Moja Omega 2.0 '94

Pochwal się swoim autkiem bądź zaprezentuj postępy prac nad remontem Twojej Omegi

Re: Moja Omega 2.0 '94

Postprzez 522 2 sie 2011, o 22:31

A krążę sobie po Omegowych forach ;)

Jak już podbiłem temat, to pochwale się, że cudem naprawił się szyberdach. Tyle lat nie działał, parę dni temu zacząłem kręcić tą gałką i... cud. Działa! :D
Avatar użytkownika
522
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 lip 2011, o 20:26
Lokalizacja: Sulęcin/Zielona Góra
Twoja Omega: B '94, X20XEV

Re: Moja Omega 2.0 '94

Postprzez Div 2 sie 2011, o 22:59

Co do murzynów i teściowych. Murzyn ma jeden bieg - więc aby jazda była płynna i znośna musi być conajmniej 5ciu. Teściowa tylko jedna, zależnie od stopnia w jakim ją wnerwimy tak będzie robiła nawet za 6biegówke.

Szyberdachowi gratulujemy nawrócenia.
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: Moja Omega 2.0 '94

Postprzez 522 31 paź 2011, o 15:19

Wpadłem tutaj, żeby pokazać zmianę z opon letnich Continental na zimówki Kebler, a wyglądało to tak:

Obrazek

a chwilę później...

Obrazek

Obrazek

W piątek założone.


PS. Wiem, że felga upierdolona, ale nie chciało mi się jej czyścić, bo i tak miałem do przejechania prawie 300 km.


Pis Joł.
Avatar użytkownika
522
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 lip 2011, o 20:26
Lokalizacja: Sulęcin/Zielona Góra
Twoja Omega: B '94, X20XEV

Re: Moja Omega 2.0 '94

Postprzez 522 11 lis 2011, o 16:06

Nowe fotki odpimpowanej Omci:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kliknij, żeby powiększyć.
Avatar użytkownika
522
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 lip 2011, o 20:26
Lokalizacja: Sulęcin/Zielona Góra
Twoja Omega: B '94, X20XEV

Re: Moja Omega 2.0 '94

Postprzez Maro 11 lis 2011, o 16:29

Ładnie :) Tylko fela maluśka :)


PS. To nie Ty kupiłeś ode mnie zderzaki Irmschera do B FL? Bo z Twojej miejscowość ktoś zakupił. Tak więc wypatruj pięknej Omegi w zajebistym pakiecie :D
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6791
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Re: Moja Omega 2.0 '94

Postprzez 522 12 lis 2011, o 15:16

Dzięki :) Właśnie niedawno myślałem nad zakupem 17'', ale to w swoim czasie.

Co do zderzaków, nie, nie ja kupowałem, ale znam z widzenia wszystkie Omegi w moim mieście, więc pewnie ją wypatrzę ;)
Avatar użytkownika
522
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 lip 2011, o 20:26
Lokalizacja: Sulęcin/Zielona Góra
Twoja Omega: B '94, X20XEV

Re: Moja Omega 2.0 '94

Postprzez digidigi 12 lis 2011, o 16:13

zapodaj 18 '' ,moje 17-nastki juz za małe :-D ,tylko nie wiem czy z naszymi silnikami ruszy z miejsca
przy 18'' :lol:
ze tez w tego totka ,nie idzie wygrac :-?
najlepiej powoli bo inaczej sie p.....
digidigi
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 sie 2010, o 08:55
Twoja Omega: 2.0 xev steinmetz

Re: Moja Omega 2.0 '94

Postprzez KAFARMAN 12 lis 2011, o 20:16

digidigi napisał(a):ze tez w tego totka ,nie idzie wygrac :-?


ale to co ??
kupił byś 20-tki ?? :lol:
I dalej w miejscu :-)
Pierwszy Diesel
Jedno piwo to nie piwo, dwa piwa to pół piwa, dopiero cztery piwa to piwo. A na jedno się nie chodzi...
Avatar użytkownika
KAFARMAN
Morderator
 
Posty: 5338
Dołączył(a): 14 cze 2009, o 12:49
Lokalizacja: Paryż - Pabianice
Twoja Omega: 2001 2.2DTI Kombi 1998 3.0 MV6

Re: Moja Omega 2.0 '94

Postprzez 522 29 kwi 2012, o 17:34

18 urodziny :D

Dokładnie dzisiaj, 29 kwietnia, moja Omcia (I data rejestracji), jak i model B (premiera) obchodzą 18 urodziny :D
Z tej okazji zabrałem moją limuzynę do myjni. Zawsze jeżdżę do Ośna (z 15 km od mojego miasta, ale warto), dojeżdżam na miejsce, a tu zonk. Zamknięte. Wróciłem więc do Sulęcina i umyłem ją sam, przy okazji poodkurzałem, potem jeszcze mała kosmetyka i runda po mieście.

Jak na te 18 lat, Omega trzyma się nad wyraz dobrze. Progi, nadkola i ranty drzwi (robione we wrześniu zeszłego roku)
trzymają się bardzo dobrze, na zewnątrz ani jednego ogniska rdzy. Mechaniczne też bez zarzutu, w piątek stuknęło
287 tysięcy km przebiegu, z czego od czerwca ubiegłego roku, 11 tysięcy zrobiłem ja i zero problemów. Wymieniłem tylko tylne klocki hamulcowe (Remsa, pod koniec grudnia 2011 i olej, w styczniu 2012). Cały czas jeżdzę na pół syntetyku i oby tak dalej.

Życzę mojej Omci kolejnych 18 lat eksploatacji, he he.

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
522
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 lip 2011, o 20:26
Lokalizacja: Sulęcin/Zielona Góra
Twoja Omega: B '94, X20XEV

Re: Moja Omega 2.0 '94

Postprzez Maro 29 kwi 2012, o 21:03

No to teraz mozesz ją na legalu w wydech posuwać :lol:
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6791
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Re: Moja Omega 2.0 '94

Postprzez andrze1983 29 kwi 2012, o 23:06

:lol:
A -2.0 8v RIP :(
B- 2.0 16v ( w garazu w polsce)
C- 2.2 16v(do pracy w szkocji)

Lubie te rozruszniki :)
Avatar użytkownika
andrze1983
 
Posty: 532
Dołączył(a): 4 maja 2008, o 10:22
Lokalizacja: Glasgow-Zlocieniec
Twoja Omega: Dwie Omy B i Bfl sedany

Re: Moja Omega 2.0 '94

Postprzez WicheR 30 kwi 2012, o 14:45

może Ci się uda to ze dwa garki spłodzisz będziesz miał V-ke ;-)
WicheR
 
Posty: 253
Dołączył(a): 13 sie 2010, o 20:16
Lokalizacja: Kowalewo Pomorskie
Twoja Omega: 1994,2.5+LPG sedan

Re: Moja Omega 2.0 '94

Postprzez Div 30 kwi 2012, o 21:13

Max rzędówkę spłodzi oO Ale przez wydech to jak do nosa, i tak wypierdoli :P
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Jest może 200km, dalej wieje nudą.....
Div
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:04
Lokalizacja: Kraków
Twoja Omega: B 98 3.0 v6 mv6 + Rudy

Re: Moja Omega 2.0 '94

Postprzez Maro 30 kwi 2012, o 21:18

Swego czasu blondyny dmuchały w wydech żeby przód wyprostować :lol:
Żeby mu jaka wydmuszka a'la Kartuzy Tunung nie wyszła :DD
Avatar użytkownika
Maro
LED MASTER
 
Posty: 6791
Dołączył(a): 1 sty 2007, o 10:24
Lokalizacja: Żukòwò Kaszëbë
Twoja Omega: Cadillac Catera Irmscher

Re: Moja Omega 2.0 '94

Postprzez 522 16 cze 2012, o 17:55

Wycena mojej Omegi

Witam. Poważnie myślę nad zakupem BMW E39 (520i). I mam problem z Omegą. Problem jest taki, że przed prawie rok użytkowania ani razu mnie nie zawiodła i mam dylemat, czy w ogóle warto ją sprzedawać, czy może zostawić w domu jako drugi samochód. Jak sprawny i póki co, niezawodny, to taka opcja też może być dobra, zamiast oddać ją za 'bezcen'. Potem mogę żałować, że pozbyłem się dobrego wozidełka.

W sumie, wcześniej nawet nie przyszłoby mi do głowy, żeby ją sprzedawać, ale jak pojawiła się opcja wzięcia ładnego
BMW od znajomych z Reichu to zacząłem mieć wątpliwości :( Ma dla mnie dużą wartość sentymentalną i bardzo się waham. O sensie zamiany Omegi na E39 nawet nie ma co dyskutować, bo z tego, co czytałem/słyszałem, Beemka jest po prostu lepsza.

Mimo wszystko, chciałbym się dowiedzieć, ile mniej więcej mógłbym za nią dostać. Sedan, rocznik 1994 (data pierwszej
rejestracji 29.04.1994). Od grudnia 2003 w kraju. Jestem trzecim właścicielem, a drugim w kraju. Silnik 2.0 16v o
mocy 136 KM. LPG wbite w dowód, ważność butli do grudnia 2013. Pojemność 80 litrów. Obecny przebieg to 288 tyś km. Jest to wersja CD, więc wyposażenie standardowe. Welurowa tapicerka ze skórzaną kierownicą, itp. Dwie poduszki powietrzne. Elektryczne przednie szyby, lusterka, szyberdach, fotel kierowcy. Nie będę się tutaj rozpisywać, bo każdy wie, co miała taka wersja :D

Blacharka w stanie idealnym. Reperaturki wspawane w sierpniu 2011 roku, obecnie 0 objawów korozji. Ranty drzwi,
nadkola, błotniki, podwozie - wszystko zdrowe. Wizualnie żadnych rysek, obić, wgnieceń. Wszystkie szyby (oprócz czołowej) oryginalne GM, pasy i inne komponenty również - data produkcji 1993-1994.

Mechanicznie również ok. Amorki, klocki, tarcze, rozrząd, olej - wszystko gra, nic nie stuka, nic jej nie dolega.
Przegląd przeszła bezproblemowo w lutym, przegląd instalacji gazowej robiony w maju, również zero zastrzeżeń.
Klocki hamulcowe (tył) wymieniane w grudniu 2011, przednie za jakieś 2 tysiące km będą nadawały się do wymiany.
Olej Castrol Magnatec 10W40 (półsyntetyk) wymieniany w styczniu. Alufelgi 15'', opony letnie: Continental 205/65/R15,
zimowe: Kleber 195/65/R15. Akumulator firmy Warta, kupiony nowy przed poprzedniego właściciela w maju 2011 roku.
W zimie ani razu nie zawiódł.

Minusy? Alarm jest odłączony, bo poprzedniego właściciela po prostu wkurwiał, a mi - jak na razie - nie jest potrzebny,
więc go nie podłączałem. Wyświetlacz komputera pokładowego nadaje się do regeneracji (lub można kupić nowy za ok. 200 zł, z tego, co się orientowałem). To tyle.

Poniżej kilka fotek.

Zewnątrz:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wewnątrz:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Newralgiczne miejsca:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak myślicie. Ze 3,500 zł chociaż dostanę? :lol:
Avatar użytkownika
522
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 lip 2011, o 20:26
Lokalizacja: Sulęcin/Zielona Góra
Twoja Omega: B '94, X20XEV

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Omega

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników