Mamut Omega A

Pochwal się swoim autkiem bądź zaprezentuj postępy prac nad remontem Twojej Omegi

Mamut Omega A

Postprzez radek 19 lip 2015, o 09:34

Witam wszystkich forumowiczów i Omegowców. Chciałbym przedstawić wam mojego mamuta.
Opel Omega a 2.0i 1988r
wyposażenie;
-4x elektryka szyb
-grzane fotele przód
-el.szyberdach
-el. i podgrzewane lusterka
-roleta
-centralny zamek

Autko w moich rękach od 2008r . Od tego czasu przeprowadzony był remont blacharski i lakierownie .
W aucie zostało wymienionych wiele części blacharskich i mechanicznych m.in.
-drzwi, maska, reperaturki, kompletny pakiet poliftowy, lampy irmscher, lakier Stratus Grey z palety BMW
-zbiornik paliwa, przewody hamulcowe i paliwowe, zawieszenia
-podsufitka , fotele i kanapa, kierownica ,drewno i pełno innych części których nie sposób wymienić
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Alufelgi 17' zostały zdemontowane w tym roku ale jakieś foto zostało
Obrazek
Postaram się jeszcze coś dorzucić później. Tymczasem pozdrawiam :-)
Avatar użytkownika
radek
 
Posty: 8
Dołączył(a): 19 lip 2015, o 07:48
Twoja Omega: 1988 2.0i sedan

Re: Mamut Omega A

Postprzez ryba-c30se 19 lip 2015, o 10:07

Zajebioza, że kolejny parch na szrocie żywota nie skończył... ( chociaż z drugiej strony w przypadku zezłomowania można by parę fajnych części pozyskać). Z mojej strony szacun za doprowadzenie sprzęta do obecnego stanu. Masz gdzieś nakładki progowe do niej?
ryba-c30se
 
Posty: 282
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 07:38
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Twoja Omega: Omega A 3.0 24v 1993

Re: Mamut Omega A

Postprzez dedan2412 19 lip 2015, o 15:17

Szkoda że silnik słabiutki,z polifta brakuje ci błotników przednich z kierunkami ;-)
Zacna furmanka :spoko:
Foty wnętrza
V6 czy R6,nic to,ważne że 6 garów
Byłe omegi:
A 3000 12v, A 3000 24v, A 3.0 24v diamant, B 2.0 16v Caravan, A Caravan 24v, A 2.0 GL
Avatar użytkownika
dedan2412
 
Posty: 993
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 18:04
Lokalizacja: Winkle Opolskie
Twoja Omega: OA projekt

Re: Mamut Omega A

Postprzez piotrek920101 19 lip 2015, o 18:45

Szkoda wlasnie ze silnik maly. Czemu 17 zdjales ?? Jaki rozmiar opon miales i jakie ET felgi ?? Ale zajebiscie wyglada. Kolejna sztuka uratowana ;-) :spoko: Foty wnetrza (duzo) :-D . Dokladales elektryke szyb, grzane krzesla czy fabryka ??
Hak zdemontuj :-)
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Mamut Omega A

Postprzez omegator 19 lip 2015, o 19:49

Super robota.
Fajnie to wyszło i kolejna OA uratowana.
Brakuje mi jedynie nakładek progowych w kolorze.

Te błotniki i kierunki z pierwszego modelu można przeboleć bo pewnie były w dobrym stanie.


P.S.
Silnik może słaby ale w OA daje rade i jest praktycznie bezawaryjny.
Avatar użytkownika
omegator
 
Posty: 111
Dołączył(a): 26 wrz 2009, o 08:23
Lokalizacja: Wrocław
Twoja Omega: Oma A kombi 91r 2.0 i

Re: Mamut Omega A

Postprzez Maro 20 lip 2015, o 00:48

Ładna :)

I na 17" jeszcze ładniejsza ;)
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6792
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Re: Mamut Omega A

Postprzez radek 20 lip 2015, o 09:00

Nakładki były kiedyś zamontowane ale klej puścił.Mam nawet jakieś foto jeszcze w starym kolorze w zachodzącym słońcu
Obrazek
Alufelgi ściągnąłem bo twardo się jeździło i nowe opony dosyć drogie. Opony 225/45/17 felgi 7,5x17 Et39 . Są to oryginalne felgi od Omegi Bfl Design Edition polakierowane w nowy kolor.
Całe wyposażenie jest oryginalne prócz szyberdachu ,który oryginalnie był ręczny. Kierunkowskazy i błotniki zostały takie celowo bo bardziej mi się podobały , a o gustach się nie dyskutuje;)
Dzięki za wszystkie słowa uznania.Tak jak mówiłem później dorzucę jakieś fotki jak będę miał chwilę.
Avatar użytkownika
radek
 
Posty: 8
Dołączył(a): 19 lip 2015, o 07:48
Twoja Omega: 1988 2.0i sedan

Re: Mamut Omega A

Postprzez ryba-c30se 20 lip 2015, o 10:47

Nakładki ziomal musisz jakoś dołożyć, z nakładkami linia auta jest spójna i wygląda to znacznie lepiej. Jakim klejem to mocowałeś, że puściło? Mój kumplel wklejał takie spiolery do BMW E30 i trzyma to do dzisiaj...
ryba-c30se
 
Posty: 282
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 07:38
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Twoja Omega: Omega A 3.0 24v 1993

Re: Mamut Omega A

Postprzez piotrek920101 20 lip 2015, o 21:36

Czy ja dobrze widze, Elblag ? Moze jakby oponki wyzsze trosszke to by lepiej sie jezdzilo. Rozumiem ze sama benzyna ? :-) Ile Ci palila na tych 17" ?
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Mamut Omega A

Postprzez jaggi 20 lip 2015, o 22:03

piotrek920101 napisał(a):Moze jakby oponki wyzsze trosszke to by lepiej sie jezdzilo

225/45 to jedyny kompromis przy 17" na większym balonie na pewno by się lepiej jeździło tylko chujowo by wyglądało. 8-)

piotrek920101 napisał(a):Rozumiem ze sama benzyna ?

a ja nie rozumiem ??
że niby lpg to zło ??
przyszły takie czasy, że 8v idzie na gazie tak wystroić, że będzie lepiej chodzić niż na PB
o oszczędnościach nie wspomnę (chyba, że robisz mniej niż 10km dziennie)

PS. ładna starowinka, szacun :ok:
PS2. i raz, dwa mi te fele zakładaj :-x
na prawdę kozacko na tych kołach wygląda. :ok:
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3485
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: Mamut Omega A

Postprzez piotrek920101 20 lip 2015, o 22:34

piotrek920101 napisał(a):
Rozumiem ze sama benzyna ?


a ja nie rozumiem ??
że niby lpg to zło ??
przyszły takie czasy, że 8v idzie na gazie tak wystroić, że będzie lepiej chodzić niż na PB
o oszczędnościach nie wspomnę (chyba, że robisz mniej niż 10km dziennie)


Ja nic takiego nie powiedzialem ze lpg to zlo tylko ze nie napisal i nie zaznaczyl w profilu jakie paliwko ;-) Sam mam w gazie i jest zajebiscie. Nic sie nie dzieje z gazem. I pali 12lw miescie, przy tych cenach jest fajjnie :-D

PS2. i raz, dwa mi te fele zakładaj :-x
na prawdę kozacko na tych kołach wygląda. :ok:


:tak: i to szybko

radek zawieche masz oryginalna ??
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Mamut Omega A

Postprzez jaggi 21 lip 2015, o 10:27

i jeszcze jedno co wczoraj zapomniałem :roll:
ryba-c30se napisał(a):Nakładki ziomal musisz jakoś dołożyć, z nakładkami linia auta jest spójna i wygląda to znacznie lepiej

Obrazek
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3485
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: Mamut Omega A

Postprzez radek 22 lip 2015, o 23:06

ryba-c30se napisał(a):Jakim klejem to mocowałeś, że puściło?

Wklejałem to na sylikon, dopiero później się dowiedziałem że powinien być taki do szyb. Wtedy by się nie odkleiło.
piotrek920101 napisał(a):Czy ja dobrze widze, Elblag ? Moze jakby oponki wyzsze trosszke to by lepiej sie jezdzilo. Rozumiem ze sama benzyna ? Ile Ci palila na tych 17" ?

Tak. Jestem z Elbląga.Jeśli chodzi o opony to tak jak ktoś tu napisał nie wyglądało by to zbyt dobrze. Auto teraz jest w samej benzynie bo gaz zdemontowałem , przy tak małych przebiegach nie opłacało mi się tego trzymać.
Zawieszenie jest oryginalne. Alufelg już raczej nie założę bo praktycznie są już sprzedane
Avatar użytkownika
radek
 
Posty: 8
Dołączył(a): 19 lip 2015, o 07:48
Twoja Omega: 1988 2.0i sedan

Re: Mamut Omega A

Postprzez ryba-c30se 23 lip 2015, o 09:04

N tych "BBS-ach";) nie jest źle, a na 100 % komfort jazdy jest o niebo lepszy, niż na 17-stkach. Zależy kto jakie ma priorytety. Co do nakładek to właśnie mój kolo wklejał na klej do szyb szybkoschnący, ponoć masz 3 min. na prawidłowe ustawienie przyklejanego elementu bo potem kamień:)
ryba-c30se
 
Posty: 282
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 07:38
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Twoja Omega: Omega A 3.0 24v 1993

Re: Mamut Omega A

Postprzez dedan2412 23 lip 2015, o 10:01

Z tymi osłonami progów omega lepiej wygląda, ale zbiera się w nich pełno piachu i wilgoci ;/
V6 czy R6,nic to,ważne że 6 garów
Byłe omegi:
A 3000 12v, A 3000 24v, A 3.0 24v diamant, B 2.0 16v Caravan, A Caravan 24v, A 2.0 GL
Avatar użytkownika
dedan2412
 
Posty: 993
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 18:04
Lokalizacja: Winkle Opolskie
Twoja Omega: OA projekt

Następna strona

Powrót do Twoja Omega

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników