Senator B 3.0 24v / Jaroslav Lublin

Pochwal się swoim autkiem bądź zaprezentuj postępy prac nad remontem Twojej Omegi

Re: Senator B 3.0 24v / Jaroslav Lublin

Postprzez BosSs 24 cze 2010, o 23:25

w środku też wygląda zajebiście .. jak się kiedyś dorobię to też takiego sobie sprawię ..... kiedyś ... :)
Avatar użytkownika
BosSs
 
Posty: 228
Dołączył(a): 15 lut 2010, o 23:14
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Twoja Omega: Piechtolot

Re: Senator B 3.0 24v / Jaroslav Lublin

Postprzez Div 24 cze 2010, o 23:36

Wygląda ładnie, a jak się spisuje :)
Poza tym brakuje skóry :)
Mnie powoli c30se irytuje, lepiej mi się ganiało c30ne... Ale ja jakiś nienormalny jestem.

Poza tym gratuluje uparcia w polerce kolektorów.
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: Senator B 3.0 24v / Jaroslav Lublin

Postprzez jaroslav 9 lip 2010, o 10:21

Div napisał(a):Wygląda ładnie, a jak się spisuje :)
Poza tym brakuje skóry :)
Mnie powoli c30se irytuje, lepiej mi się ganiało c30ne... Ale ja jakiś nienormalny jestem.

Poza tym gratuluje uparcia w polerce kolektorów.


skóra na pewno, jak znajdą się fundusze, może nawet recaro...

co do polerki kolektorów to gdybym mógł cofnąć czas to bym nie polerował, aluminium jest fatalnej jakości, ma strasznie dużo wżerów, jak ktoś chciałby polerowac SE niech napiszę postaram się mu to wybić z głowy :-D , w razie co służę radami co i jak.

Silnik śmiga ok. są jakieś jaja z ciśnieniem oleju, na zimnym pokazuje 5, na rozgrzanym 2-3, myśle, że to trochę wina wskażnika, dość wolno reaguję na wciskanie pedału gazu, podczas jazdy jest 4-5, więc chyba ok.

Po za tym standardowo miska do poprawki, ale to po pierwszej wymianie oleju, teraz mi się nie chce. No i dymi strasznie, wykręciłem świece, są czarne, w cylindrach jakby olej/benzyna stoi, chyba pompa nie wyrabia, podłaczyłem zdjęte wtryski i bardziej leje niż rozpyla, wrzuce filmik dzis albo jutro to coś pomożecie bo nie wiem jak powinno być w SE.

Wymieniłem regulator napięcia, a teraz muszę znaleźć gwarancję na aku bo szybko pada i ładuję się prostownikiem tylko 10 minut i zaraz gazuje, 12 miesięcy wytrzymał tylko. Przełącznik długich do zrobienia bo na dołkach wysyła sygnały świetlne i jeszcze wentylator na pstryczek. Więcej nie pamiętam :lol:
Opel Senator B CD 24v 1993r.
Opel Omega 3000 24v 1993r.
Opel Rekord D 1.9 SH 1973r.
Avatar użytkownika
jaroslav
 
Posty: 164
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 17:16
Lokalizacja: Lublin
Twoja Omega: C30SE x 2 & 1.9SH

Re: Senator B 3.0 24v / Jaroslav Lublin

Postprzez Div 9 lip 2010, o 15:45

Dymi na jaki kolor. I powiedz że pierścienie odwracałeś a nie wycięciem równo ustawiałeś ;)

Regulator ciśnienia paliwa masz dobrze wpięty? Posiadasz kabla aby podpiąć go pod kompa?
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: Senator B 3.0 24v / Jaroslav Lublin

Postprzez jaroslav 10 lip 2010, o 08:21

Div napisał(a):Dymi na jaki kolor. I powiedz że pierścienie odwracałeś a nie wycięciem równo ustawiałeś ;)

Regulator ciśnienia paliwa masz dobrze wpięty? Posiadasz kabla aby podpiąć go pod kompa?


pierścienie dobrze :roll:

regulator tak jak był wcześniej, wężyk do kolektora, w międzyczasie trójnik do puszki, niestety nie mam kabla, żeby go podpiąć ;/


http://www.youtube.com/watch?v=cnJX5JrhaBM tak pracują wtryski z odpiętym wężykiem podćiśnienia
Opel Senator B CD 24v 1993r.
Opel Omega 3000 24v 1993r.
Opel Rekord D 1.9 SH 1973r.
Avatar użytkownika
jaroslav
 
Posty: 164
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 17:16
Lokalizacja: Lublin
Twoja Omega: C30SE x 2 & 1.9SH

Re: Senator B 3.0 24v / Jaroslav Lublin

Postprzez Div 10 lip 2010, o 12:12

dobrze pracują.
Jak wpadnę na jakiś genialny pomysł to napiszę.
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: Senator B 3.0 24v / Jaroslav Lublin

Postprzez jaroslav 12 lip 2010, o 08:59

Div napisał(a):dobrze pracują.
Jak wpadnę na jakiś genialny pomysł to napiszę.


nie za małe ciśnienie? wiem, że to nie diesel, ale one sikają a nie rozpylają ;-)
Opel Senator B CD 24v 1993r.
Opel Omega 3000 24v 1993r.
Opel Rekord D 1.9 SH 1973r.
Avatar użytkownika
jaroslav
 
Posty: 164
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 17:16
Lokalizacja: Lublin
Twoja Omega: C30SE x 2 & 1.9SH

Re: Senator B 3.0 24v / Jaroslav Lublin

Postprzez Brayan 12 lip 2010, o 19:30

Moim zdaniem nie rozpylają...ale co ja tam wiem. Sprawdzę swoje to porównam
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6785
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Re: Senator B 3.0 24v / Jaroslav Lublin

Postprzez jaroslav 9 paź 2010, o 16:28

Opel Senator B CD 24v 1993r.
Opel Omega 3000 24v 1993r.
Opel Rekord D 1.9 SH 1973r.
Avatar użytkownika
jaroslav
 
Posty: 164
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 17:16
Lokalizacja: Lublin
Twoja Omega: C30SE x 2 & 1.9SH

Re: Senator B 3.0 24v / Jaroslav Lublin

Postprzez kamil 9 paź 2010, o 17:11

wow kurcze za tobą to by nawet mój diesel zadyszki z braku tlenu dostał ;)
kamil
 

Re: Senator B 3.0 24v / Jaroslav Lublin

Postprzez gross57 9 paź 2010, o 18:22

co ty weglem brunatnym palisz w tym silniku? :-P
Obecnie w Brnie
areua jaiba
Avatar użytkownika
gross57
 
Posty: 1021
Dołączył(a): 21 mar 2008, o 17:31
Lokalizacja: Poznań
Twoja Omega: jakies A w dalekich planach

Re: Senator B 3.0 24v / Jaroslav Lublin

Postprzez Div 9 paź 2010, o 18:50

boże, zalany w iment, do tego mam wrażenie że oleum też lubi.
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: Senator B 3.0 24v / Jaroslav Lublin

Postprzez Majster 20 paź 2010, o 20:23

świetny Senator nie ma co ; ) :-D


hehehe nieźle :-o :-o biedne kwiatki oj biedne i biedny Senator :-( ;-)
Ostatnio edytowano 20 paź 2010, o 20:33 przez jaggi, łącznie edytowano 1 raz
Powód: te Majster naucz się edytować posty bo zacznę ci je usuwać
Avatar użytkownika
Majster
 
Posty: 76
Dołączył(a): 20 paź 2010, o 16:40
Lokalizacja: Szczytno
Twoja Omega: Senator 3.0 12V '87

Re: Senator B 3.0 24v / Jaroslav Lublin

Postprzez jaroslav 12 lis 2010, o 16:39

Nie mam czasu na razie tego ogarnąć, na pewno trochę oleju w wydechu z przed remontu i na pewno za bogato, wczoraj błysnął check, zaraz sprawdzę o co chodziło może to mnie naprowadzi. Na razie nie mam pomysłu, spalanie ok. (14 - 15 miasto), na kompie na wolnych 1,8 l/h, na pewno zaczął gorzej palić, musi trochę pokręcić zanim załapie - pompa jakiś miesiąc temu dawała na wolnych 2.8 bar, przy gazowaniu 2.4, a z odłączonym węzykiem podciśnienia 3. Kable, świece, kopułka i palec nowe, przepływka 0,9 - 1V na wolnych, na pewno sonda do sprawdzenia i miska do uszczelnienia przy skrzyni bo leje ciurkiem, więc nie wiem czy bierze olej - ale to jak dobrze pójdzie przy okazji podmiany skrzyni bo wydaje odgłosy jak odkurzacz...

bez obaw jeżdżę bardzo mało teraz więc nic nie jest zaniedbane tylko brak czasu ;-)


jakieś podowiedzi ? :roll:
Opel Senator B CD 24v 1993r.
Opel Omega 3000 24v 1993r.
Opel Rekord D 1.9 SH 1973r.
Avatar użytkownika
jaroslav
 
Posty: 164
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 17:16
Lokalizacja: Lublin
Twoja Omega: C30SE x 2 & 1.9SH

Re: Senator B 3.0 24v / Jaroslav Lublin

Postprzez Div 12 lis 2010, o 16:53

regulator ciśnienia paliwa.
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Omega

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot]