REAKTYWACJA OPEL OMEGA DEBIUT 2010 r.

Oryginalne broszury Opel Omega, filmy, reklamy, recenzje z gazet, oceny oraz zwiastuny nowych modeli

Postprzez OBoloG 25 sty 2008, o 08:07

zetes66 napisał(a):Czym się przejmować, są narazie omegi na kture nas stać, jak wyrdzewieją to będziemy szukać coś w zamian - sporo ludzi tu zapisanych i tak maży o przesiadce na inną markę :lol:


Niby kto ?? :evil: podaj to pójdzie na odstrzał :twisted:
no chyba ze masz na myśli tego holdena bo ja bym takiego łyknął jakby mi ktoś zasponsorował ale musiałby być w sedanie. ;-)
OOF NAJLEPSZE
Avatar użytkownika
OBoloG
 
Posty: 249
Dołączył(a): 24 gru 2006, o 23:02
Lokalizacja: Nowy Sącz
Twoja Omega: 97' Omega B Edition Sport II

Postprzez lotus300 24V 26 sty 2008, o 09:45

ŁYSY napisał(a):Nie podali ile koni ma miec silnik montowany w tym sprzecie ale bedzie to 6.0 V8 i ma sie pojawic (wejsc do produkcji) podobno w drugim kwartale tego roku.


A w życiu opel nie wejdzie w segment aut z silnikiem 6, litrów,musiał by mieć minimum z 500 KM i kosztować z 300 tys PLN,nie opel .
lotus300 24V
 

Postprzez ŁYSY 26 sty 2008, o 14:05

lotus300 24V napisał(a):kosztować z 300 tys

To tak duzo, poszukaj sobie ile kosztowala omega z full opcja.
To punish and enslave...
Avatar użytkownika
ŁYSY
Administrator systemowy
 
Posty: 2254
Dołączył(a): 3 gru 2006, o 13:22
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Maro 20 kwi 2008, o 20:41

Odświeżę.

Jest już w salonach.

Ale psuje sie cholera co widać na załączonym obrazku ;)












Obrazek
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6791
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Postprzez TYSON 20 kwi 2008, o 21:21

...napędzana owsem :lol:
Avatar użytkownika
TYSON
 
Posty: 190
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 17:39
Lokalizacja: Bydgoszcz
Twoja Omega: X20XEV+LPG CARAVAN 95'

Postprzez ŁYSY 20 kwi 2008, o 22:05

:hahaha:
To punish and enslave...
Avatar użytkownika
ŁYSY
Administrator systemowy
 
Posty: 2254
Dołączył(a): 3 gru 2006, o 13:22
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Pawel19 21 kwi 2008, o 13:30

:lol: 8-)

zetes66 napisał(a):Czym się przejmować, są narazie omegi na kture nas stać, jak wyrdzewieją to będziemy szukać coś w zamian - sporo ludzi tu zapisanych i tak maży o przesiadce na inną markę :lol:


Ja nie, bede wierny Omedze...przez jakis czas :prosze: 8-)
Avatar użytkownika
Pawel19
 
Posty: 640
Dołączył(a): 28 wrz 2007, o 22:14
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez OBoloG 29 kwi 2008, o 16:49

Nie o markę chodzi a o egzemplarze, w każdej marce znajdzie się jakiś rodzynek który by się chciało posiadać opel nie ma wszystkich fajnych samochodów jedne ma dobre a inne kijowe i tak jest wszędzie a prawda jest taka że jakbyś się nie musiał kasą przejmować to byś miał kilka samochodów różnych marek i różnego rodzaju coupe, 4x4, ala SMART na zakupy, kampera, jakiś motorek nawet etc.
OOF NAJLEPSZE
Avatar użytkownika
OBoloG
 
Posty: 249
Dołączył(a): 24 gru 2006, o 23:02
Lokalizacja: Nowy Sącz
Twoja Omega: 97' Omega B Edition Sport II

NOWA OMEGA - wreszcie finalowy wyglad

Postprzez XBSmario 4 maja 2008, o 21:52

Panowie i Panie. Nowa Omega nadchodzi... C mianowicie. :-P Wiedzialem, ze ma byc wzorowana na Insigni ale wydaje mi sie osobiscie, ze z tego jednego zdjecia mozna sie domyslic o kozystnym zrezygnowaniu z Opla Signum. Nowa omega bedzie posiadac w gamie silnikow mocne ponad 300-konne V8 takze odlot. Napiszcie co o niej sadzicie i czy przypomina Wam swoich poprzednikow (moim zdaniem ma w sobie nutke omegi B [bron Boze B fl] :] ). Bardzo mi sie podoba...
Ostatnio edytowano 4 maja 2008, o 21:54 przez XBSmario, łącznie edytowano 1 raz
XBSmario
 

Postprzez XBSmario 4 maja 2008, o 21:52

Obrazek


to link do zdjecia
Ostatnio edytowano 5 maja 2008, o 13:36 przez XBSmario, łącznie edytowano 1 raz
XBSmario
 

Postprzez MV6 4 maja 2008, o 22:37

o kurwa... ale syf..... :-o
MV6
 

Postprzez Div 4 maja 2008, o 23:08

Ratujcie sie! dno!
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Postprzez PWS 5 maja 2008, o 06:17

Tak ogólnie mi przypomina Fiata Linea, a tył to od Skody Superb, a przód od Passata :-? :-? :-? :-? Zepsuli auto :cry:

A tak w ogóle to mamy dział Omega Media ;-)
PWS
 

Postprzez lotus300 24V 5 maja 2008, o 12:15

Jakiś wirtualny malarz lipa ze hej.Ale nowy fort mondeo też mi sie nie podobał a teraz jakoś zaczyna.ALE za to reno nigdy ,oni coraz brzydsze auta robią no ale każda potwora znajdzie swego amatora :lol:
lotus300 24V
 

Postprzez PWS 5 maja 2008, o 13:54

W dzisiejszym Auto Świecie jest Opel Insignia. Jest więcej fotek i tam trochę lepiej wygląda niż tu. Będzie silnik 2.8 Turbo V6 o mocy 260 KM :-D
PWS
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Omega Media

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników