Klucha z Elbląga

Pochwal się swoim autkiem bądź zaprezentuj postępy prac nad remontem Twojej Omegi

Klucha z Elbląga

Postprzez Sebagio 28 kwi 2014, o 20:28

Witam, przedstawiam moje nowe dziecko. Śliczna omega B z przed liftu. W sobotę przywiozłem ją z pod Grudziądza, z tego co mi wiadomo poprzedni właściciel korzystał z forum omegi więc może jest Wam znana. Generalnie jest to moje pierwsze auto z tylnym napędem, poprzednim i za razem pierwszym moim autem był Peugeot 406 '96. Plany na kluchę są, ale na razie chcę ogarnąć podstawowe rzeczy po kupnie. Kilka suchych faktów:

- 1996r produkcji - '98 rejestracja
- 2008 przyjechała z niemiec
- 2.0 16v 136KM + LPG wersja GL
- 15" alufelgi irmsher
- Klimatyzacja, elektryczne szyby przód i lusterka
- z CA na razie tylko Clarion CZ220ER ale reszta sprzętu czeka na wenę twórczą.

Pierwsze zdjęcie z ogłoszenia, drugie już pod nowym domem.

Obrazek
Obrazek
Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem...
Avatar użytkownika
Sebagio
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 kwi 2014, o 20:06
Lokalizacja: Elbląg
Twoja Omega: 2.0 16v '96

Re: Klucha z Elbląga

Postprzez piotrek920101 28 kwi 2014, o 20:54

ladna ladna ;-) kojarze ja z ogloszenia tak mi sie wydaje. Jakis felunek by sie przydal i przyciemnie szybek i od razu inne autko ;-)
Wiecej zdjec prosimy ;-) ;-) cala dookola :-D
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Klucha z Elbląga

Postprzez przemalarmomega 28 kwi 2014, o 20:58

do OMEGI B trza mieć zdrowie..
ale wdzięczne auto..
przemalarmomega
 
Posty: 15
Dołączył(a): 26 kwi 2014, o 16:56
Lokalizacja: TOMASZÓW MAZ.
Twoja Omega: 96 2.5V6 kombi

Re: Klucha z Elbląga

Postprzez KAFARMAN 28 kwi 2014, o 21:12

Sebagio napisał(a):Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem...



Sebagio napisał(a):Twoja Omega: 2.0 16v



:lol: :lol:
Pierwszy Diesel
Jedno piwo to nie piwo, dwa piwa to pół piwa, dopiero cztery piwa to piwo. A na jedno się nie chodzi...
Avatar użytkownika
KAFARMAN
Morderator
 
Posty: 5341
Dołączył(a): 14 cze 2009, o 12:49
Lokalizacja: Paryż - Pabianice
Twoja Omega: 2001 2.2DTI Kombi 1998 3.0 MV6

Re: Klucha z Elbląga

Postprzez piotrek920101 28 kwi 2014, o 21:13

troche sie z tym zgodze ale jak sie kupi dobry, zadbany egzemplarz to bedzie chodzila dlugo.
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Klucha z Elbląga

Postprzez wojciechu1224 28 kwi 2014, o 21:31

Więcej zdjęć! :-)
Z daleka to ładna nawet ;-)


Sebagio napisał(a):poprzedni właściciel korzystał z forum omegi (...)

Bo się pewnie w lato grzała, a w zimę nie grzała
Sebagio napisał(a):Generalnie jest to moje pierwsze auto z tylnym napędem

Pamiętaj, to je opel, to je 135km w gazie, to bokiem raczej nie pójdzie
(chociaż wczoraj na cargo jedno kombi 2.0 mnie zawstydziło :oops: )
c20ne 92' - buda nie wytrzymała
x20se 94' - silnik nie wytrzymał
x30xe 00' - 30 m-cy udręki
y25dt 02' - diesel to zło
Avatar użytkownika
wojciechu1224
 
Posty: 620
Dołączył(a): 9 lip 2011, o 20:12
Lokalizacja: Mszczonów/mazowieckie
Twoja Omega: 00'/02' Bfl x30xe sedan

Re: Klucha z Elbląga

Postprzez piotrek920101 28 kwi 2014, o 22:44

wojciechu1224 napisał(a):(chociaż wczoraj na cargo jedno kombi 2.0 mnie zawstydziło :oops: )


zdrowe 2.0 16v pojdzie

hehe :-P :-P ja juz widzialem e36 1.6 w gazie co latala bokiem. mozna ? mozna ! ja swoja tylko moge w zime poszalec :-D Jeb... automat :lol:
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Klucha z Elbląga

Postprzez Maro 28 kwi 2014, o 23:12

No właśnie :) Zima wam tylko pozostaje :DD

Co do Omegi to nawet jakoś wygląda. Bida trochę, bo fela za mała (ale irmi je jakby co ;) ), lustra bez koloru, no i żadnego tuningu ;/
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6792
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Re: Klucha z Elbląga

Postprzez Robo 29 kwi 2014, o 08:38

Kurwa jeszcze jeden kluskofil... :suicide:
Nawet jeśli twierdzisz że twoja omega jest niezawodna, doskonała i cudowna to wiedz że tutaj nikogo nie oszukasz.
MASZ OPLA - NAUCZ SIĘ Z TYM ŻYĆ
Avatar użytkownika
Robo
Morderator
 
Posty: 2226
Dołączył(a): 11 paź 2006, o 08:20
Lokalizacja: Radom
Twoja Omega: Była B 94 x20xev

Re: Klucha z Elbląga

Postprzez Sebagio 29 kwi 2014, o 12:55

Zdjęcia dojdą na pewno ale raczej po majówce. Co do 2.0 w gazie to wiem, że nie poszaleję ale nie mam jakiegoś ciśnienia na szarże. Pewnie, że wolałbym MV6 ale z moim budżetem to było jedyne rozsądne wyjście. Tak, nie lubię diesli ale jeśli ktoś takiego ma, to się nie wtrącam ;-)
A jeżeli chodzi o zdrowie, to peugeota nic nie przebije... Tak naprawdę bezawaryjne auto tylko mechanicy do dupy. Padła pompa paliwa i żaden z nich przez pół roku nie był w stanie stwierdzić o co chodziło. A to cewka, a to sonda, a to jeszcze coś innego... :-x

Co do planów to:
- Lekko przyciemnić szybki, ale to delikatnie aby było widać, że są ciemniejsze a nie czarne.
- Alufelgi 16" na niższym profilu ale wiadomo, koło i opona trochę kosztuje a ja się jeszcze uczę.
- Wygłuszenie drzwi pod CA - na przód zestaw odseparowany u dimension el comp 6 po prostu czeka na montaż
jak i subwoofer Helix DB12S w obudowie zamkniętej ~32L. Na przód mam wzmacniacz pioneer 2x50wrms i do suba 1x300wrms pioneer w mostku
- Wymiana maski gdyż jest uszkodzona
- Lusterka w kolor
- Ogarnąć początki rdzy żeby to jakoś wyglądało i sie nie rozprzestrzeniało.

I generalnie większych planów na mody nie mam.

Aha i jest jeden mankament- klima chłodzi a po nogach daje gorącym. Jak twierdził poprzedni właściciel to wężyk od podciśnienia spadł/uległ uszkodzeniu. Gadał prawdę?
Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem...
Avatar użytkownika
Sebagio
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 kwi 2014, o 20:06
Lokalizacja: Elbląg
Twoja Omega: 2.0 16v '96

Re: Klucha z Elbląga

Postprzez grzes80808 29 kwi 2014, o 14:23

Sebagio napisał(a):Aha i jest jeden mankament- klima chłodzi a po nogach daje gorącym. Jak twierdził poprzedni właściciel to wężyk od podciśnienia spadł/uległ uszkodzeniu. Gadał prawdę?



klamał :mrgreen:
było
2x omega a 2.0 jedna w automacie druga manualna
2x senator b 2.6 automat jeden jeszcze w stodole
1x omega B 3.0 automat
1x 2.2 dti 2003 rok
Avatar użytkownika
grzes80808
Morderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 22 lis 2011, o 19:33
Lokalizacja: Trzebnica
Twoja Omega: x30xe 2000 rok sedan

Re: Klucha z Elbląga

Postprzez piotrek920101 29 kwi 2014, o 14:39

Maro napisał(a):No właśnie :) Zima wam tylko pozostaje :DD


hahaha a jak :lol:

Sebagio napisał(a):- Lekko przyciemnić szybki, ale to delikatnie aby było widać, że są ciemniejsze a nie czarne.
- Alufelgi 16" na niższym profilu ale wiadomo, koło i opona trochę kosztuje a ja się jeszcze uczę.


Z tylu na maxa a przod 30% czyli jak przepisy pozwalaja, a fele 17" od razu zaloz bo pozniej bedziesz zalowal jak zalozysz 16" ( ehh moglem 17 wlozyc) ja tak wlasnie tez zrobie i szyby tak jak napisalem

A co ma wezyk od podcisnienia do klimy i nawiewu ?? I co to jest bo moj kumpel tez tak ma w VA
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Klucha z Elbląga

Postprzez Sebagio 29 kwi 2014, o 14:41

Że niby sterowanie nawiewem jest podciśnieniowe.
Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem...
Avatar użytkownika
Sebagio
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 kwi 2014, o 20:06
Lokalizacja: Elbląg
Twoja Omega: 2.0 16v '96

Re: Klucha z Elbląga

Postprzez piotrek920101 29 kwi 2014, o 14:45

hehe no to klamal :-D
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Klucha z Elbląga

Postprzez Sebagio 29 kwi 2014, o 14:59

W takim razie jaka może być przyczyna?
Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem...
Avatar użytkownika
Sebagio
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 kwi 2014, o 20:06
Lokalizacja: Elbląg
Twoja Omega: 2.0 16v '96

Następna strona

Powrót do Twoja Omega

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników