omega by teat :)

Pochwal się swoim autkiem bądź zaprezentuj postępy prac nad remontem Twojej Omegi

omega by teat :)

Postprzez djteat 11 lut 2013, o 08:01

Witam Panowie, w koncu powrocilem do omegi, posiadalem wczesniej 2.0 16v lecz pozerala mnie deczko :), po 2 latach kupilem spowrotem omege :) mianowicie 2.5 td, 1995r, 350tys km, teoretycznie przebieg oryginalny :), na wyposazeniu

-klimatyzacja
-tempomat
-komputer
-grzane siedzenia
-el lusterka
-4xel szyby
-2xairbag
-abs
-wspomaganie
-centralny zamek
-soczewki z xenonami
-halogen
-siedzenia w 100% elektryczne,

auto kupione za bardzo smieszne pieniadze, mianowicie 2500zl... (lol) do tego radio dostalem z dvd, ktore sprzedane zotalo za 150zl (bylo strasznie oczojebne), i zderzak za 50zl, wiec omega 2300zl wyszla, ahh, jak ja kocham ludzi ktorzy sprzedaja swoje auta za bezcen (facet jezdzil omega 2 lata), po przyjezdzie odrazu na warsztat, zalana olejem shella, wymienione wszystkie filtry, zawieszenie bez luzow, klima szczelna i sprawna tylko do nabicia, silnik pali 'od kopa' na cieplym i na zimnym bez zadnego ale :)

jedyne do czego musze zajrzec to swiece badz przekaznik, chodz pali na cieplo i na zimno to wydaje mi sie ze przekaznik ma wiksy jakies ale okaze sie przy 'wolnej chwili', poniewaz swieci/zazy sie kontrolka swiec zarowych, jezeli nie to to moze czujnik stopu sie spitolil?

http://www76.zippyshare.com/v/72711773/file.html
http://www76.zippyshare.com/v/48436784/file.html
http://www76.zippyshare.com/v/20061428/file.html

p.s.
dzwiek 2.5 td i wygoda jazdy tym autem sa warte 10l a nawet 12l ropy w miescie :) jadac tym autem wogole o tym nie mysle :) a... i radio mam wylaczone albo sciszone jak jezdze i slucham silnika hie hie hie :)
djteat
 
Posty: 13
Dołączył(a): 5 lut 2013, o 08:37
Twoja Omega: 1995, 2.5 td, kombi :)

Re: omega by teat :)

Postprzez dev 11 lut 2013, o 08:51

ladny alu kolpak :lol:

poza tym DIZEL POWER :mrgreen:
Avatar użytkownika
dev
 
Posty: 521
Dołączył(a): 22 gru 2008, o 19:23
Lokalizacja: Tjörn
Twoja Omega: u25td

Re: omega by teat :)

Postprzez smyk 11 lut 2013, o 09:48

dev napisał(a):poza tym DIZEL POWER

ropne zboczeńce :mrgreen:
wyłącz przeciwmgielną
poza tym,niech służy ;-)
"Jak ktoś ma pecha,to sobie grzebiąc w dupie palec złamie"
była 2.08v-2.016v-2.5v6-3.0v6-2.5td-2.5t.d.s, wszystkie B,i wszystkie na złom
Avatar użytkownika
smyk
 
Posty: 1269
Dołączył(a): 25 kwi 2011, o 17:54
Lokalizacja: PL-3city
Twoja Omega: dodge g&c 3.3l 4x4

Re: omega by teat :)

Postprzez Tom2012 11 lut 2013, o 12:00

"Klima szczelna i sprawna tylko do nabicia" ha ha, kto w to wierzy.
Avatar użytkownika
Tom2012
 
Posty: 176
Dołączył(a): 9 kwi 2012, o 08:01
Lokalizacja: Łódź
Twoja Omega: nie posiadam

Re: omega by teat :)

Postprzez dev 11 lut 2013, o 12:09

jak do nabicia to gdzies gass pozedl sie kulac ;/
Avatar użytkownika
dev
 
Posty: 521
Dołączył(a): 22 gru 2008, o 19:23
Lokalizacja: Tjörn
Twoja Omega: u25td

Re: omega by teat :)

Postprzez Maro 11 lut 2013, o 14:23

djteat napisał(a):radio mam wylaczone albo sciszone jak jezdze i slucham silnika hie hie hie :)

:lol:

Ogólnie za te pieniądze to nie ma co wybrzydzać :) Nie wygląda na starganą czy bardzo zmęczoną. Kup jakieś zacne alu i śmigaj :DD
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6792
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Re: omega by teat :)

Postprzez dedan2412 11 lut 2013, o 15:54

Tom2012 napisał(a):"Klima szczelna i sprawna tylko do nabicia" ha ha, kto w to wierzy.

Klima to nie lodówka że raz nabite i trzyma.Auto ma swoje lata,więc i popuscić coś może.
U mnie też na szczelności cacy wychodziło,wycieków nie widać,a co roku i tak dobić trzeba.
Osobiście miałem 3 wozy z pustą klimą,po nabicu all ok.
Więc nie oceniaj wszystkich z góry ,że to w kanciarze i oszuści.
V6 czy R6,nic to,ważne że 6 garów
Byłe omegi:
A 3000 12v, A 3000 24v, A 3.0 24v diamant, B 2.0 16v Caravan, A Caravan 24v, A 2.0 GL
Avatar użytkownika
dedan2412
 
Posty: 993
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 18:04
Lokalizacja: Winkle Opolskie
Twoja Omega: OA projekt

Re: omega by teat :)

Postprzez Tom2012 11 lut 2013, o 17:31

Więc szczęściarz jesteś ?? Trzy razy klima pusta i po nabiciu działała :lol:
"Więc nie oceniaj wszystkich z góry ,że to w kanciarze i oszuści." ja tego nie powiedziałem więc :?:
Natomiast w 99% "pusta" klima to większe lub mniejsze problemy. Ty jesteś chyba tym jednym %.
Więcej nie komentuję bo będzie pewnie dym.
Avatar użytkownika
Tom2012
 
Posty: 176
Dołączył(a): 9 kwi 2012, o 08:01
Lokalizacja: Łódź
Twoja Omega: nie posiadam

Re: omega by teat :)

Postprzez jaggi 11 lut 2013, o 18:08

djteat napisał(a):i slucham silnika hie hie hie

raczej kle kle kle :lol:

Maro napisał(a):za te pieniądze to nie ma co wybrzydzać :) Nie wygląda na starganą czy bardzo zmęczoną

wszystko okaże się wiosną :-P
jak nie zakwitnie to looz ;-)

a odnośnie pustej klimy to zawsze jest loteria więc nie kruszcie kopii janki :roll:
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3482
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: omega by teat :)

Postprzez djteat 11 lut 2013, o 22:45

auschwitz binkerau czy jakos tam tak to zwal, dopiero po pracy, ALE, omega zalana ropka ze shella vpower :) zupelnie inaczej chodzi auto, i nie jest to 'wrazenie' po zatankowaniu za prawie 6zl :) jeno faktycznie rowniejsza praca silnika :)

taaa DEV wiem, piekny alukolpak :) dwa na poczatek sa wiec warto i z tego sie cieszyc ha! :) AVE DIESEL :) a przy czasie i funduszach mozna pomyslec o alu, przeciez zawsze je mozna wziasc do kolejnego auta :)

klima... okaze sie dokladnie co z nia jest, jak sie bedzie robic cieplej, teraz czas na przerejestrowanie i OC :)

Tom2012... zawsze mam 4xel szyby i moge je otworzyc zeby fure wywietrzyc podczas jazdy! :)

Jaggi, wole stado bocianow niz komore pelna zydow ;] bo na samo pb mnie nie stac a omega to omega i nikt mi nie powie ze jest inaczej chyba ze sie myle ;> a tak wogole to marzeniem moim jest w124 w idealnym stanie, lecz to juz auto powoli kolekcjonerskie, moze kiedys jak sie przelamie to tematu rocznik a cena :) bo w tym przypadku to beda rozbierzne wartosci :) ;)
djteat
 
Posty: 13
Dołączył(a): 5 lut 2013, o 08:37
Twoja Omega: 1995, 2.5 td, kombi :)

Re: omega by teat :)

Postprzez k-s-k 11 lut 2013, o 23:59

djteat napisał(a): mianowicie 2.5 td, 1995r

:spoko:

djteat napisał(a): i radio mam wylaczone albo sciszone jak jezdze i slucham silnika

zazdrosc mnie żre ;-)

Tom2012 napisał(a):Natomiast w 99% "pusta" klima to większe lub mniejsze problemy. Ty jesteś chyba tym jednym %.

Zdarzyło mi sie miec w takim razie przyjemność bycia tym 1%. Po zakupie też było pusto, ale odgrzybiona i nabita mroziła krew w żyłach ;-) mysle, ze ktos wczesniej po prostu olał ten temat, bo przez trzy lata posiadania nie mielismy zastrzezen. Mielismy kombi, to duza przestrzen i o ile nie jest sie fanatykiem, to wykorzystuje sie te przestrzen i omega czesto robi rolę dostawczaka. Mnie czesto znajomi zaczepiali, ze kupią, bo trzeba im jakąś drezynę do wozenia towaru na jarmark :lol:
k-s-k
 

Re: omega by teat :)

Postprzez KAFARMAN 12 lut 2013, o 01:52

djteat napisał(a):klima... okaze sie dokladnie co z nia jest, jak sie bedzie robic cieplej, teraz czas na przerejestrowanie i OC :)


nie ma co czekać na upały, sprężarka powinna być nawet sporadycznie odpala zimą by się nie "zastała"
wiem ,że zimą nie potrzeba chłodzić ale na pewno szybciej szyby na klimie odparują, a i dla samej sprężarki to też dobra gimnastyka.
często się słyszy, że po zimie klima nie działa, pytanie podstawowe, czy zima odpalałeś klimę ?
u mnie rzadko się zdarza by była wyłączona, ale to tak poza konkursem ;-)
Pierwszy Diesel
Jedno piwo to nie piwo, dwa piwa to pół piwa, dopiero cztery piwa to piwo. A na jedno się nie chodzi...
Avatar użytkownika
KAFARMAN
Morderator
 
Posty: 5341
Dołączył(a): 14 cze 2009, o 12:49
Lokalizacja: Paryż - Pabianice
Twoja Omega: 2001 2.2DTI Kombi 1998 3.0 MV6

Re: omega by teat :)

Postprzez VeRay 12 lut 2013, o 09:03

KAFARMAN napisał(a):
djteat napisał(a):klima... okaze sie dokladnie co z nia jest, jak sie bedzie robic cieplej, teraz czas na przerejestrowanie i OC :)


nie ma co czekać na upały, sprężarka powinna być nawet sporadycznie odpala zimą by się nie "zastała"
wiem ,że zimą nie potrzeba chłodzić ale na pewno szybciej szyby na klimie odparują, a i dla samej sprężarki to też dobra gimnastyka.
często się słyszy, że po zimie klima nie działa, pytanie podstawowe, czy zima odpalałeś klimę ?
u mnie rzadko się zdarza by była wyłączona, ale to tak poza konkursem ;-)


W Twoim samochodzie klima poniżej 0 stopni sie nie włącza ;-)
Manualnej klimy też nie włączysz chyba, że oszukasz czujnik temperatury :-)
Avatar użytkownika
VeRay
 
Posty: 778
Dołączył(a): 21 mar 2009, o 20:31
Lokalizacja: KaLIfornia
Twoja Omega: Mercedes W202

Re: omega by teat :)

Postprzez djteat 12 lut 2013, o 09:24

Wiecie, wierze w to ze klima jest sprawna chociazby ze auto posiadal totalny farmer... spotkalismy sie na orlenie, co by auto obejrzec itd itp, dogadalismy sie ok, jedziemy do Niego spisywac umowe, zanim ruszylismy do Niego na wioske, powiedzial zebysmy jechali za nim, no to jechalem, nagle Facet sie zatrzymuje i mowi, 'dalej musimy isc na pieszo bo dalej jest takie bloto ze nie przejedziemy' WTF ?! i okazalo sie ze ludzie z Jego wioski jak wiecej deszczu popada musza zostawiac auta i isc na pieszo bo nie przejada, po wejsciu do Jego 'domu' zrozumialem dlaczego omega jest w takim a nie innym stanie czystosci :) wiec wierze w to ze klima jest sprawna i wymaga tylko nabicia, a auto obecnie zostalo wyprane pozadnie, i spolerowane, smierdzialo doslownie... gnojowka...
djteat
 
Posty: 13
Dołączył(a): 5 lut 2013, o 08:37
Twoja Omega: 1995, 2.5 td, kombi :)

Re: omega by teat :)

Postprzez benji 12 lut 2013, o 13:27

VeRay napisał(a):W Twoim samochodzie klima poniżej 0 stopni sie nie włącza ;-)

Ja mogę włączyć do -4,poniżej już mi się nie załączy.
Avatar użytkownika
benji
 
Posty: 735
Dołączył(a): 27 gru 2007, o 22:18
Lokalizacja: Wroclaw
Twoja Omega: nie mam omegi

Następna strona

Powrót do Twoja Omega

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników