Najpierw B
Wyposażenie:
ABS
TC+
Autoalarm fabryczny
Automat AR35
Wspomaganie Kier.
Centralny zamek
Climatronic 2strefowy, automatyczny.
Klimatyzowany schowek.
Poduszki x2
Elektryczne szyby x4
Domykanie szyb i szberdachu z pilota.
Dwa podłokietniki.
Skórzana tapicerka.
Skórzana kierownica.
Boczki drzwi w skórze.
Radio ori + zmieniarka na 6płyt.
Tempomat.
Alufelgi 18cali z oponami 245/40/r18.
Stal na zimę 15cali 205/65 R15.
Elektryczne i podgrzewane lusterka.
Fotochromatyczne lusterko wsteczne, regulowane automatycznie.
Immobilizer.
Komputer pokładowy.
Podgrzewane fotele.
Elektryczne fotele z pamięcią 3ustawień ( w tym lusterka wew i zewnętrznych)
Elektryczna roleta tylniej szyby.
Nawiew na tylne boczne szyby.
Reflektory soczewkowe + xenon + spryskiwacze.
Halogeny przeciwmgłowe
Elektryczny szyberdach
Dwa ori kluczyki z pilotami.
Historia:
Samochód przywieziony w 2006 roku z Belgi z przebiegiem 98 900km. Z historii serwisu wynika że samochód był wyprod. w 1996roku i był samochodem pokazowym w salonie i w 1998roku sprzedany prywatnemu odbiorcy. Następny właściciel odkupił samochód w kwietniu 2012 roku, przebieg w momencie zakupu 145801km samochód serwisowany w jednym serwisie do końca 2013roku, prowadzona książka serwisowa.
Historia napraw:
05.2012
-wymiana oleju
- wymiana filtra oleju
- wymiana filtra powietrza
- wymiana filtra kabiny
- wymiana klocków tył.
- wymiana oleju skrzyni, uszczelek skrzyni D+M
08.2012
- uszczelki pokryw zaworowych
- tuleje wachaczy P+L
- Chłodnica silnika
- Korek zbiornika wyrównawczego.
- kostka stacyjki.
- uszczelka świec pokryw zaworów.
- termostat
- wymiana sprężarki klimatyzacji.
- nabicie klimatyzacji.
11.2012
- uszczelki głowic
- uszczelki kolektora dol.
- uszczelniacze wałków rozrządu.
- uszczelka kolekt. wydechowego.
- wymiana przewodów zapłonowych.
- planowanie głowic
- wymiana płynu chłodzącego.
05.2013
- Wymiana gałek drążka kierowniczego.
- Zbieżność.
- wymiana oleju.
- wymiana filtra oleju.
- wymiana filtr pow. i kabinowego.
- nabicie klimatyzacji.
02.2014
Wymiana oleje/filtry.
- regulacja ręcznego.
- Dołożenie zestawu xenonów.
- wymiana przednich głośników w drzwiach.
- Czyszczenie zmieniarki CD.
06.2014
Wymiana tarcz/klocki ATE
Wymiana wahaczy przód.
oleje i inne duperele.
Jeździ dupę wozi, jest wygodnie i jest cholerną kluską wagi 1,7tony. Tyle. te 211zdechłych vałkowskich koni po prostu dupy nie rwie.
Ale jest niezawodna a o to w niech chodziło, rudy nie zapierdala po niej jak szalony.
Zdjęcia z doopy z olx, bo kiedyś miałem zamiar ją sprzedać, aktualnych nie mam bo stoi na zimówce i żal.pl






Teraz coś o "A" polift chyba rocznik 93' nigdy nie pamiętam, bo mało mnie to obchodzi, wyposażenie wiartarka na LPG zwana c20NE. Z wyposażenia podłoga, 3elektryczne szyby, niby centralny z alarmem, wspomaganie, ABS umarł w butach.
Dziurawy wydech od swetra, dziurawy bak, wyjebane zawieszenie, i tak dalej, jaka cena taka wartość. Głównie chodziło o budę w stanie znośnym.
Co się składa docelowo:
Pakiet A 3000 zewnętrzny, z poszerzeniami nadkoli "ala" Lotus
Silnik c20xe na kutej korbie PRISM z tłokiem Mahle++ skręcone ARP2000, odprężony kanapką 2mm na metalowej uszczelce z20let, dodatkowa duża chłodnica oleju z senatora B, chłodnica wody e34 2.5TD* (wymoderowano automatycznie: w omegach nie ma TDS), turbo TD04, docelowo TD05 z EVO, przelot 2,5cala końcowy tłumik lexmaul. FMIC + MBC + BOV i inne pierdoły rzecz jasna, dolot nierdzewka 67mm
Most duża głowa 3.45 szpera 45% + grube półosie.
Hamulce przód 296mm z omega 3000 24v. Pozbawiona zostaje ABSu + duże servo z pompą z senatora B.
Felga 18x9 235/40
Dystans 35mm na stronę + szpilki z przelotkami.
Środek, zerwane wygłuszenia 2 kubły + pasy 4punktowe i tylnia kanapa

Zawiecha -60mm przód gwint docelowo.
Oczywiście leci odnowa budy, wyspawanie czego trzeba, konserwacja, wymiana wachaczy, wszystkich gum itp. Pod maską czarno/ zewnątrz bordo z dodatkiem Xyralica zamiast perły.
Troche foto story.




A tak się kończy brak ręcznego.




















Już możecie zacząć się śmiać.
