Div - Senator i reszta świata

Pochwal się swoim autkiem bądź zaprezentuj postępy prac nad remontem Twojej Omegi

Re: Senator B 3.0 12v Turbo prodżekt By Div / A3000

Postprzez Div 9 sie 2012, o 20:23

Cóż... c30se rządzi się swoimi prawami... remontów, pierwszy od początku tego samochodu, przebieg 280tkm, i myślę że przynajmnie 80-100 na gazie. Moje zdziwienie - Prowadnice ok, brak pęknięć między zaworami, a świecą!
Obrazek
Obrazek
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: Div - Senator i reszta świata

Postprzez Div 11 sie 2012, o 17:28

Foto przed wsadzeniem głowicy, UPG na kleju loctite
Obrazek
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: Div - Senator i reszta świata

Postprzez Div 14 sie 2012, o 20:35

Obrazek


No od teraz możecie na mnie sapać, że zepsułem senatora.
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: Div - Senator i reszta świata

Postprzez Div 28 sie 2012, o 19:38

A oto deszcz gruzu, czyli foto tego co zrobił urywający się zawór przy 1,8krpm w SE. Głowica 2tyg po robieniu.
Obrazek
Obrazek
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: Div - Senator i reszta świata

Postprzez Brayan 28 sie 2012, o 19:42

mam zdrowy dół do sprzedania do SE ;)
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6793
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Re: Div - Senator i reszta świata

Postprzez dedan2412 28 sie 2012, o 19:56

;/
V6 czy R6,nic to,ważne że 6 garów
Byłe omegi:
A 3000 12v, A 3000 24v, A 3.0 24v diamant, B 2.0 16v Caravan, A Caravan 24v, A 2.0 GL
Avatar użytkownika
dedan2412
 
Posty: 984
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 18:04
Lokalizacja: Winkle Opolskie
Twoja Omega: OA projekt

Re: Div - Senator i reszta świata

Postprzez Div 28 sie 2012, o 19:59

Przymierzam się do powrotu NE/LE pod maskę, na osprzęcie SE. Po prostu ja posiadam pecha do 24v. Wrodzony. Nawet po remoncie się zjebie.

Będzie do oddania w uj gratów nowych z SE.
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: Div - Senator i reszta świata

Postprzez Brayan 28 sie 2012, o 20:02

:lol: a daj spokój
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6793
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Re: Div - Senator i reszta świata

Postprzez SENATOR 29 sie 2012, o 07:44

Sorry Bryan ale jeszcze nie widzialem zdrowego dolu od SE Moze slyszalem ale w czesciach nie widzielm.
Jedyny zdrowy dol to ma po tulejowaniu Eryk i faktycznie potem to slychac bo silnik na wolnych obrotach jest nieslyszalny nawet pod maska (nie wliczamy klepiacych wtryskow).


Z innej bajki.
Poczciwy znajomy dostal od syna wyjezdzajacego na dllugi kontrakt BMW 330d '01
Auto zamawiane w monako w rubryce dodatki koles odchaczyl wszystkie opcje.
Problem polega na tym ze silnik jest zalany ropa po prawej swojej stronie.
Sciagnieta poktywa silnika i widac ze wsumie z pod kazdego wtrysku wali cisnienie.\
Atrakcja nr 1 to wyciagnac wtryski
nr 2 wyczyscic gniazda pod nie.
W kazdym razie silnik pracowal rowno.Mocy jako tako to to mialo malo (dupochamowania)
Wtryski dalem do kumpla na sprawdzenie/naprawe
Ogolnie te wtryski laza na 1500bar ale jakiekolwiek podane przez maszyne nawet 500 i podanie impulsu ma zaowocowac widoczna mgielka paliwa.NOM. U kumpla na maszynie 1000 bar a tu nawet kropli niema.Silnik pracowal tylko dzieki temu ze pompa podawcza jest zdrowa i tymi 1500 bar przebija wtrysk.
A taki sliczny ladny i z opowiadan syna pieknie jadoce BMW.
Teraz to bedzie petarda jak to sie zrobi
Koszta przegladu autka to prawie 5 kola
Za darmo samochodzik tez nie jest tak ifajny sie okazuje.A mi ludzie wybrzydzaja ze za omege chce 8 bo za 5 sa takie same tylko ze w ciagu miesiaca wsadzi kolejne 3-4 by byla sprawna
Unikatowy SENATOR DEEP BLUE
Avatar użytkownika
SENATOR
 
Posty: 1988
Dołączył(a): 7 paź 2006, o 15:33
Lokalizacja: Gdansk
Twoja Omega: 3rok renowacji Senator B C40XE

Re: Div - Senator i reszta świata

Postprzez Brayan 29 sie 2012, o 10:53

SENATOR napisał(a):Sorry Bryan ale jeszcze nie widzialem zdrowego dolu od SE Moze slyszalem ale w czesciach nie widzielm.

Ty Adaś jak zwykle...
Dla ciebie zdrowe to jak trzyma odchyłki z książki ... Przesadzasz i to nie pierwszy raz, takie to jest NOWE. Już ci kiedyś mówiłem ze tulejowanie i te wszystkie zabiegi dążące do robienia z truchłą nowego, kosztuja worek pieniedzy a jaki przyniosą efekt?
Pewnie z 5 KM więcej od tego mojego zdrowego + zajebista satysfakcja posiadacza tak wyremontowanego silnika.
Ja wolę takie pieniądze wydać co innego.
Bo opowiadanie, że zwykły użytkownik wyczuje róznicę luzu na łokach +-2 setki... :lol:
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6793
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Re: Div - Senator i reszta świata

Postprzez smyk 29 sie 2012, o 10:58

Div napisał(a):Foto przed wsadzeniem głowicy, UPG na kleju loctite

div możesz rozwinąć troszke temat tego kleju,czemu ma słurzyć,i po co go dajesz :-P
"Jak ktoś ma pecha,to sobie grzebiąc w dupie palec złamie"
była 2.08v-2.016v-2.5v6-3.0v6-2.5td-2.5t.d.s, wszystkie B,i wszystkie na złom
Avatar użytkownika
smyk
 
Posty: 1269
Dołączył(a): 25 kwi 2011, o 17:54
Lokalizacja: PL-3city
Twoja Omega: dodge g&c 3.3l 4x4

Re: Div - Senator i reszta świata

Postprzez SENATOR 29 sie 2012, o 11:47

A ty znow Bryan z tymi swoimi pieniazkami :DD

Nie mowie o mocy ani pobieraniu oleju itp itd.
Zdrowy SE to taki co wlasnie ma luzy w tolerancji a to sie objawia tym ze go na wolnych nie slychac.
Inne mniej zdrowe nazwijmy je poprstu dobre sa joz slyszalne .
Wez XEI Nawet zdorwego na wolnych na zimno slyszysz .ze wzgledu na luzy.

Ja tam sie wiecej nie odzywam bo zboczony jestem i huj
Unikatowy SENATOR DEEP BLUE
Avatar użytkownika
SENATOR
 
Posty: 1988
Dołączył(a): 7 paź 2006, o 15:33
Lokalizacja: Gdansk
Twoja Omega: 3rok renowacji Senator B C40XE

Re: Div - Senator i reszta świata

Postprzez Brayan 29 sie 2012, o 12:49

SENATOR napisał(a):Zdrowy SE to taki co wlasnie ma luzy w tolerancji a to sie objawia tym ze go na wolnych nie slychac.

Nawet jak będzie miał 2 setki po za tolerancję przy sprawnych pierścieniach ani nie będzie miał odczyuwalnie mniej mocy ani nie bedzie żarł oleju ponad miarę.
A żeby usłyszeć przy takich luzach stukanie to trzeba mieć słuch absolutny i wieczorami pogrywać na wiolonczeli.
SENATOR napisał(a):Wez XEI Nawet zdorwego na wolnych na zimno slyszysz .ze wzgledu na luzy.

Dobrze wiesz ze to porównanie tu nie pasuje, inny materiał, kucie i przede wszystkim wysokość tłoka a co za tym idzie większa tendencja do kołatania na boki. Inne nagrzewanie, luzy na starcie itp.

SENATOR napisał(a):Ja tam sie wiecej nie odzywam bo zboczony jestem i huj

No :lol:
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6793
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Re: Div - Senator i reszta świata

Postprzez SENATOR 29 sie 2012, o 14:08

Taki sluch sie okazalo ze ma moj kuzyn mechanik samochodowy.
Robi w tym zawodzie joz pare ladnych lat a ostatnio u marka sie pyta co tak piszczy tutaj.My na siebie co ci piszy po czym marek mowi ,, Niemow ze slyszysz to urzadzenie do odstraszania myszy''
Skubany
Unikatowy SENATOR DEEP BLUE
Avatar użytkownika
SENATOR
 
Posty: 1988
Dołączył(a): 7 paź 2006, o 15:33
Lokalizacja: Gdansk
Twoja Omega: 3rok renowacji Senator B C40XE

Re: Div - Senator i reszta świata

Postprzez Div 29 sie 2012, o 14:11

Jak w temacie sprzedaży, SE omijam szerokim łukiem, między innymi ze względu na niedostępny nierząd i ogólnie drożyznę związaną z tym silnikiem, wiem jest kultem. Wale ten kult dla 30koni od tyłu. Odbiję w inny sposób te "konie". Dostępność do czegokolwiek w tym silniku to jebana masakra.

Zrobienie SE znowu wyjdzie mnie chorą kwotę, bo nie poskładam "dobrego" dołu, na chujowej nietykanej górze.
W tych pieniądzach widzę rozwój NE.
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Omega

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników