Opel Omega 3.0i 24 V

Pochwal się swoim autkiem bądź zaprezentuj postępy prac nad remontem Twojej Omegi

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez dedan2412 2 sty 2015, o 14:22

piotrek920101
Wszystkie ramki,listwy to alu tylko że malowane.
V6 czy R6,nic to,ważne że 6 garów
Byłe omegi:
A 3000 12v, A 3000 24v, A 3.0 24v diamant, B 2.0 16v Caravan
Avatar użytkownika
dedan2412
 
Posty: 974
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 18:04
Lokalizacja: Winkle Opolskie
Twoja Omega: OA 2.0/OA projekt /OA 24V cara

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez ryba-c30se 2 sty 2015, o 14:48

Jam jest z Bydgoszczy ale na spota dojade gdzie będzie trzeba:)
ryba-c30se
 
Posty: 276
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 07:38
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Twoja Omega: Omega A 3.0 24v 1993

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez jaggi 2 sty 2015, o 21:44

ryba-c30se napisał(a):Jam jest z Bydgoszczy

no to jeśli to nie tajemnica to wpisz w profil.
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3438
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez omegator 2 sty 2015, o 22:39

dedan2412 napisał(a):piotrek920101
Wszystkie ramki,listwy to alu tylko że malowane.


Dokładnie tak.
Najpierw usuwasz lakier z wierzchu a potem papier pasta i polerujesz na lustro.
Avatar użytkownika
omegator
 
Posty: 111
Dołączył(a): 26 wrz 2009, o 08:23
Lokalizacja: Wrocław
Twoja Omega: Oma A kombi 91r 2.0 i

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez piotrek920101 2 sty 2015, o 23:23

dedan2412 omegator ja myslalem ze tylko te nad szybami mozna tak zrobic. ale te pod tez ? :-D :-D zajefajnie. Podajcie dokladnie jakie srodki do tego uzywaliscie ?? jak sie dowiedzialem ze te pod tez to w wolnej chwili bede sie zabieral za to odrazu. sciagac listwy ?? te gorne to na srubki ale te dolne jak sa przymocowane ?? nie che zepsuc :roll:

ryba-c30se o jak bydgoszcz to daleko nie mam. :-D :-D

omegator moze do Bydgoszczy ? :-D masz troche dalej niz ja ale na mapie nie widze innej opcji hehe :-P
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez ryba-c30se 3 sty 2015, o 12:05

Tymczaem napotkałem problem:) odnośnie wymiany rozrządu - obydwa łańcuchy będę miał już na 100%, jeden przychodzi we wtorek (ten mniejszy co spina wałki, drugi trochę późnej, mam uszczelkę pod pokrywę Victor Rainz, tylko nie mogę dostać tych ringów co przychodzą na świece? Macie jakiś pomysł, może od 2,6 podchodzą (chociaż 2,6 ma chyba jeden wałek i świece z boku, nie pamiętam dokładnie) albo od czego innego?? Będę wdzięczny za podpowiedź.
ryba-c30se
 
Posty: 276
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 07:38
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Twoja Omega: Omega A 3.0 24v 1993

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez grzes80808 3 sty 2015, o 13:00

ryba-c30se napisał(a): może od 2,6 podchodzą


napewno nie podejdą bo ich nie ma ;-)

ryba-c30se napisał(a):chociaż 2,6 ma chyba jeden wałek i świece z boku

dokładnie tak


ryba-c30se napisał(a):tylko nie mogę dostać tych ringów co przychodzą na świece


kolego odwiedź po prostu najbliższy sklep motoryzacyjny lub z częściami do maszyn rolniczych, weź za sobą jeden oryginalny oring i po wymiarach coś napewno Ci dobiorą ;-)
było
2x omega a 2.0 jedna w automacie druga manualna
2x senator b 2.6 automat jeden jeszcze w stodole
1x omega B 3.0 automat
1x 2.2 dti 2003 rok
Avatar użytkownika
grzes80808
Morderator
 
Posty: 1662
Dołączył(a): 22 lis 2011, o 19:33
Lokalizacja: Trzebnica
Twoja Omega: x30xe 2000 rok sedan

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez Wikier 3 sty 2015, o 19:51

W tym problem, ze to nie sa zwyczajne oringi z rolniczego.
Ja tak zrobilem i mam dwie swiece mokre... ;/
OPEL POWER
Avatar użytkownika
Wikier
 
Posty: 72
Dołączył(a): 5 sty 2009, o 15:28
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Twoja Omega: Omega A 3.0 24v 93r

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez ryba-c30se 3 sty 2015, o 20:10

2 mokre ale 4 suche, to już coś...od czego to dobierałeś Wikier pamiętasz?... szkoda mi aż ściągać ta pokrywę zaworów bo mam wszystkie komory świec suche i generalnie pokrywą zaworów nic nie cieknie, ale żeby wymienić rozrząd to trzeba to zwalić:( Przydałby się jakiś rysunek tego, czy te oringi są osobno każdy, czy połączone jakoś razem... chociaż, żebym miał jakiś na wzór, to bym poszukał zanim rozbiorę endżajn.
ryba-c30se
 
Posty: 276
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 07:38
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Twoja Omega: Omega A 3.0 24v 1993

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez milus09 3 sty 2015, o 22:00

Każdy jest osobno, mam gdzieś kilka na wierzchu i mogę to pomierzyć jeżeli jest taka potrzeba. Pamiętam, że jak kupowałem kiedyś uszczelkę to te "oringi" miałem w komplecie, problem był natomiast z uszczelniaczami przy śrubach od pokrywy. Miałem plan żeby je dorobić odciskając oryginał w np. gipsie a później taka "formę" wypełnić np. klejem do szyb lub czymś innym co mogło by się nadawać. Ale na planach się skończyło.
milus09
 
Posty: 151
Dołączył(a): 11 lip 2011, o 21:17
Twoja Omega: 1999 Sedan 2.6 V6

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez KAFARMAN 3 sty 2015, o 23:27

może taką formę można by było wypełnić czerwonym silikonem anty temperatura/olej ??
nie wiem dokładnie o jakie oringi chodzi ale jest tego taki wybór, że normalnie coś powinno się dobrać z tego co istnieje.
sam ostatnio kupiłem proforma zestaw oringów olejowych w jednym pudełku wszelakiej maści za kilka groszy, aż ciężko uwierzyć , że nie da się nic dobrać i trzeba dorabiać
Pierwszy Diesel
Jedno piwo to nie piwo, dwa piwa to pół piwa, dopiero cztery piwa to piwo. A na jedno się nie chodzi...
Avatar użytkownika
KAFARMAN
Morderator
 
Posty: 5341
Dołączył(a): 14 cze 2009, o 12:49
Lokalizacja: Paryż - Pabianice
Twoja Omega: 2001 2.2DTI Kombi 1998 3.0 MV6

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez Wikier 4 sty 2015, o 00:08

Akurat ja z niczego nie dobieralem bo oringi to raczej na wymiar sie kupuje.
Mialem o tyle lepiej ze zajechalem z glowica i pokrywa do sklepu i cos dobralismy :-D .
Ze dwa mi chyba nawet zostaly, jak znaje to pomierze.

Pomysl z forma bardzo dobry tylko trzeba dorwac przynajmniej jedna NOWA sztuke...

Kurde juz dawno sie za tym nie krecilem, ale jak da sie cos kupic w serwisie to szkoda czasu na
rzezbe w gownie :-)
OPEL POWER
Avatar użytkownika
Wikier
 
Posty: 72
Dołączył(a): 5 sty 2009, o 15:28
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Twoja Omega: Omega A 3.0 24v 93r

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez ryba-c30se 4 sty 2015, o 11:15

Wikier jakby można było kupić to w serwisie to bym się nie zastanawiał 2 sekund:) Nie widziałem nigdzie - przynajmniej na zdjęciu poglądowym uszczelki z pierścieniami w komplecie. Ale może ktoś, coś, gdzieś...:)
ryba-c30se
 
Posty: 276
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 07:38
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Twoja Omega: Omega A 3.0 24v 1993

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez Szkopek 4 sty 2015, o 15:05

Co do oringow to nic gotowego sie niedopasuje. Ja swojego czasu kupowalem uszczelke angielskiej firmy w komplecie byly oringi. Sprobuje sobie przypomniec adresik sklepu internetowego przez ktory to zamawialem.
Avatar użytkownika
Szkopek
 
Posty: 105
Dołączył(a): 10 sie 2009, o 22:49
Twoja Omega: omega 3000, commodore c 30se

Re: Opel Omega 3.0i 24 V

Postprzez dedan2412 4 sty 2015, o 17:17

Pany podajcie wymiary tych oringów.
V6 czy R6,nic to,ważne że 6 garów
Byłe omegi:
A 3000 12v, A 3000 24v, A 3.0 24v diamant, B 2.0 16v Caravan
Avatar użytkownika
dedan2412
 
Posty: 974
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 18:04
Lokalizacja: Winkle Opolskie
Twoja Omega: OA 2.0/OA projekt /OA 24V cara

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Omega

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników