BESTIA W RODZINIE

Pochwal się swoim autkiem bądź zaprezentuj postępy prac nad remontem Twojej Omegi

Re: BESTIA W RODZINIE

Postprzez Brayan 17 lip 2010, o 19:38

Div napisał(a):Jak jeździsz na wodzie to na pewno go gotuje, ten silnik ma 100c pracy.

Div proszę cię przestań, ja jeżdżę i C30SE an wodzie i teraz w te upały LE i jakoś nie rozrywa węży. Ja nie wiem skąd ty te teorie bierzesz.
Rafi, w takim razie może być nie wesoło i głowica do zwalenia, popatrz na olej czy się coś nie pojawia w nim.
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6785
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Re: BESTIA W RODZINIE

Postprzez Div 17 lip 2010, o 20:13

No to ciekawe, na wodzie ja miałem wulkany a na płynie spokój. I co, powiesz mi że 2silniki z UPG?
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: BESTIA W RODZINIE

Postprzez Brayan 17 lip 2010, o 20:27

C30SE bez gazu, LE z gazem .. i po raz kolejny jakie to ma znaczenie jak gaz jest na małym obwodzie z nagrzewnicą ?
Wymyślasz albo nasłuchałeś się teorii spiskowych. Sprawny układ będzie latał na wodzie, nawet przy styranym wisko w LE, tylko częściej się elektryk włącza.
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6785
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Re: BESTIA W RODZINIE

Postprzez mgyz 18 lip 2010, o 23:05

tylko przypomne ze w ukladzie cisnieniowym woda wrze w wyzszej temperaturze niz 100st.
_____
mgyz
Avatar użytkownika
mgyz
Administrator
 
Posty: 4052
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 09:59
Lokalizacja: Otwock
Twoja Omega: e39 M54B30 kombi '03

Re: BESTIA W RODZINIE

Postprzez Rafi 19 lip 2010, o 14:17

[Rafi, w takim razie może być nie wesoło i głowica do zwalenia, popatrz na olej czy się coś nie pojawia w nim.


Olej juz sprawdzony i nie ma masełka - płyn też, nie śmierdzi beną i nie ma oków :) na powierzchni - jest ok moim zdaniem . Dzisiaj odbieram pompe i następny nowy term. czujniki temp ze sklepu. powymieniam chyba w czwartek i napisze co i jak po wymianie. Blok suchutki, żadnych bocznych wycieków. Wczoraj było chłodniej a ja musiałem jechac na urodziny dwulatka małego fajnego Błażeja wiec wyruszyłem. Wszystko było ok. temp w normie a tu nagle... zwolnił, stracił moc, szarpnął i tak co jakis czas, poza tym zaczął połykać straaaszne ilości beny. Miałem 22l. jak wróciłem (razem90 km) zostało mi 6. przy szarpaniu i lekkiej nie dynamicznej jeździe. jechałem bez termostatu. Czy to mogło być przyczyną, że moze olej był niedogrzany? Po wymianie pompy i czujników jeżeli sprawy się nie zmienią zwalę głowicę.Jeszcze sprawdzę EGR.
Powoli popadam paranoje i baba na mnie krzyczy :)) :-x
Afekty, chociaż będą święte, rozumem mają być ujęte. :)
Avatar użytkownika
Rafi
 
Posty: 75
Dołączył(a): 12 mar 2010, o 22:41
Twoja Omega: A 3000. C30NE zwykła :)

Re: BESTIA W RODZINIE

Postprzez KAFARMAN 19 lip 2010, o 14:54

a wszystko przez nastawienie
Rafi napisał(a):Nie masz problemów...kup Opla

taka kara za pisanie głupot ;-)

tak poważnie to większość aut w tym wieku ma jakieś usterki więc po co srać we własne gniazdo ??
albo to napraw albo kup sobie starego merca czy audi (super niezniszczalne i z tanimi częściami) tylko zmień proszę ten opis bo podnosi mi ciśnienie :cry:
Pierwszy Diesel
Jedno piwo to nie piwo, dwa piwa to pół piwa, dopiero cztery piwa to piwo. A na jedno się nie chodzi...
Avatar użytkownika
KAFARMAN
Morderator
 
Posty: 5341
Dołączył(a): 14 cze 2009, o 12:49
Lokalizacja: Paryż - Pabianice
Twoja Omega: 2001 2.2DTI Kombi 1998 3.0 MV6

Re: BESTIA W RODZINIE

Postprzez Div 19 lip 2010, o 15:14

ze jaki egr....
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: BESTIA W RODZINIE

Postprzez Rafi 19 lip 2010, o 17:28

Div napisał(a):ze jaki egr....

Opis zmieniony, a nazstawienie? :)) Z usmiechem - przyjmuję ból bo płakał nie będe, przejechałem się troszq. Silnik działa jakby na 50%. Zero mocy. Zupełnie jak 1.5 a nie 3.0 No nic - poczekamy naprawimy - zobaczymy. Coś być musi do cholery za zakrętem :) :DD
Afekty, chociaż będą święte, rozumem mają być ujęte. :)
Avatar użytkownika
Rafi
 
Posty: 75
Dołączył(a): 12 mar 2010, o 22:41
Twoja Omega: A 3000. C30NE zwykła :)

Re: BESTIA W RODZINIE

Postprzez Brayan 19 lip 2010, o 21:16

Rafi napisał(a):działa jakby na 50%. Zero mocy.

Dobra sprawdź ciśnienie na cylindrach.
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6785
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Re: BESTIA W RODZINIE

Postprzez KAFARMAN 19 lip 2010, o 21:58

Rafi napisał(a):Opis zmieniony,

:spoko:
Pierwszy Diesel
Jedno piwo to nie piwo, dwa piwa to pół piwa, dopiero cztery piwa to piwo. A na jedno się nie chodzi...
Avatar użytkownika
KAFARMAN
Morderator
 
Posty: 5341
Dołączył(a): 14 cze 2009, o 12:49
Lokalizacja: Paryż - Pabianice
Twoja Omega: 2001 2.2DTI Kombi 1998 3.0 MV6

Re: BESTIA W RODZINIE

Postprzez jaroslav 19 lip 2010, o 23:44

u mnie w c30se LPG była zamulona chłodnica, po zmianie na inną, używaną + korek do nadmiaru, zero problemów z temperaturą. Teraz tylko Pb i również spokój. Co do chłodnicy to w starej płukanie pomogło na wszystko oprócz ASB, bo po płukaniu waliło olejem ze skrzyni do płynu, jakbym miał komuś doradzać to bym jednak odradzał płukanie... masło maślane, ale jednak jak poprzedni właścieiel jeździł na wodzie a ty byś ewentualnie chciał to napraić to jednak używana/nowa chłodnica.
Opel Senator B CD 24v 1993r.
Opel Omega 3000 24v 1993r.
Opel Rekord D 1.9 SH 1973r.
Avatar użytkownika
jaroslav
 
Posty: 164
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 17:16
Lokalizacja: Lublin
Twoja Omega: C30SE x 2 & 1.9SH

Re: BESTIA W RODZINIE

Postprzez Rafi 21 lip 2010, o 20:18

Na początku chciałbym serdecznie podziękować wszystkim za okazną mi pomoc. Jestem niezmiernie wdzięczny.Wszyskim razem i każdemu z was osobno i ogromną wódę stawiam przu jakims spocie jak będe. Ogólnie została wymieniona pompa wody, przepłukana i przedmuchana i sprawdzona chłodnica i nowy termostat założony. Przejechałem sie rzecz jasna i lodzio miodzio...ale niedługo.
Oczywiście podczas prac wyczysciłem przustnice i popoprawiałem wszystkie pierodoły. Przywiązywałem uwagę do odkładności jak zawsze wiec ....qwa nie wiem dlaczeo teraz po rozgrzaniu samochód zaczyna strzelać mi w rure filtra powietrza i traci moc. Mógłby ktoś zasugerować coś zanim zacznę wymieniac pompy paliwa i inne pierdoły?
kopułka OK
Swiece OK
Przewody OK
Wcześniej było OK
Teraz po rozgrzaniu...nie ok. Strzela na benie (lpg nie ma) w rure od filtra pow i strasznie pije bene. Podejrzewam złą mieszankę
Czyżby mieszanka? Czy jakis czujnik położenia przepustnicy? i gdzie jest? Co myślicie?
Afekty, chociaż będą święte, rozumem mają być ujęte. :)
Avatar użytkownika
Rafi
 
Posty: 75
Dołączył(a): 12 mar 2010, o 22:41
Twoja Omega: A 3000. C30NE zwykła :)

Re: BESTIA W RODZINIE

Postprzez Div 21 lip 2010, o 21:03

mam ten sam problem w NE.
Problemem może być lewe powietrze na rurze dolotu, na kolektorze a głowicy. czujnik położenia przepustnicy masz na niej, ma kliknąć jak go polowi opiścusz, (na wył. silniku) wtedy jest ok. sprawdź czy nie spadło podciśnienie z regulatora paliwa. gdyby pompa padała nie miał by mocy na górze.
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: BESTIA W RODZINIE

Postprzez Rafi 22 lip 2010, o 14:08

wlaśnie wróciłem - no upał nie do wyrobienia. Czujnik położenia przpustnicy jest na przepustnicy z boku tak? przykęcony na 2 śrubki. jeśli tak to klika i jest ok. Rurki i przewodziki posprawdzałem i wszystkie sa na miejscach. przemyłem jeszcze raz przeustnice, krokowca i sprawdziłem. Samochód ciężko zapala. jak zapali to pojawia sie tak zwana jakby turbo dziura. przy naciścięciu gazu słychac ja wsysa powietrze az sie rura dolotu napręża, a efektu gazu zero. Dopiero po czasie. czyli ---naciskam gaz energicznie jest zasysanie i dopiero wkręcenie na obroty, ale powiem ze niechętnie ... Szlak.
Div możesz mi powiedziec jak wygląda w NE ten regulator paliwa i gdzie go szukać?
Afekty, chociaż będą święte, rozumem mają być ujęte. :)
Avatar użytkownika
Rafi
 
Posty: 75
Dołączył(a): 12 mar 2010, o 22:41
Twoja Omega: A 3000. C30NE zwykła :)

Re: BESTIA W RODZINIE

Postprzez Div 22 lip 2010, o 15:51

Od krokowca - tam wychodzi od spodu wężyk podciśnienia i tam jest na listwie regulator. widać go pod krokowcem.
Szczerze, ciekawi mnie co to będzie.
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Omega

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników