Opel Omega 3.0i 24 V

Pochwal się swoim autkiem bądź zaprezentuj postępy prac nad remontem Twojej Omegi

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez ryba-c30se 8 sty 2015, o 10:25

Nie będę musiał przerabiać spoilera od Audi 100, udało mi się znaleźć spoiler bez podpurek do Omy A. Już zamówiony. Cieszy mnie to nizmiernie bo każda przeróba to czas i hajs:)

http://allegro.pl/klapa-spojler-omega-a ... absContent
ryba-c30se
 
Posty: 282
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 07:38
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Twoja Omega: Omega A 3.0 24v 1993

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez dedan2412 8 sty 2015, o 10:44

masz więcej fot tego spoilera? podobny do tego z A3000 ,ale one są podparte.
Jeśli wykonany jest z ABSu to niestety środkiem się zapadnie :(
V6 czy R6,nic to,ważne że 6 garów
Byłe omegi:
A 3000 12v, A 3000 24v, A 3.0 24v diamant, B 2.0 16v Caravan, A Caravan 24v, A 2.0 GL
Avatar użytkownika
dedan2412
 
Posty: 993
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 18:04
Lokalizacja: Winkle Opolskie
Twoja Omega: OA projekt

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez ryba-c30se 8 sty 2015, o 13:41

Wiesz co kiedyś właśnie taki miałem w Omedze A 2,6 kupiłem ją z nim i się nie zapadł prze kilka lat użytkowania. Potem nie mogłem nigdzie takiego dostać (przy kolejnie Omedze:), to kupiłem od Audi 100 przecięliśmy go dorobyliśmy trochę z żywicy i podnieśliśmy go tak ze 3 cm, przygotowanie, lakier i ponad trzy lata też sie nie zapadał... zobaczymy. Ogólnie strasznie mi się osobiście nie podoba spoiler z podporami, dlatego chcę właśnie taki. Jak znajde foty mojej omegi z tym zrobinym spoilerem to wrzucę, ale to było z 8 lat temu:)
ryba-c30se
 
Posty: 282
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 07:38
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Twoja Omega: Omega A 3.0 24v 1993

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez grzes80808 8 sty 2015, o 15:24

a od senatora by nie podszedł bez żadnej rzeźby ??

Bo jakoś nigdy nie zdarzyło mi się nad tym zastanawiać
było
2x omega a 2.0 jedna w automacie druga manualna
2x senator b 2.6 automat jeden jeszcze w stodole
1x omega B 3.0 automat
1x 2.2 dti 2003 rok
Avatar użytkownika
grzes80808
Morderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 22 lis 2011, o 19:33
Lokalizacja: Trzebnica
Twoja Omega: x30xe 2000 rok sedan

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez ryba-c30se 8 sty 2015, o 16:49

Nigdy nie miałem okazji widzieć na żywo senatora ze spoilerem:) W ogóle nie widziałem dawno na żywo żadnego senia:)
ryba-c30se
 
Posty: 282
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 07:38
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Twoja Omega: Omega A 3.0 24v 1993

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez dedan2412 8 sty 2015, o 18:03

Obrazek
Będzie pasował do omegi,klapa jest taka sama.
V6 czy R6,nic to,ważne że 6 garów
Byłe omegi:
A 3000 12v, A 3000 24v, A 3.0 24v diamant, B 2.0 16v Caravan, A Caravan 24v, A 2.0 GL
Avatar użytkownika
dedan2412
 
Posty: 993
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 18:04
Lokalizacja: Winkle Opolskie
Twoja Omega: OA projekt

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez piotrek920101 8 sty 2015, o 18:09

ryba-c30se no wlasnie tak nie widac zeby byla gdzies walona mocno. Na pewno miala jakies male stluczki, przez 26 lat musialo cos sie zdarzyc ale nie widac :-D 3 wlascicielem jestem, 2 w PL :-D

Nie jest ołtarzem hahahah :lol: wczoraj pojezdzilem bokiem troche. Swiezy sniezek :-D zajebiscie bylo hehe
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez ryba-c30se 8 sty 2015, o 19:40

Hehe, fajny Senator, ale ta dokładka jak dla mnie za delikatna, jak chcę jednak, żeby coś tam odstawało:) Do senatora bym tego mojego spoilera nie założył, bo z pwenością wyglądałby dziwnie:) Są gusta i guściki, ale przynajmniej jest o czym pogadać:)

Piotrek, niestety kiedyś w czasach naszych opelków sprowadzano auta po niezłych dzwonach a jakość napraw była kurwa porażająca... nie dziwie się, że auta rdzewiały. Ale jak ktoś miał auto od nówki i był pewny, że nie bite to jakoś tak dłużej bez rdzy wytrzymywało... przynajmniej z moich doświadczeń.
ryba-c30se
 
Posty: 282
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 07:38
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Twoja Omega: Omega A 3.0 24v 1993

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez piotrek920101 8 sty 2015, o 21:43

tez ta dokladka tak w kit mi sie widzi. troszke wyzej ale troszke i juz bedzie git

no masz racje kiedys nie bylo techniki ludzie latali czym sie dalo ale widuje omegi w takim stanie ze musialy byc walone z kazdej strony albo non stop kapane z sola i jak tak widze te inne omy i tak spojrze na swoja to mysle ze miala spoko dziecinstwo :-D :lol: haha

no u mnie progi i tyl blotniki x2 i czekaja mnie drzwi bo widac juz niezle
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez jaggi 9 sty 2015, o 00:30

jeszcze się ptakami po dotykajcie :suicide:

ta z senatora jest idealna bo jest dyskretna :patelnia:
jak będziecie w swoich bolidach mieli po 300KM albo więcej to sobie zakładajcie choćby i z Boeninga
ale do seryjnej omegi takie parapety to wioska i tyle w temacie 8-)


PS jedyny wyjątek to A Sportive i A 3000 ale ani jeden ani drugi takowej nie ma...
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3490
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez grzes80808 9 sty 2015, o 08:48

dokładnie jak pisze jaggi w tym temacie robi się już powoli jakieś totalne wieśniactwo

gdybym miał cokolwiek kombinować ze spojlerami to też jedyna opcja jaką bym brał pod uwage to dokładka z senatora, bo jest dyskretna i ladnie uzupełnia pustkę na klapie


ryba-c30se napisał(a):niestety kiedyś w czasach naszych opelków sprowadzano auta po niezłych dzwonach a jakość napraw była kurwa porażająca.


no i tu bym podyskutował bo w latach 80-90 byli o 100 razy lepsi fachowcy do blacharki niż teraz, jedynym problemem tamtych lat były materiały, a właściwie ich cena. ciężko było o naprawde porządne zabezpieczenia antykorozyjne i dlatego auto po dzwonie zgniło po dwóch latach.
Teraz są na rynku dostępne bardzo porządne materiały i środki zabezpieczające przed korozją, tylko że mało który pseudo blacharz stosuje je tak jak przewiduje to producent i instrukcja, bo dzisiaj liczy się czas. A czas to pieniądz.

kto dzisiaj stosuje do spawania przy aucie AUTOGEN nikt, dzisiaj wszystko smarka się półautomatem i szlifuje kątówką
było
2x omega a 2.0 jedna w automacie druga manualna
2x senator b 2.6 automat jeden jeszcze w stodole
1x omega B 3.0 automat
1x 2.2 dti 2003 rok
Avatar użytkownika
grzes80808
Morderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 22 lis 2011, o 19:33
Lokalizacja: Trzebnica
Twoja Omega: x30xe 2000 rok sedan

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez dedan2412 9 sty 2015, o 09:43

Obrazek

Jedyny montowany spoiler bez podpórki



Obrazek
Montowane wersje


Dla mnie jak i paru innych osób,jedyna droga na look omegi to pełen ori,A3000,EVO500 lub hybryda typowych dodatków do tego modelu,można jeszcze łączyć z seniem.
Pozostałe kombinacje to wychodzenie poza schemat.

Jak twoja będzie wyglądać jak poniżej to stawiam dobrą flaszkę.

Obrazek

Obrazek
Obrazek
V6 czy R6,nic to,ważne że 6 garów
Byłe omegi:
A 3000 12v, A 3000 24v, A 3.0 24v diamant, B 2.0 16v Caravan, A Caravan 24v, A 2.0 GL
Avatar użytkownika
dedan2412
 
Posty: 993
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 18:04
Lokalizacja: Winkle Opolskie
Twoja Omega: OA projekt

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez ryba-c30se 9 sty 2015, o 09:49

jaggi to jest kwestia gustu, nie każdy musi mieć taki jak Ty i nie oznacza to, że jesteś jakimś wyznacznikiem tego co każdy ma mieć w swoim aucie bo inaczej to wioska... jakby wszyscy mieli taki sam gust to świat byłby strasznie nudny. Nie obraź się ale jak Ty wyrażam moją opinię w tym temacie. Nie zależy mi również żeby wyglądało jak ze zdjęć, i szczerze mówią nie martwi mnie wyjście poza schemat:)
ryba-c30se
 
Posty: 282
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 07:38
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Twoja Omega: Omega A 3.0 24v 1993

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez wojciechu1224 9 sty 2015, o 10:05

grzes80808 napisał(a):kto dzisiaj stosuje do spawania przy aucie AUTOGEN nikt, dzisiaj wszystko smarka się półautomatem i szlifuje kątówką

ja mam omegę pospawaną właśnie gazowo, acetylen i tlen :) Chyba, że pojęcia mylę :lol: Co nie zmienia faktu, że nikt się nie poznał póki co, że było coś modzone z przodem :-) Pomimo braku szpachli, jedynie co antykorozja plus jakiś srebrny kit/silikon/czy coś w tym stylu, nie pamiętam nazwy, ale wygląda jak oryginalne smarki z fabryki :-P


żeby nie było, to to jest jedyna najsensowniejsza opcja chyba do senatora ;-)
Obrazek
c20ne 92' - buda nie wytrzymała
x20se 94' - silnik nie wytrzymał
x30xe 00' - 30 m-cy udręki
y25dt 02' - diesel to zło
Avatar użytkownika
wojciechu1224
 
Posty: 620
Dołączył(a): 9 lip 2011, o 20:12
Lokalizacja: Mszczonów/mazowieckie
Twoja Omega: 00'/02' Bfl x30xe sedan

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez jaggi 9 sty 2015, o 10:19

ryba-c30se napisał(a):jaggi to jest kwestia gustu, nie każdy musi mieć taki jak Ty i nie oznacza to, że jesteś jakimś wyznacznikiem tego co każdy ma mieć w swoim aucie bo inaczej to wioska.


masz prawie rację
to nie ja jestem wyznacznikiem
jest nim fabryka :DD
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3490
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Omega

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników