Moja Omega A

Pochwal się swoim autkiem bądź zaprezentuj postępy prac nad remontem Twojej Omegi

Re: Moja Omega A

Postprzez dreed 16 kwi 2014, o 21:19

oj tam oj tam, to potem będzie okazja żeby kupić kolejne nowe :lol:
Avatar użytkownika
dreed
 
Posty: 54
Dołączył(a): 1 maja 2013, o 13:55
Lokalizacja: Susz / Gdańsk
Twoja Omega: 3.2 V6 '03 automat

Re: Moja Omega A

Postprzez piotrek920101 16 kwi 2014, o 21:50

jaggi napisał(a):przecież komplet pod manu do 2.0 to ty kupisz za grosze...
myślę, że taniej niż jakakolwiek próba naprawy automatu.


zrobie tego automata, to tylko sprzeglo zregenerowac, jak sie dogadam z mechanikiem (to moj znajomy ale dalszy :-D ) to moze za sama regeneracje wezmie i olej i filtr, nie wezmie za robote. Tez mnie ciagnie do manuala. Wreszcie mialbym spokoj, ale juz sie za bardzo przyzwyczailem do wygody ;-) :-D . Graty do manuala pewnie wszystko w 1000zl by sie wyrobilo z nowym kompletnym sprzeglem i lozyskiem igielkowym na wal i olejami do skrzyni i mostu.

Maro napisał(a):Jak dobrze machasz lewarkiem to faktycznie gorsze przyspieszenie :)


Od 2.0 czy to w automacie czy w manualu nie mozna sie spodziewac za duzo, ale teraz mam 14s w automacie do 100km/h, to juz jest wiecznosc :lol: to moze manual te 12 by wykrecil, 2 sec. to duzo

A co do palenia to tak tez wygodniej w automacia. 1 noga hamulec 2 gaz i kij a tak to strzelac ze sprzegla i na hamulec.
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Moja Omega A

Postprzez jaggi 16 kwi 2014, o 22:10

piotrek920101 napisał(a): Graty do manuala pewnie wszystko w 1000zl by sie wyrobilo z nowym kompletnym sprzeglem i lozyskiem igielkowym na wal i olejami do skrzyni i mostu.


mostu nie zaczepiaj bo nie ma nic wspólnego.
potrzebujesz przednią część wału i tyle
nie wiem w jakim stanie jest twój most ale jeśli nie wyje i nie ma wycieków to bym go nie ruszał.

odnośnie tysia za przekładkę na manu to kwota grubo przekroczona :-o
za tysia to się całe auto kupuje na chodzie i się przekłada co się chce :lol:
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3485
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: Moja Omega A

Postprzez piotrek920101 17 kwi 2014, o 19:10

Maro napisał(a):mostu nie zaczepiaj bo nie ma nic wspólnego.
potrzebujesz przednią część wału i tyle
nie wiem w jakim stanie jest twój most ale jeśli nie wyje i nie ma wycieków to bym go nie ruszał.


Hmm jedni mowia ze most tez bo inne przelozenia czy cos, drudzy ze nie. Sam juz nie wiem komu wierzyc. Ale sprzeglo oleje ( bo w moscie tez bym wymienil odrazu, kij wie kiedy byl wymieniany i czy w ogole :-D ) lozysko igielkowe i nie wiem czy chlodnica wody bo tam mi wchodza 2 weze od automatu. Moj most chyba nie wyje, nic nie slysze :-D lekko sie poci.

Ten 1000zl to mi chodzi czesci same potrzebne do wymiany. Moze cos wyjsc jeszcze jak sie wyjmie skrzynie ( nie wiem co ale to nigdy nic nie wiadomo )
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Moja Omega A

Postprzez jaggi 17 kwi 2014, o 20:00

chłopie, robisz z igły widły...
mostu nie zaczepiasz !
potrzebujesz: skrzynię, zamach, sprzęgło+ łożysko, przednią część wału i pedały

oleje sobie pozmieniasz jak już poskładasz do kupy i będzie jeździć.
a graty jak się ogarniesz i poszukasz to max 300pln...

pozdrawiam.
:gwizd: :cwaniak:
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3485
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: Moja Omega A

Postprzez piotrek920101 17 kwi 2014, o 20:24

OK, zobacze jak sie dogadam z mechanikiem co do automatu. A te dziury po wezach od automatu w chlodnicy, to co z nimi ?? ;-) OK poslucham sie doswiadczonych uzytkownikow Omeg :-D A zamach da sie wlozyc lzejszy, od jakiegos innego auta ?? Jak sie da to czy to nie pociagnie kolejnych wymian na cos innego niz od Omy A 2.0 ??
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Moja Omega A

Postprzez KAFARMAN 17 kwi 2014, o 20:40

jaggi napisał(a):potrzebujesz: skrzynię, zamach, sprzęgło+ łożysko, przednią część wału i pedały


lewarek
Pierwszy Diesel
Jedno piwo to nie piwo, dwa piwa to pół piwa, dopiero cztery piwa to piwo. A na jedno się nie chodzi...
Avatar użytkownika
KAFARMAN
Morderator
 
Posty: 5341
Dołączył(a): 14 cze 2009, o 12:49
Lokalizacja: Paryż - Pabianice
Twoja Omega: 2001 2.2DTI Kombi 1998 3.0 MV6

Re: Moja Omega A

Postprzez jaggi 17 kwi 2014, o 21:09

KAFARMAN napisał(a):lewarek



przynajmniej kanał, lepiej nie ryzykować, że czegoś nie dokręcisz itp...
podnośnik daje radę, robota łatwa i przyjemna :-)
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3485
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: Moja Omega A

Postprzez piotrek920101 17 kwi 2014, o 21:53

jak bym przekladal to na podnosniku. I jak z tym zamachem i chlodnica ?? ;-)
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Moja Omega A

Postprzez KAFARMAN 17 kwi 2014, o 23:35

lewarek zmiany biegów janki :-|
Pierwszy Diesel
Jedno piwo to nie piwo, dwa piwa to pół piwa, dopiero cztery piwa to piwo. A na jedno się nie chodzi...
Avatar użytkownika
KAFARMAN
Morderator
 
Posty: 5341
Dołączył(a): 14 cze 2009, o 12:49
Lokalizacja: Paryż - Pabianice
Twoja Omega: 2001 2.2DTI Kombi 1998 3.0 MV6

Re: Moja Omega A

Postprzez piotrek920101 18 kwi 2014, o 18:31

hahahahahahahahah o jaaaaaaa hahahahahah :lol: :lol:

odpowie ktos na moje pytania ??
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Moja Omega A

Postprzez piotrek920101 20 kwi 2014, o 12:01

a tak w ogole ktos mial kiedys padniete sprzeglo hydrokinetyczne ?? jakie mial objawy ?? naprawial ktos to i jakie byly skutki naprawy ?? czy bardzo odczuwalna zmiana czy nie ??
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Moja Omega A

Postprzez jaggi 20 kwi 2014, o 13:33

KAFARMAN napisał(a):lewarek zmiany biegów janki :-|

lewarek zazwyczaj jest ze skrzynią;
bardziej gałę bo sam kiedyś szukałem :-)
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3485
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: Moja Omega A

Postprzez piotrek920101 20 kwi 2014, o 20:22

jaggi napisał(a):lewarek zazwyczaj jest ze skrzynią;


zazwyczaj tak jak

odpowie ktos na moje pytania ?? ;-)
Avatar użytkownika
piotrek920101
 
Posty: 276
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:10
Lokalizacja: Iława
Twoja Omega: 1989r. 2.0i sedan

Re: Moja Omega A

Postprzez jaggi 20 kwi 2014, o 20:33

piotrek920101 napisał(a):odpowie ktos na moje pytania ??


:niie:
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3485
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Omega

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników