i było bardzo dobrze parę dni dopóki jej nie dałem czadu. Trochę zaszalałem ale zawsze tak mam.

Opis tego co robiłem znajdziecie tutaj:

viewtopic.php?t=1674

Dopóki jej nie dałem czadu było naprawdę super teraz od nowa polska ludowa.

Podejrzewam jeszcze jedna rzecz: Wypiłem na noc akumulator jak jej się poprawi to można powiedzieć że jestem w domu.

Jak będzie dobrze to znowu dam jej popalić i jak się znowu zacznie dusić i walić paliwskiem z wydechu wjadę na kompa podepnę i musi błąd pokazać jak u jednego mechaniora nie pokaże to do innego pojadę.

CZY JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ ŻE JEST COŚ NIE TAK A NIE WYWALI ŻADNEGO BŁĘDU??

Skontaktowałem się z powszednim właścicielem mojej omy i jemu też szarpała.

Mówił że nic z tym nie robił :?:

Pozdrawiam.
Daniel_257_

 

Postprzez dextran 18 wrz 2007, o 05:35

zapłon w przypadku silnika z modułem DIS jest ustawiany na podstawie sygnału z czujnika spalania stukowego.
dextran

 

Następna strona

Powrót do Prośby o porady techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości