OMEGA JEMIEGO

Pochwal się swoim autkiem bądź zaprezentuj postępy prac nad remontem Twojej Omegi

Postprzez puku 27 sty 2008, o 21:19

Chyba jakaś bogatsza wersja jak na Astre. Dołóż jej na lato jakiegoś alusa, albo kołpaczki chociaż i będzie git :) Niech się sprawuje :spoko:
Pozdrawliaju :)
puku
 
Posty: 1471
Dołączył(a): 24 lis 2006, o 10:46
Lokalizacja: Oleśnica
Twoja Omega: Brak Omegi

Postprzez JEMI 27 sty 2008, o 22:25

to jest silnik x16xel i wlasnie to L na koncu mnie nurtuje bo w/g knizki L oznacza moc obnizona ciekawe w jaki sposob ??? moze ktos wie ???
nie puszczone bąki unoszą się do mózgu stąd biorą sie posrane pomysły
Avatar użytkownika
JEMI
JeremiasZ
 
Posty: 2464
Dołączył(a): 4 lis 2006, o 09:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Twoja Omega: ASTERKA Gx2 Z18XE i X18XE1

Postprzez piotrmegaz 27 sty 2008, o 23:04

Trzeba wystrzegać się egzemplarzy wykonanych przed sierpniem 1994 roku. W Astrach należy zwrócić uwagę na ewentualne wycieki oleju z silnika i skrzyni biegów, synchronizatory skrzyni biegów, drgającą linkę prędkościomierza (zużyta), przeguby napędowe, uszkodzone przewody wysokiego napięcia. Słabym punktem Astry, wielokrotnie modyfikowanym, jest układ chłodzenia. Warto sprawdzić, czy nie ma wycieków płynu chłodniczego i rzucić okiem na pompę. Astra nie jest odporna na korozję.
piotrmegaz
 

Postprzez bc30se 27 sty 2008, o 23:08

piotrmegaz napisał(a):Trzeba wystrzegać się egzemplarzy wykonanych przed sierpniem 1994 roku. W Astrach należy zwrócić uwagę na ewentualne wycieki oleju z silnika i skrzyni biegów, synchronizatory skrzyni biegów, drgającą linkę prędkościomierza (zużyta), przeguby napędowe, uszkodzone przewody wysokiego napięcia. Słabym punktem Astry, wielokrotnie modyfikowanym, jest układ chłodzenia. Warto sprawdzić, czy nie ma wycieków płynu chłodniczego i rzucić okiem na pompę. Astra nie jest odporna na korozję.



zmienić astrę na omegę, następnie omegę na vectrę, vectre na corse, następnie wszystkie nazwy zmienić na parcha... :lol:
bc30se
 

Postprzez czarek 28 sty 2008, o 14:47

bc30se napisał(a):zmienić astrę na omegę, następnie omegę na vectrę, vectre na corse, następnie wszystkie nazwy zmienić na parcha...


I to się nazywa "dobra rada" :brawo: :brawo: :brawo:
czarek
 

Postprzez JEMI 28 sty 2008, o 21:37

dzieki piotrmegaz, za rady napewno beda przydatne jak narazie oprocz swiec i kabli ktore kfalifikuja sie do wymiany i wspomnianej linki predkosciomierza nic nie zauwazylem i mam nadzieje ze tak zostanie zreszta w poprzedniej asterce tez ja zmienialem :-)
tak samo jak oma astra tez nie jest wolna od bubli technologicznych narazie zauwazylem dzielony kolektor ssacy okaze sie co jest warty jak trzeba bedzie go zdjac :-|
nie puszczone bąki unoszą się do mózgu stąd biorą sie posrane pomysły
Avatar użytkownika
JEMI
JeremiasZ
 
Posty: 2464
Dołączył(a): 4 lis 2006, o 09:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Twoja Omega: ASTERKA Gx2 Z18XE i X18XE1

Postprzez piotrmegaz 28 sty 2008, o 22:04

no pewnie kazdy nowy samochodzik trzeba na swoj sposó wybadac :-) niech sie dobrze sprawuje! :!:
piotrmegaz
 

Postprzez JEMI 28 sty 2008, o 22:15

a na weekend jak dobrze pojdzie jade po to
Obrazek
nie puszczone bąki unoszą się do mózgu stąd biorą sie posrane pomysły
Avatar użytkownika
JEMI
JeremiasZ
 
Posty: 2464
Dołączył(a): 4 lis 2006, o 09:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Twoja Omega: ASTERKA Gx2 Z18XE i X18XE1

Postprzez puku 28 sty 2008, o 22:19

Ładny. To jest 600'tka ?

P.S. Te lusterka wymienisz po pierwszym przejeździe :P zobaczysz :P
Pozdrawliaju :)
puku
 
Posty: 1471
Dołączył(a): 24 lis 2006, o 10:46
Lokalizacja: Oleśnica
Twoja Omega: Brak Omegi

Postprzez JEMI 29 sty 2008, o 16:47

650 byc moze puku, okaze sie w praniu nie wygladaja jakby zapewnialy dobra widocznosc :-)
nie puszczone bąki unoszą się do mózgu stąd biorą sie posrane pomysły
Avatar użytkownika
JEMI
JeremiasZ
 
Posty: 2464
Dołączył(a): 4 lis 2006, o 09:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Twoja Omega: ASTERKA Gx2 Z18XE i X18XE1

Postprzez PWS 29 sty 2008, o 18:27

Nie no Astra piękna, jak bym swoją widział, tylko, ze ja mam w biedniejszej wersji i rudy to ją wciągnął na maxa. Omega to pikuś :-/ Gratuluję jeszcze raz :-D Trzymam kciuki za motor :->
PWS
 

Postprzez JEMI 30 sty 2008, o 19:00

i maly upgrade okazalo sie ze asterka ma ... klimatyzowany schowek wiec bedzie gdzie bronka na lato schlodzic :-D
nie puszczone bąki unoszą się do mózgu stąd biorą sie posrane pomysły
Avatar użytkownika
JEMI
JeremiasZ
 
Posty: 2464
Dołączył(a): 4 lis 2006, o 09:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Twoja Omega: ASTERKA Gx2 Z18XE i X18XE1

Postprzez pheonix 30 sty 2008, o 20:05

Astra to gowno :/
Mercedes-Benz S-klasse
Avatar użytkownika
pheonix
WisioR BOSS
 
Posty: 5354
Dołączył(a): 30 mar 2007, o 12:39
Lokalizacja: Bydgoszcz
Twoja Omega: czarna Suka, Vectra C fl

Postprzez Maro 30 sty 2008, o 20:06

pheonix napisał(a):Astra to gowno :/

Amen.

Temat można zamknąć :D
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6792
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Postprzez pheonix 30 sty 2008, o 20:11

Dzisiaj troche taka pojezdzilem i dostalem palipitacji...
Z tym ze ja smigalem 2.0 16V... ale dalej twierdze ze to gowno...

Jemi kiedy kupujesz Corse :?:
Mercedes-Benz S-klasse
Avatar użytkownika
pheonix
WisioR BOSS
 
Posty: 5354
Dołączył(a): 30 mar 2007, o 12:39
Lokalizacja: Bydgoszcz
Twoja Omega: czarna Suka, Vectra C fl

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Omega

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników