dedan i jego obecna omega A3000

Pochwal się swoim autkiem bądź zaprezentuj postępy prac nad remontem Twojej Omegi

dedan i jego obecna omega A3000

Postprzez dedan2412 3 cze 2012, o 20:20

Postanowiłem przedstawić mojego obecnego strupa,który na chwilę obecną stoi w garażu i zarasta kurzem :lol:
Omega wielu osobą dobrze znana.Zakupiłem ją od jednego z Koszalińskich tunerów ;-) .
A więc:
Omega A3000 ,rocznik 1987,kolor hmmmm kiedyś srebrny,na dzień dzisiejszy-kolorowanka bez rudego :lol:
W budę zostało wszczepione, wyremontowane C30SErce.
Na wyposażeniu nic nadzwyczajnego.
szyber
-2 el.szyby
-lampy z dopalaczami+wycieraczki
-tylne dymione lampy irmiego
-ośw.wnętrza tył z senia
-dodatkowe zegary ciśnienie oleju,temp.oleju i voltomierz
-szpera
Buda dostała nowe reperatury progów i nadkoli
Na chwilę obecną ,w wolnym czasie ogarniam wnętrze,choć tego jest mało przy wiecznym remoncie domu.
Wpadło już recaro-wzór Evo500, jednak fotel pasażera czeka na tapicera.
Na dniach deska i wszystkie plastiki ze środka robią wypad w celu flokowania.


Plan przygotowania budy do malowania i nowego lakieru zszedł narazie na drugi plan.Poczekamy na rozwój spraw w Łodzi :DD
Planów jest wiele,jak to zawsze bywa.Jak wyjdzie zweryfikuje życie.
Na razie tyle jeszcze kilka fotek stanu:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek







A tu jeszcze kilka zdjęć moich byłych w kolejności od pierwszej:
caravan B 2.0 16v rocznik 96' z dodatkami irmiego

Obrazek


A3000 C30NE 90' automat :

Obrazek
Obrazek


A diamant C30SE 93' automat, na zdjęciu po przekładce pakietu z 3000 i kilku modach:

Obrazek
Obrazek
V6 czy R6,nic to,ważne że 6 garów
Byłe omegi:
A 3000 12v, A 3000 24v, A 3.0 24v diamant, B 2.0 16v Caravan
Avatar użytkownika
dedan2412
 
Posty: 964
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 18:04
Lokalizacja: Winkle Opolskie
Twoja Omega: OA 2.0/OA projekt /OA 24V cara

Re: dedan i jego obecna omega A3000

Postprzez Maro 3 cze 2012, o 20:48

Auto zacne :) Bo z dobrych rąk ;)

Te fotele zaaaaaaaaaaaajebiste :)

Ogarniaj ogarniaj, bo efekt końcowy będzie zapewne M E G A :-)
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6791
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Re: dedan i jego obecna omega A3000

Postprzez smyk 3 cze 2012, o 21:04

a taki niepozorny,a tu prosze skuteczny miłośnik,działaj dalej i opisuj,furka :roll:
"Jak ktoś ma pecha,to sobie grzebiąc w dupie palec złamie"
była 2.08v-2.016v-2.5v6-3.0v6-2.5td-2.5t.d.s, wszystkie B,i wszystkie na złom
Avatar użytkownika
smyk
 
Posty: 1269
Dołączył(a): 25 kwi 2011, o 17:54
Lokalizacja: PL-3city
Twoja Omega: dodge g&c 3.3l 4x4

Re: dedan i jego obecna omega A3000

Postprzez jaggi 3 cze 2012, o 22:16

smyk napisał(a):a taki niepozorny,a tu prosze skuteczny miłośnik

oj smyku nie ładnie takich rzeczy nie wiedzieć :-|

BTW furacz fajny z potencjałem :-D
droga jeszcze długa ale ważne, że wyremontowany :ok:
no cóż
powodzenia w doprowadzaniu do ideała :ok:
wódka jest dla mądrych ludzi.... i piwo...... a nie dla baranów....
Avatar użytkownika
jaggi
Morderator
 
Posty: 3438
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 13:09
Lokalizacja: Chełm
Twoja Omega: Biała Dama C30Se 95'caravan

Re: dedan i jego obecna omega A3000

Postprzez Robo 4 cze 2012, o 09:49

ehhhh 3000 ... :zakochany:
Nawet jeśli twierdzisz że twoja omega jest niezawodna, doskonała i cudowna to wiedz że tutaj nikogo nie oszukasz.
MASZ OPLA - NAUCZ SIĘ Z TYM ŻYĆ
Avatar użytkownika
Robo
Morderator
 
Posty: 2226
Dołączył(a): 11 paź 2006, o 08:20
Lokalizacja: Radom
Twoja Omega: Była B 94 x20xev

Re: dedan i jego obecna omega A3000

Postprzez diobol 4 cze 2012, o 10:52

dedan2412 napisał(a):Omega wielu osobą dobrze znana.Zakupiłem ją od jednego z Koszalińskich tunerów ;-) .

Szkoda że sprzedaje , ale plusem jest to ze trafiła do właściwej osoby , tylko mam nadzieje że za niedługo nie pójdzie pod młotek i na aukcje , bo troche już tych wynalazków miałes , uczep sie tej jednej i juz zostan przy niej ;)
...razem idziemy,razem giniemy.
Avatar użytkownika
diobol
 
Posty: 422
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 10:06
Lokalizacja: Bytom

Re: dedan i jego obecna omega A3000

Postprzez Brayan 5 cze 2012, o 06:39

Ilku musi odchudzać stado.
W tej chwili ma i tak 4 fury...a było w porywach 6.
Na dzień dzisiejszy posiada sintrę 3,2 w manualu która kopała wszystkie mv6 oprócz żołtka.
Ma skodę pickupa, corsę D z kratką do któej planuje wszczepić proste 2.0 ne
No i od niedawna B z 2,3 turbo saba z jakimiś 300KM na pokładzie , parę rzeczy do poprawy i będzie ca. 340KM.

Starczy tego dobrego. Pomijając temat przechowywania to jeszcze to wszystko trzeba opłacić i co jakis czas cos dokupić a to oponę a to sie felga się wygła a to inny pierdół. Trza mieć zaplecze finansowe a nie wypłatę z kasy w biedronce
Ostatnio edytowano 5 cze 2012, o 07:06 przez Brayan, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6782
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Re: dedan i jego obecna omega A3000

Postprzez dedan2412 5 cze 2012, o 07:00

Jeszcze kilka dni i u mnie też flota się skurczy.Zostanie tylko omega do grzebania w wolnym czasie i jeden z japońców dla żony.
Mi wystarczy rower do pracy :lol: taniej i zdrowiej...
V6 czy R6,nic to,ważne że 6 garów
Byłe omegi:
A 3000 12v, A 3000 24v, A 3.0 24v diamant, B 2.0 16v Caravan
Avatar użytkownika
dedan2412
 
Posty: 964
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 18:04
Lokalizacja: Winkle Opolskie
Twoja Omega: OA 2.0/OA projekt /OA 24V cara

Re: dedan i jego obecna omega A3000

Postprzez diobol 5 cze 2012, o 12:48

Brayan napisał(a):Trza mieć zaplecze finansowe a nie wypłatę z kasy w biedronce

Kurwa wiedziałem że u mnie coś nie teges , teraz przynajmniej wiem już co ;)
...razem idziemy,razem giniemy.
Avatar użytkownika
diobol
 
Posty: 422
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 10:06
Lokalizacja: Bytom

Re: dedan i jego obecna omega A3000

Postprzez Brayan 5 cze 2012, o 12:57

:lol: no
Avatar użytkownika
Brayan
 
Posty: 6782
Dołączył(a): 7 lut 2007, o 11:34
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Twoja Omega: Signum Z20NET'03

Re: dedan i jego obecna omega A3000

Postprzez Maro 5 cze 2012, o 13:41

Kurwa, dobrze płacą w tej biedronce :) U mnie góra trzy auta były na stanie :-)
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6791
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Re: dedan i jego obecna omega A3000

Postprzez k4414 5 cze 2012, o 14:45

Brayan napisał(a):Na dzień dzisiejszy posiada sintrę 3,2 w manualu która kopała wszystkie mv6 oprócz żołtka.

Ooo :shock: Szukamy czegoś do przemieszczania się z bandem na koncerciwa, przydałby mi się taki samochód. Tylko trzeba uważać wtedy na przyczepkę ze sprzętem. :lol: Bo się lubią gubić: http://www.youtube.com/watch?v=dh8hDW0HDbo :lol:

Ded, gratuluję wozu. Nie ma lipy.
I killed a man 'cause he killed my goat!
Avatar użytkownika
k4414
 
Posty: 975
Dołączył(a): 19 wrz 2008, o 21:43
Lokalizacja: Łódź
Twoja Omega: nie mam

Re: dedan i jego obecna omega A3000

Postprzez dedan2412 15 cze 2012, o 09:32

No i omega zostanie zmulona pewną instalacją,kojąco-chłodzącą ;-)
V6 czy R6,nic to,ważne że 6 garów
Byłe omegi:
A 3000 12v, A 3000 24v, A 3.0 24v diamant, B 2.0 16v Caravan
Avatar użytkownika
dedan2412
 
Posty: 964
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 18:04
Lokalizacja: Winkle Opolskie
Twoja Omega: OA 2.0/OA projekt /OA 24V cara

Re: dedan i jego obecna omega A3000

Postprzez Div 4 lip 2012, o 20:24

Tylko powiedz że zamontowana po ludzku, a wtryski to nie valtek. Bo pojade i zasadze Ci kopa w dupe :-|
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: dedan i jego obecna omega A3000

Postprzez dedan2412 4 lip 2012, o 20:40

Div
Ogarnij się :plask:na kiego czorta mi wtryski przy zakładaniu klimy :lol: Chyba że do produkcji śniegu w kabinie
V6 czy R6,nic to,ważne że 6 garów
Byłe omegi:
A 3000 12v, A 3000 24v, A 3.0 24v diamant, B 2.0 16v Caravan
Avatar użytkownika
dedan2412
 
Posty: 964
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 18:04
Lokalizacja: Winkle Opolskie
Twoja Omega: OA 2.0/OA projekt /OA 24V cara

Następna strona

Powrót do Twoja Omega

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników