moje parchowozy

Pochwal się swoim autkiem bądź zaprezentuj postępy prac nad remontem Twojej Omegi

Re: moje parchowozy

Postprzez Ludacris 17 sty 2010, o 23:29

bc30se napisał(a):gorzej podczas wypadku prawda? ale po co o tym myśleć...

Hehehe jaka propaganda na rzecz bezpieczeństwa :lol:
Sam pasy chociaż zapinasz? :lol:
Avatar użytkownika
Ludacris
 
Posty: 140
Dołączył(a): 7 kwi 2009, o 19:18
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Vento 1.9D

Re: moje parchowozy

Postprzez jaggi 28 sty 2010, o 17:21

no i ostał mi się tylko senior a oma odjechała z nowym właścicielem :-D
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3441
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: moje parchowozy

Postprzez KAFARMAN 28 sty 2010, o 17:55

będzie parch od bc ?? :]
Pierwszy Diesel
Jedno piwo to nie piwo, dwa piwa to pół piwa, dopiero cztery piwa to piwo. A na jedno się nie chodzi...
Avatar użytkownika
KAFARMAN
Morderator
 
Posty: 5341
Dołączył(a): 14 cze 2009, o 12:49
Lokalizacja: Paryż - Pabianice
Twoja Omega: 2001 2.2DTI Kombi 1998 3.0 MV6

Re: moje parchowozy

Postprzez jaggi 28 sty 2010, o 18:15

pożyjemy, zobaczymy ;-)
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3441
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: moje parchowozy

Postprzez staniu 28 sty 2010, o 18:25

jaggi napisał(a):pożyjemy, zobaczymy

jasne :lol: Ty juz się gotujesz na myśl o nim :-P
staniu
 

Re: moje parchowozy

Postprzez jaggi 28 sty 2010, o 18:39

staniu napisał(a):Ty juz się gotujesz na myśl o nim :-P

skłamałbym, gdybym zaprzeczył :mrgreen: ale zastanawiam się czy podołam utrzymać obydwa i czy seniora trzymać bo lubię dziada :lol: .
z resztą senior ma jutro 20ste urodziny :-D szperę w nim mam i fajnie się lata tyle tylko, że na wiosnę pasiło by się budą zająć i będzie latał dalej.
i najgorsze, że żonka służbowy na dniach dostanie to jak pisał milu- po chuj mi 3 samochody ?? :lol:
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3441
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: moje parchowozy

Postprzez Div 28 sty 2010, o 18:45

Senator = rdza, cza wyciąć i zastąpić ;)
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: moje parchowozy

Postprzez staniu 28 sty 2010, o 20:10

Div napisał(a):Senator = rdza, cza wyciąć i zastąpić

słuchaj eksperta ;-)
staniu
 

Re: moje parchowozy

Postprzez Brayan 28 sty 2010, o 21:05

Zamiast ciąć i kleić lepiej zmienić w całości :lol:
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6790
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Re: moje parchowozy

Postprzez k4414 28 sty 2010, o 22:06

jaggi napisał(a):pożyjemy, zobaczymy ;-)

No to sie decyduj :-D Bo jest chętny, żeby kupić to w wersji "naked" i wykorzystać napęd do właściwszych celów. A do parcha wrzucić dwa litry i pchnac dalej lub się kulać.
I killed a man 'cause he killed my goat!
Avatar użytkownika
k4414
 
Posty: 975
Dołączył(a): 19 wrz 2008, o 21:43
Lokalizacja: Łódź
Twoja Omega: nie mam

Re: moje parchowozy

Postprzez jaggi 29 sty 2010, o 00:36

k4414
parch od BC jest dla mnie przyklepany i na dzień dzisiejszy ma być mój. jeśli jest chętny, który da więcej to trudno.
ja się tylko zastanawiam czy seniora trzymać. a jak trzymać 2 to w 1 gaz by się przydał. i tak to wygląda a pieniędzmi niestety nie sram chwilowo :-(
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3441
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: moje parchowozy

Postprzez puku 29 sty 2010, o 15:47

Jeśli mogę się wtrącić, to coś Ci poradzę... jeśli żona ma dostać najlepsze auto na świecie, a Ty masz trzymać dwa paliwożłopy no to sorry ale to się rzeczywiście nie kalkuluje.
Rozumiem że może być sentyment do Seńka itp. ale naprawdę w tej chwili koszty robią swoje i mogą przegonić sentymenty.
Jakiś czas temu miałem podobną sytuację i w tej chwili jestem szczęśliwym użytkownikiem jednego auta służbowego i jednego prywatnego :) problemów transportowych nie ma a kasa w kieszeni.
Goń Senatora, łykaj białą damę od Pawła a żona niech jeździ darmowym pierdopędem i wszyscy zadowoleni ;)
Pozdrawliaju :)
puku
 
Posty: 1471
Dołączył(a): 24 lis 2006, o 10:46
Lokalizacja: Oleśnica
Twoja Omega: Brak Omegi

Re: moje parchowozy

Postprzez staniu 29 sty 2010, o 22:10

puku napisał(a):łykaj białą damę od Pawła a żona niech jeździ darmowym pierdopędem i wszyscy zadowoleni

ta jest. dobrze prawi :mrgreen:
staniu
 

Re: moje parchowozy

Postprzez jaggi 1 kwi 2010, o 12:33

no i biała dama zakupiona
fotki wklejam za zgodą BC bo sam jeszcze nie robiłem.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

omega pali, jeździ,skręca i hamuje :-D
rudy drzwi zaatakował ale reszta względnie a nawet lepiej. z wypasu została klima i kiera ze sterem to tak w skrócie.

a senator zostaje. 8-) przynajmniej na razie
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3441
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: moje parchowozy

Postprzez German-Style 1 kwi 2010, o 12:50

Czy to golfina BC obok :)
gratuluje zakupu aby sie dobrze sprawowala i bezawaryjnie...
German-Style
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Omega

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników